Gå til innhold

Do´s & dont´s under dating!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg, gutt, lurer først å fremst på om noen damer kan svare meg på hvordan jeg holder jenta interessert imellom datene.

Scenarioet er at vi har vært på 3 dater over 4 uker, mye klemming,klining og holding i hender, men ikke noe mer.

Vil dere ha tekstmeldinger daglig, eller er det stas å aldri vite helt når den kommer,eller OM den kommer:) ?

Morsomme innholdsløse meldinger, eller "samtaler" over tekst?

Når vil dere at han skal si at han liker deg veldig godt og kunne tenke seg noe mer, eller er det bedre å holde maska å ikke si noe for å beholde mystikken rundt hva som skjer?

Natta meldinger?

Mange mener at det å få henne til å savne deg er den sterkeste motivatoren for å holde henne interessert, er dette en myte?

Prøver på ingen måte å ville manipulere dama til å ville ha meg mer,men det er fint å vite hva man iallefall burde unngå:)

Gi gjerne noen forslag som dere personlig føler øker atraktivitets toppen ytterligere:)

Anonym poster: 4d92f5ff245631b0b4256a6eeec67afe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, nå er jo de som er litt "uoppnåelige" veldig interessante da, men er du interessert syns jeg du skal vise det, i steden for å gjøre henne usikker. Samtaler over tekstmeldinger kan være veldig hyggelig for å holde kontakt, om enn de er aldri så innholdsløse.

Nattamelding er forresten gull.

Om du sender meldinger og hun ikke svarer, er hun sannsynligvis ikke så interessert uansett, og det er vel ikke sånn du vil få ei jente heller, ved å spille?

Vær deg selv, har du lyst til å ta kontakt, så gjør det :)

• Liker 1
Skrevet

Vi kvinner er like forskjellige som dere menn, så det er umulig å si noe generelt.

Men for min egen del:

- kontakt meg når du har lyst, ikke når du har tenkt deg til at det er strategisk lurt. bare pass på at det er ofte nok til at jeg ikke tror du faser meg ut.

- kontakt meg om det du har lyst til å kontakte meg om. hvis du merker at jeg liker noe spesielt, er det ikke dumt å passe ekstra på det. men jeg vil bli kjent med hvem akkurat du er og da må du vise det.

- si at du liker meg når du vil si det. vær overbegeistret hvis du vil, men vis de ærlige følelsene du har når du har dem.

Men det høres ut som du faktisk heller vil manipulere henne.

Anonym poster: 0f47dfe0107d16ae1b9881d5d06bf6a7

Skrevet (endret)

.

Endret av reborn
Skrevet

Nattamelding er veldig bra, så lenge du ikke sender den klokken 1 og hun legger seg klokken 10. Tilsvarende med god morgen-meldinger. Og send for all del ikke for mange om hun ikke svarer eller svarer meg korte meldinger. Det kan bli for mye av det gode.

En stor nøkkel er å prøve å høre på det hun sier mellom linjene. Det er ikke enkelt, men det er lov å prøve og feile. Noen vil ha mye kommunikasjon, andre vil ha mindre.

Skrevet

Det beste jeg vet er å få meldinger når jeg ikke venter det, komplimenter rundt oss eller meg. Verste jeg vet er å ikke høre noe på flere dager, og jeg får IKKE mer lyst på en person fordi han ikke kontakter meg. Så send melding når du føler for det.

Anonym poster: ad96ee27aa09a1264f791b6794a5d054

• Liker 1
Skrevet

Såpass! Takk for flott svar!

Nei riktig, beste er jo å være seg selv... Trodde faktisk at nattameldinger var veldig turn off? typ. Må si jeg vegrer meg litt for å sende avgårde en "Søv søtt, ses i drømmene dine"... får litt oppkast i munnen !:D

bedre forslag?

Anonym poster: 1cbf423dd1354798d4329fdb10c0dec6

Skrevet

Nei riktig, beste er jo å være seg selv... Trodde faktisk at nattameldinger var veldig turn off? typ. Må si jeg vegrer meg litt for å sende avgårde en "Søv søtt, ses i drømmene dine"... får litt oppkast i munnen !:D

bedre forslag?

Den er kanskje litt over the top :gjeiper: Hva med å holde det enkelt? Sov godt og drøm søtt. Som Sofie nevner er god morgen meldinger også en vinner :) Personlig liker jeg å få nattameldinger midt på natten. Om han legger seg kl 03 og jeg ser den morgenen etter blir jeg uansett glad for at han har tenkt på meg når han skulle legge seg :)

Skrevet

bedre forslag?

Så du har lyst til å sende nattamelding? Og du vet hun setter pris på det? Hvorfor være klissete hvis det ikke er din greie? Hva med "Sov godt. Gleder meg til å snakkes/møtes/meldes i morgen"? K.I.S.S. (Keep it simple, stupid)

Anonym poster: 0f47dfe0107d16ae1b9881d5d06bf6a7

Skrevet

Om jeg er interessert selv synes jeg det er koselig med mye meldinger, så lenge det blir annenhver gang. Altfor mye natta og pusemeldinger er litt turnoff, liker bedre litt tullemeldinger og fjas.

Skrevet

Det dummeste du kan gjøre, er å oppføre deg på en måte som gjør at hun tror du bortprioriterer henne.

Å skape usikkerhet er ikke bra, og en sikker måte å miste henne på. Hun vil tro at du ikke er interessert nok, og da vil hennes interesse dale etterhvert også.

Dropp alt som heter spill. Vær deg selv.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Meldinger er bra når jeg er interessert i fyren, ikke så bra når jeg ikke er det. Så enkelt, og likevel så vanskelig ;)

Jeg liker ikke nattameldinger og for mye kliss, men en SMS her og der med noe morsomt (som ikke trenger å ha noe med meg eller romantikk å gjøre) holder spenningen oppe og viser at han tenker på meg.

• Liker 1
Skrevet

Det dummeste du kan gjøre, er å oppføre deg på en måte som gjør at hun tror du bortprioriterer henne.

Å skape usikkerhet er ikke bra, og en sikker måte å miste henne på. Hun vil tro at du ikke er interessert nok, og da vil hennes interesse dale etterhvert også.

Dropp alt som heter spill. Vær deg selv.

:klappe: Kunne ikke vært mer enig!

Anonym poster: cfe83325c91f36c15470d9797cebed2d

Skrevet

Jeg liker å få meldinger. Jeg mister interressen om han ikke viser tegn til at han liker meg. En enkel natta- og/eller morgen-melding er veldig koselig :) samtidig som jeg liker samtalen.

• Liker 2
Skrevet
Mange mener at det å få henne til å savne deg er den sterkeste motivatoren for å holde henne interessert, er dette en myte?

Det er sant, så det bør du ha i bakhodet. Sender du masse meldinger hele tiden er du ikke interessant.

Anonym poster: 7e460fc3ad5e726c7fca05f09c42fca4

• Liker 1
Skrevet

bedre forslag?

Anonym poster: 1cbf423dd1354798d4329fdb10c0dec6

Noe sånn: Koste meg veldig på bowling/kino(eller hva enn dere gjorde på) forleden! Lang og travel dag på meg, så nå stuper jeg til seng, tar min dyne fatt og sier god natt;) Du er velkommen på besøk i mitt drømmeland! Sov godt! Klem, smask og dask!;)

Skrevet

Jeg liker veldig godt meldinger med mye humor! At man kan tulle og fjase litt, som en annen sa her :)

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Noe sånn: Koste meg veldig på bowling/kino(eller hva enn dere gjorde på) forleden! Lang og travel dag på meg, så nå stuper jeg til seng, tar min dyne fatt og sier god natt;) Du er velkommen på besøk i mitt drømmeland! Sov godt! Klem, smask og dask! ;)

Hehe, den meldngen hadde nesten vært dealbreaker for meg! Altfor søt, kjedelig og generisk.

No pressure, TS ;)

Skrevet

Som du ser er det helt umulig å vite om du gjør det riktig eller om du gjør feil når det kommer til dating

Vær deg selv, vær ærlig og om du ser hun ikke viser noe interesse tilbake så bare si i fra om at du har hatt det hyggelig men ser at det ikke vil skje noe mer her så ønsker lykke til videre, ikke bli opphengt i dem om de slutter å vise interesse.

Om hun derimot viser at hun er interresert så må du bare fortsette slik du mener er mest naturlig, ikke spill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...