Gå til innhold

Hvor mye penger har dere med dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til utlandet en uke, men lurer på hva som er vanlig å bruke? Tenker da i tyrkia, spania, hellas, kreta osv.

Skal spise ute til hvert måltid, kjøpe drikke, spise is og shoppe litt :)

Så nå lurer jeg, hva har dere med dere?

Anonym poster: f51e4052551cfd95bf6a6399867cfb87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ta med meg rundt 50 Euro når jeg reiser, greit å ha håndpenger når en kommer frem, til taxi, kjøpe brus ++. Ellers pleier jeg å ta ut penger i minibank hver 2-3 dag, gjerne 100-150 Euro om gangen. Kommer ann på om jeg har stranddager, eller shoppingdager forran meg.

Skrevet

Brukte ca 200 euro på 4,5 dager i Spania. Transport kom utenom

Skrevet

Pleier å ha minst 10000 å rutte med når jeg drar på ferie, da klarer jeg meg fint i to uker. Sparer ikke på noe når jeg er på ferie.

Anonym poster: 31174309c2baa5ee613543ff30eeb16b

Skrevet

Hadde med 100€ om dagen sist, meg og mannen. Tok vel ut 50€ i tillegg...

Gjest Elissima
Skrevet

Jeg hadde med 11.000 kr til Mallorca i sommer. Og hadde flere tusen igjen da jeg kom hjem. Kommer jo litt an på hva du skal, er det planer om å være med på masse utflukter og turer så må du jo ha med mer enn hvis du bare skal slappe av på stranda.

Skrevet

Regner ca 1000 kr dagen, men som regel er det for mye. Og det er jo også forskjeller fra land til land, og sted til sted.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

500-1000kr per dag - men det varierer jo fra sted til sted, og hva dere skal gjøre

Skrevet

Regner ca 1000 kr dagen, men som regel er det for mye. Og det er jo også forskjeller fra land til land, og sted til sted.

Mvh Yvonne :heiajente:

Signerer denne. På Charterferie regner jeg 1000,- dagen selv om jeg vet at dette egentlig er for mye. Godt å ha litt ekstra til uforutsette ting.

Var i USA for et par uker siden og da svei jeg vel av bortimot 2000,- dagen. I tillegg måtte vi flytte på oss og betale ekstra for hotell noen netter på grunn av en orkan. Ville vært trist om det førte til at jeg ikke fikk mat de siste dagene :P

Skrevet

Sist jeg var på sydenferie(mai'12) var vi to stykker som brukte til sammen under 5000 på mat/shopping. Vi shoppa ikke så mye, men vi har da begge noen nye klær og ting fra turen, og vi spiste god mat (nesten) hver dag (sovna fra middagen et par dager). Kunne brukt mer, men var ikke noe behov for det. Spiste det vi hadde lyst på.

Skrevet

Alene uten shopping: 3500 på èn uke

Alene MED shopping: 7000

Sammen med typen: 10 000

Dette går jeg ut i fra når jeg reiser til Kreta, og da føler jeg at jeg har MYE å rutte med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...