Gå til innhold

Knekt klo


Gjest Badabing

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Har aldri opplevd dette med noen av hundene mine, men nå har altså den ene hunden min knekt den "ekstrakloen" som sitter litt opp på det ene benet.

Hun sleiker litt på det, men virker ikke som hun har direkte vondt, men det er sikkert ubehagelig siden den på en måte er vridd.

Tenker at dyrlegen må se på det i morgen, for den er jo knekt såpass langt inn at ikke jeg kan gjøre noe med den. Men er det noe jeg bør gjøre i mellomtiden, eller bare la det være i fred? Har lest diverse skrekkhistorier på nettet nå, så jeg ble litt nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det flere ganger. Har pleid å surre litt bandasje eller gasbind rundt og dra til vet dagen etter for at de så drar den helt ut. Har aldri opplevd noen skrekkhistorier i forhold til dette. Men det er min erfaring da :-). Gasbind for å unngå at den knekte kloa kommer bort i noe og rives av enda mer eller gjør vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg surret hasbind rundt, ja, og så fikk dyrlegen sett på det. Jeg skal ned på apoteket for å kjøpe rens nå. Hun sa Klorhexidin eller Pyrisept. Er det det samme hva jeg kjøper av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Som andre sier, så surr gasbind rundt så den ikke henger seg opp og rives i...

Har som sagt vært hos dyrlegen nå som har ordnet på den. Den skulle ha luft på seg nå, jeg skulle bare bruke potesokk når vi var der det var ulendt, skittent, vått og ulendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som sagt vært hos dyrlegen nå som har ordnet på den. Den skulle ha luft på seg nå, jeg skulle bare bruke potesokk når vi var der det var ulendt, skittent, vått og ulendt.

Så bra! Håpe det order seg helt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...