Gå til innhold

JA! SLANKETABLETTER, faktisk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er totalt imot dette og som bare vil skrive "tren, spis mindre" osv, kan bare hoppe galant over dette innlegget...!

Jeg er ENIG! Men når kiloene sitter som støpt på kroppen, til tross for hard trening og et relativt sunt kosthold, vil jeg veldig gjerne ha hjelp tablettmessig på slankeprosjektet mitt.. Jeg har jo hørt om folk som har hatt GOD hjelp av div slanketabletter, så spørsmålet mitt er KUN til deg som HAR PRØVD og fått utbytte av slanketabletter: Hvilke tabletter kunne du ikke greid deg uten da du gikk ned i vekt?

Anonym poster: e91cf2546174a5bfb05c7128d7851c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som er totalt imot dette og som bare vil skrive "tren, spis mindre" osv, kan bare hoppe galant over dette innlegget...!

Jeg er ENIG! Men når kiloene sitter som støpt på kroppen, til tross for hard trening og et relativt sunt kosthold, vil jeg veldig gjerne ha hjelp tablettmessig på slankeprosjektet mitt.. Jeg har jo hørt om folk som har hatt GOD hjelp av div slanketabletter, så spørsmålet mitt er KUN til deg som HAR PRØVD og fått utbytte av slanketabletter: Hvilke tabletter kunne du ikke greid deg uten da du gikk ned i vekt?

Anonym poster: e91cf2546174a5bfb05c7128d7851c72

haha, jeg kan garantere deg...DET klarer de ikke ;-)

Endret av krokodilla
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltausa

Dere som er totalt imot dette og som bare vil skrive "tren, spis mindre" osv, kan bare hoppe galant over dette innlegget...!

Jeg er ENIG! Men når kiloene sitter som støpt på kroppen, til tross for hard trening og et relativt sunt kosthold, vil jeg veldig gjerne ha hjelp tablettmessig på slankeprosjektet mitt.. Jeg har jo hørt om folk som har hatt GOD hjelp av div slanketabletter, så spørsmålet mitt er KUN til deg som HAR PRØVD og fått utbytte av slanketabletter: Hvilke tabletter kunne du ikke greid deg uten da du gikk ned i vekt?

Anonym poster: e91cf2546174a5bfb05c7128d7851c72

Jeg har bare prøvd Phase2 ved et par anledninger, og anbefaler ikke den, men et par av mine venninner har brukt 30 days, og er veldig fornøyd med de tablettene.

De understreker likevel at den fungerer best i tillegg til riktig kosthold og aktivitet, og ikke i stedet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingenting som funker, bare lureri :( :(

Innlegg redigert,

Sophie-Ann, mod

Anonym poster: e86bcfd44708d8e4277afbf0ba71a6bf

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De understreker likevel at den fungerer best i tillegg til riktig kosthold og aktivitet, og ikke i stedet for.

Hvor åpenbart kan det bli?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OwyTarm (tabletter) i kombinasjon med Pukka-te (hvit eske med blått og oransje på, husker ikke hva den heter) fungerte som bare det for meg :hoppendeglad: ! Måtte ned noen kilo etter å ha vært på ferie, så jeg klarte meg med en tablettboks og en te-kartong, men du kan sikkert prøve lenger hvis du har lyst til å gå ned litt mer... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trolltausa

Hvor åpenbart kan det bli?

Det er ikke like selvfølgelig for alle, så de syntes vel det var best å understreke det for å unngå misforståelser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde H.O.P.E tabelettene og de funket den korte tiden jeg gikk på de:) Jeg ble jo gravid så fikk ikke gått på de så alt for lenge. Men jeg fikk så syyykt mere energi og jeg hadde ikke lyst på sukker eller fett mer. Og jeg følte jeg var glad hele tiden:) Husker ikke alle ingrediensene i det men skal vist være naturlige produkter slik som grønn te også videre:) Annbefaler de sterkt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Helsekostforretninger selger veldig mye jalla uten dokumentert effekt. Hvis du er sikker på at du vil ha hjelp av tabletter så vil jeg råde deg til å i alle fall oppsøke apotek. De som jobber der har i det minste en utdanning, og de kan informere deg skikkelig om effekter og bieffekter. De som jobber i helsekost er selgere, de som jobber i apotek er enten farmasøyter med 5 år på universitet eller apotekteknikere med 2 år skole + 2 år læretid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er totalt imot dette og som bare vil skrive "tren, spis mindre" osv, kan bare hoppe galant over dette innlegget...!

Jeg er ENIG! Men når kiloene sitter som støpt på kroppen, til tross for hard trening og et relativt sunt kosthold, vil jeg veldig gjerne ha hjelp tablettmessig på slankeprosjektet mitt.. Jeg har jo hørt om folk som har hatt GOD hjelp av div slanketabletter, så spørsmålet mitt er KUN til deg som HAR PRØVD og fått utbytte av slanketabletter: Hvilke tabletter kunne du ikke greid deg uten da du gikk ned i vekt?

Anonym poster: e91cf2546174a5bfb05c7128d7851c72

Alli funker!

Anonym poster: 2e06983bc749f11e505c4bc4505edb7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen :)

Ja, Alli har jeg tro på, men de har vært fri i hele landet i maaange måneder nå...:( T.o.m i Tyrkia og Spania er de fri (har vært og reist)... Så kanskje jeg skal teste ut 30 days da..

Anonym poster: e8f7dc1cf94434261066d3965d1a59ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker fettforbrenningspiller med høyt innhold av grønn te og koffein og mange andre rariterer av ingredienser jeg ikke har i hodet nå. Å si at det fungere direkte som en slankepille blir nok litt feil.

Men jeg får en skikkelig boost av de! Og de er derfor geniale å ta i forbindelse med trening, joggetur eller visst turen på heia med vovven gå gå i høyt tempo :O) Jeg personlig har stor nytte av disse ettersom jeg klarer å gi vesentlig mer. Det er mange typer å velge i.. gymgrossisten.no, x-life.no og proteinfabrikken selger flere forskjellige. Jeg har brukt å kjøpe noen på grensa i sverige. De har funka veldig bra. "Hyper driwe" heter de. De er tillat for bruk i Norge, men ikke for salg.. Min bror har valgt et billigere alternativ som han kjøper på gymgrossisten. Stack tor jeg de heter? Han er fornøyd med boosten de gir i forbindelse med trening. Hvorvidt noen av disse er et sundt alternativ er nok omdiskutert.. Jeg bruker de kun i perioder.. Har opplevd at boosten kan forsvinne litt om du bruker de over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du skulle ta en tur til legen for å sjekke at alt er i orden med stoffskiftet etc. Hvis du sliter med å gå ned i vekt selv med trening og sundt kosthold?

Ellers kan jeg anbefale rapid burn. Har jobbet flere år på helsekost og ingen av de phase 2, 30 days, rensekurer etc. Virker.

Men jeg følte iallefall at energien økte med rapid burn. Den inneholder forskjellige krydder, grønn te osv. Som skal være bra for økt forbrenning.

Men når alt kommer til alt, så var det i grunnen kun hard trening og riktig mat som fikk meg ned fra mine 78 kilo til mine nå 59 kilo. :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd XLS-medical produktene fra apoteket? Har kjøpt den som skal gi metthetsfølelse ved å svelle opp i magen, inneholder visst bare kostfiber og har ingen bivirkninger.. Vekten min viste feil når den stod på badeflisene på grunn av ujevnt gulv, og når jeg satt den på stuegulvet viste den to kg mer :cry: nedtur..

Anonym poster: 5f5545b92234f7691e3452e5ffef02b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleecejakke

Synd det ikke finnes en magisk tablett som fikser slikt noe. Jeg spiser lite, men går ikke ned. Tenk å hatt en tablett som bare sugde fettet fra baken og puttet det rett opp i puppa!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd det meste på markedet.

Savner Alli, men det kommer visstnok tilbake som tyggetabletter. Det har jeg sett da jeg googlet det.

Eller er jo XLS-medical fra apoteket greit nok. Bruk de karboblokkerne og fettblokkerne som det heter.

Den som skal fylle opp i magen er grei, men det finnes en som er mye bedre. Og det er glucomannan, eller konjak som det heter i helsekosten.

Les om det her: http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.8217165

Koster 399 på helsekosten, men du kjøper det myyye billigere på iherb.com her: http://www.iherb.com/Now-Foods-Glucomannan-575-mg-180-Capsules/6673 2 bokser til under 200 kr.

Ellers er jeg veldig fan av Noka og Cambridgekuren jeg da. Smaker nydelig, og er supert å ta med på skolen/jobben

Lykke til med slankingen. Driiitvanskelig, l know!

Anonym poster: db4c57a222d7460367bf4a9e00ff7349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reductil funker, men synd at det er ulovlig i hele EU nå :(

Anonym poster: 5e90bf6d7787e880ab472850e4ff0300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
På 3.9.2012 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Dere som er totalt imot dette og som bare vil skrive "tren, spis mindre" osv, kan bare hoppe galant over dette innlegget...!

 

Jeg er ENIG! Men når kiloene sitter som støpt på kroppen, til tross for hard trening og et relativt sunt kosthold, vil jeg veldig gjerne ha hjelp tablettmessig på slankeprosjektet mitt.. Jeg har jo hørt om folk som har hatt GOD hjelp av div slanketabletter, så spørsmålet mitt er KUN til deg som HAR PRØVD og fått utbytte av slanketabletter: Hvilke tabletter kunne du ikke greid deg uten da du gikk ned i vekt?

 

Anonym poster: e91cf2546174a5bfb05c7128d7851c72

Hm.

Er NOEN KILO ekstra selv, men har faktisk IKKE VURDERT å prøve slanketabletter.

Ikke fordi JEG IKKE vet om disse virker eller IKKE, men ser vel for meg at man RETT OG slett må ta grep ved Å SPISE mindre og heller PRØVE Å komme seg opp av SOFAEN og trene.

Da FÅR MAN jo et sunnere liv også, I OG MED at helsegevinsten ved trening er DER.

Anonymkode: 77013...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...