siine Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Jeg har utrolig stor nese! Den er verst når jeg smiler, da går liksom neseborene ut, men jeg vil jo smile! I utgangspunktet vil jeg ikke operere, men når jeg får kommentarer som " hun har gigantisk nese" av klassekamerater, blir jeg jo lei meg! Greia er at jeg har store øyne også, altså det blir kanskje rart å operere? TIPS? Har det mye å si? Den ser litt bedre ut når jeg ikke smiler, men uansett... Blir utrolig lei meg og vil egentlig bare kappe av hele greiaa... Vet, har utrolig stygge ansiktstrekk generelt og har ikke vært så heldig med ansiktet mitt, men nesa er veerst!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 har du store øyne så er du heldig. er nesa ett problem for deg, så forandr den. Det er ingenting som heter at har du store øyne så må du ha stor nese.. Anonym poster: bb9cedfd3647014cba43c0d0cd44d8b9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Vet hvordan det er å være misfornøyd med nesa, det kan gå hardt utover selvtilliten. Hvordan vet du at klassekameratene dine sier det? de høres utrolig umodne og teite ut. Anonym poster: efbe3f1990abda5f56b08c50bc17bced
kubrak Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 hvor stor er nesa? sånn iforhold til andre bilder av kjendiser e.l.
siine Skrevet 3. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2012 Prøver å laste opp bilde, men alle filene er for stor! Skal se om jeg finner noe lignende.
siine Skrevet 3. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2012 Kanskje noe alla http://annais.blogg.no/ henne, bare større nesebor, og tydeligere neserygg (hvis det er det det heter)(?) Tror også nese mi er større utover.
Gjest hedgepig Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 (endret) Tipper nesa di er helt fin:) I allfall om du sammenligner med bloggeren. Hva så om du går igjennom en smertefull operasjon, er det noe du ønsker for evt unger også? Eller skal du aldri bli mor? Endret 3. september 2012 av hedgepig 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 jeg har en venninne som var veldig usikker på nesen sin. hun mente den var så stor . men til slutt innså hun at det var derfor kjæresten synes hun er pen.derfor synes veldig mange at hun er kjempe pen.hun har et særpreg! jeg har feks veldig store lepper å har fått beskjed om å fjerne det jeg har sprøyta inn i leppene mine. men jeg ser bare sånn ut det er mitt særpreg.jeg synes du burde bli glad i nesen din. at folk sier sånn sier mer om dem enn utseende ditt Anonym poster: b7df124cfeb08f68e9ca8e5cbd13a88e 3
siine Skrevet 3. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2012 AB over her, vet det fordi en i klassen min sa det sånn spydig slik at jeg ikke skulle høre det " Nesa hennes er jo gigantisk" Jeg satt rett atmed og han ville ikke gjenta det, men jeg skjønte det var det. Siden jeg hørte han sa gigantisk, jeg er langt i fra tykk.. Nå skal det nevnes at denne personen syntes stort sett alle er stygg, men uansett.
siine Skrevet 3. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 3. september 2012 hedgepig : Vil bli mor, men når jeg hører andre som bloggere som sophieelise, syntes hun har stor nese og får kommentarer på det, og jeg sitter her med dobbelt så stor, øker ikke akkurat det selvtilliten. Og når min lille tantunge på 6 år sier jeg har tykk nese, sier det jo litt..
apekatt Skrevet 3. september 2012 #11 Skrevet 3. september 2012 Hehe du skal være glad for at hun ikke kaller deg for Zlatan, som det min fetter gjør med meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå