Gjest Stego Skrevet 4. september 2012 #21 Skrevet 4. september 2012 Jeg hadde holdt kjeft og det håper jeg typen gjør og om han skulle hatt sex med en annen.Så sant vi ikke var enige om det på forhånd, men det regnes vel ikke som utroskap heller. Anonym poster: 11aecbf51c58eb4160df5b846c8c7855 Jeg forstår virkelig ikke at folk kan ønske å bli lurt på denne måten heller enn å få muligheten til å finne en som ikke er utro i stedet.
Birgiburgi Skrevet 5. september 2012 #22 Skrevet 5. september 2012 Er det ikke for å lette SIN EGEN SAMVITTIGHET man forteller det da? Om man angrer, om man ikke har tenkt at utroskapen skal gjenta seg, og om man vil være i det forholdet man ER i, så synes jeg rett og slett det er riktig å holde kjeft!!! Faktisk! Om det derimot er sannsynlig at "det kommer for en dag" blir det noe annet. Da er det bedre at sannheten kommer så fort som mulig, fremfor at den rammede får høre det av noen andre. Eller dersom utroskapen skyldes graverende "feil" med det forholdet man allerede er i. Da kan det komme noe godt utav å fortelle om det. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 5. september 2012 #23 Skrevet 5. september 2012 Tråden ryddet for krenkende spekulasjoner og tilsvar. Spørsmål tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM. Lille-pus (mod)
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 5. september 2012 #24 Skrevet 5. september 2012 Jeg er en forferdelig dårlig løgner, og jeg får dårlig samvittighet for alt og ingenting, så jeg hadde aldri klart å holde kjeft.(Hadde nok i utgangspunktet aldri klart å være utro heller). Og samme hvor mye det hadde såret meg, så hadde jeg ønsker at mannen min fortalte det hvis an adde vært utro. Selv om det var "bare" en gang.
crystalcharm Skrevet 5. september 2012 #25 Skrevet 5. september 2012 Spørs om du gidder å ha denne skyldfølelsen inni deg mens han skal gå rundt og tror du er noe bedre mot han enn det du er egentlig er.
heartofagirl Skrevet 5. september 2012 #26 Skrevet 5. september 2012 Absolutt ikke. Jeg hadde ikke klart å leve med den dårlige samvittigheten og det hadde tært på forholdet over tid. Jeg vet selv hvordan det er å finne ut at partneren har vært utro flere år etterpå, og det er forferdelig. Følte at jeg hadde levd en løgn, og han aldri ga meg en sjanse til å velge om jeg ville fortsette et liv med han eller ikke. Ville aldri sette min mann i den situasjonen, om det (veldig veldig lite sannsynlig) skulle skje.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #27 Skrevet 6. september 2012 Tenkt litt på det, og tror det kommer an på. ville ike innledet et forhold med en annen jente, men lurer på om jeg er typen som kjøper sex fra prostituerte mens jeg har kone. Det hadde jeg ikke sagt i fra om, hadde ikke hatt dårlig samvittighet(jeg kan leve med det meste) og hun hadde ikke funnet noe ut siden jeg hadde kjøpt tjenestene i utlandet(har ganske mange utenlandsreiser i løpet av året). Anonym poster: 5aacd674dcb0109b52a45f49adf72cf7
AnonymBruker Skrevet 6. september 2012 #28 Skrevet 6. september 2012 Tenkt litt på det, og tror det kommer an på. ville ike innledet et forhold med en annen jente, men lurer på om jeg er typen som kjøper sex fra prostituerte mens jeg har kone. Det hadde jeg ikke sagt i fra om, hadde ikke hatt dårlig samvittighet(jeg kan leve med det meste) og hun hadde ikke funnet noe ut siden jeg hadde kjøpt tjenestene i utlandet(har ganske mange utenlandsreiser i løpet av året). Anonym poster: 5aacd674dcb0109b52a45f49adf72cf7
tøydokka Skrevet 6. september 2012 #29 Skrevet 6. september 2012 nei, prøv å glem hele blemmen, og innbill deg at det aldri har skjedd.. OG aldri gjenta det! 1
Buskerudjenta23 Skrevet 6. september 2012 #30 Skrevet 6. september 2012 Ærlighet varer alltid lengst.. Utroskap i mine øyne er ikke akseptabelt, men du gikk på en blemme.. Du bør stå for dette.. Kjæresten din fortjener sannheten, og det er bedre at får vite det av deg, ikke av andre..
yes2yes Skrevet 6. september 2012 #31 Skrevet 6. september 2012 Det skjer ikke at jeg blir i et forhold hvor jeg har utsatt partneren for bedrag, og med alle midler skal jeg legge valget om å fortsette forholdet opp til han. Og skulle nå det være umulig, ville jeg selv gjort det slutt for å gi partneren en sjanse til å finne seg ei anna. Dog vil jeg egentlig ikke at valget om å fortsette forholdet skal være opp til meg dersom jeg liker fyren men allikevel var utro, så for min del hadde jeg sagt det for å gi han en sjanse til å få total avsmak eller tilgi meg.
Gjest O___o Skrevet 6. september 2012 #32 Skrevet 6. september 2012 Jeg hadde holdt kjeft og avsluttet forholdet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå