Gå til innhold

Viste puppene på chatroulette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men jeg føler ingen skam :P syns faktisk det er ganske morsomt å se reaksjonene til gutta. er en som har lyst å møte meg til og med.

ok sorry for at jeg høres ut som en jævla dum og naiv jente, men jeg har aldri hatt sex og er så sykt kåt.

Hva syns dere om det jeg gjør, skal jeg kutte ut nå med en gang eller er dette ganske uskyldig?

Anonym poster: 67e11d14ac194e3f91ccdd903c133431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg antar at du er mindreårig? Isåfall, aldri få med ansiktet i samme slengen og vis stor forsiktighet.

Anonym poster: 40d1a4554cf9036d0f6a462ddc293487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du holder deg til puppene, er åver 16 (men helst 18) og ikke viser ansiktet så ok du kan få gjøre det en gang til men så er det slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 og virgin

hm... hva er det verste som kan skje da?

og han gutten som ville møte meg... kommer ofte på besøk til norge.

skal jeg tørreog møte han?

Anonym poster: 67e11d14ac194e3f91ccdd903c133431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 18 og virgin

hm... hva er det verste som kan skje da?

og han gutten som ville møte meg... kommer ofte på besøk til norge.

skal jeg tørreog møte han?

Anonym poster: 67e11d14ac194e3f91ccdd903c133431

ehm akuratt der må du være litt forsiktig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler ingen skam :P syns faktisk det er ganske morsomt å se reaksjonene til gutta. er en som har lyst å møte meg til og med.

Selvfølgelig har de lyst til det. Du trenger ikke vise ansiktet engang for å få sexforespørsler der inne.

jeg har aldri hatt sex og er så sykt kåt.

Jeg synes det er en ganske dårlig måte å debutere på i så fall. Men ditt valg.

Hva syns dere om det jeg gjør, skal jeg kutte ut nå med en gang eller er dette ganske uskyldig?

Å vise puppene er ganske uskyldig, men sextreff med folk du treffer på chatroulette... Nei, da ville jeg styrt unna deg gitt.

Anonym poster: 1ed211a526f70f5d44615831c26dfb92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 og virgin

Ikke bekymre deg for det i hvert fall :)

og han gutten som ville møte meg... kommer ofte på besøk til norge.

skal jeg tørreog møte han?

Mest sannsynlig er han bare interessert i sex. Hvis du også er det kan dere jo møtes. Hvis du er ute etter noe dypere så ville jeg heller prøvd Sukker.

Anonym poster: 1ed211a526f70f5d44615831c26dfb92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...jeg syns faktisk at det ikke er så veldig ok å vise frem "private kroppsdeler" på nett.

Du er antagelig veldig ung, du får masse tilbakemeldig på at mennene liker det de ser,

(altså liker de deg, kan det virke som) men egentlig er de bare utkledte Storeulver

på jakt etter griseri...og det er veldig lett å pushe grenser og til sist ende opp

med å vise frem alt du eier og har.

Siden du syns det er morsomt også, kommer du til å gå over streken før du vet ordet av det.

I sånne situasjoner er det lett å gå for langt fordi øyeblikket fanget deg og den som glor.

Det er lett å gå for langt og ende opp med å kjøre liveshow, fordi de likte det så godt der og da.

Det var spennende å ha så mye makt. Etterpå kan du ikke ta det tilbake igjen.

Etterpå kan du komme til å angre som ei bikkje, men da er det gjort.

Tenk deg om jente.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig er han bare interessert i sex. Hvis du også er det kan dere jo møtes. Hvis du er ute etter noe dypere så ville jeg heller prøvd Sukker.

Anonym poster: 1ed211a526f70f5d44615831c26dfb92

Ok :-)

Hoppetaujenta: tusen takk for et godt svar. jeg skjønner hva du mener og skal være foriktig fra nå av

Anonym poster: 67e11d14ac194e3f91ccdd903c133431

Anonym poster: 67e11d14ac194e3f91ccdd903c133431

Anonym poster: 67e11d14ac194e3f91ccdd903c133431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns faktisk at det ikke er så veldig ok å vise frem "private kroppsdeler" på nett.

Det har ingenting å si så lenge man ikke viser ansiktet.

egentlig er de bare utkledte Storeulver

på jakt etter griseri...

Hvis man ikke har lært seg å skille mellom å like en kropp og å like en person så bør man ikke være på steder som det. Jeg liker selv å se på jenter og synes det er helt ok at jenter liker å se på meg også, men det betyr ikke at jeg har lyst til å møte dem.

Anonym poster: 1ed211a526f70f5d44615831c26dfb92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...