Gå til innhold

turnoff å le under sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd.

Er det trunoff å le under sex?

Nå mener jeg selvfølgelig ikke å le av partneren å få han eller hun til å føle seg dum, men jeg har alltid tenkt at sex skal være gøy.

Anonym poster: 3d2fac415aa70484ecfc10123305bb34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ikke turn off, men forstyrrende... og lett å misforstå... Men vi ler nesten alltid etterpå :) det gjør vi sammen og det er kjæmpekoselig :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er turn-off å ta seg selv (og sexen) altfor seriøst.

• Liker 6
Skrevet

Jeg ler ofte under sex, kan ikke skjønne hva som skal være turn-off med det.

• Liker 5
Gjest sardintroll
Skrevet

Det kommer helt an på hva det blir ledd av, og hvor langt i sexen man har kommet.

Skrevet

Nei, det er turn-off å ta seg selv (og sexen) altfor seriøst.

Nettopp.

Om jeg f.eks skal legge meg i en stilling og failer helt, ler jeg. Det viser at man er trygge på hverandre, å le er bra, vil jeg tørre å påstå :)

• Liker 3
Skrevet

Ja, et kan unektelig være litt forstyrrende, men sex skal jo så absolutt også være gøy. Noen synes sikkert at det bare er stas, selv synes jeg at jeg kan miste fokusen litt hvis det blir for mye.

Det er ikke det at jeg nødvendigvis tar sexen for høytidelig hele tiden, men jeg lever meg veldig inn og forsvinner litt inn i øyeblikekt.. om du forstår.

• Liker 1
Skrevet

Som kilefetisjist må jeg si at latter er en kolossal turn-on. :tommelsmil:

Skrevet

Jeg synes det er flott med lek, latter og moro, og det at man ikke tar sexen så høytidelig. Altfor mange tar sex altfor seriøst.

• Liker 1
Skrevet

Ta dere sammen da. De fleste blir fornærmet om man er dypt inne i det. Jeg klarte å begynne å le fordi jeg var overtrøtt en gang. Var ikke noe gøy.

Skrevet

Ta dere sammen da. De fleste blir fornærmet om man er dypt inne i det. Jeg klarte å begynne å le fordi jeg var overtrøtt en gang. Var ikke noe gøy.

Hæ? Ta oss sammen? Fordi man ikke synes latter during sex er en fornærmelse?

• Liker 3
Skrevet

Hæ? Ta oss sammen? Fordi man ikke synes latter during sex er en fornærmelse?

Hvorfor skulle det være gøy? Jeg skjønner ikke. for lite lidenskap ? Hva pleier dere å le av? fascinerende. Aldri hørt om noen som liker latter under sex.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det være gøy? Jeg skjønner ikke. for lite lidenskap ? Hva pleier dere å le av? fascinerende. Aldri hørt om noen som liker latter under sex.

Jeg kan ikke tenke meg en setting hvor den deilige, kåte latteren til min kjære kan være noe annet enn opphissende. For lite lidenskap? Absolutt ikke. Det er heller et tegn på at stemningen og kjemien er god, og at man har det gøy med å utforske hverandre. For min del skal sex være gøy, og da er latter, smil og lekne kommentarer en del av moroa.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, og jeg er helt enig, det kan faktisk ende galt om man ler under sex. Har smertelig erfart at det kan være 'farlig'.

Siden det er en litt pinlig episode, så tar jeg det som AB. Han jeg var sammen med, og vi hadde sex, og jeg, som har lett for å le - nærmest ut av det blå, gjerne fordi jeg trives, - og han ble forbannet og mistet ereksjonen. Jeg fikk skylden.

Så jeg er enig i at man skal være veldig forsiktig med å le, og se personen og situasjonen an før man tar inn latter som en del av sexen. Man må respektere partneren også, for jeg visste strengt tatt at han var en litt alvorlig type, som ikke lo så ofte, så jeg burde visst bedre enn å gjøre som jeg gjorde. Men jeg lærte i hvertfall at man må være litt mer hensynfull overfor andre som ikke er som meg. De som gir blaffen og bare ler i vei, ser jeg på som litt respektløse.

Anonym poster: 0a0b79a93f0a4deaec6ebee1abfa6710

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, og jeg er helt enig, det kan faktisk ende galt om man ler under sex. Har smertelig erfart at det kan være 'farlig'.

Siden det er en litt pinlig episode, så tar jeg det som AB. Han jeg var sammen med, og vi hadde sex, og jeg, som har lett for å le - nærmest ut av det blå, gjerne fordi jeg trives, - og han ble forbannet og mistet ereksjonen. Jeg fikk skylden.

Så jeg er enig i at man skal være veldig forsiktig med å le, og se personen og situasjonen an før man tar inn latter som en del av sexen. Man må respektere partneren også, for jeg visste strengt tatt at han var en litt alvorlig type, som ikke lo så ofte, så jeg burde visst bedre enn å gjøre som jeg gjorde. Men jeg lærte i hvertfall at man må være litt mer hensynfull overfor andre som ikke er som meg. De som gir blaffen og bare ler i vei, ser jeg på som litt respektløse.

Men hva lo du av? Kilte det? Smiling og lekene kommentarer som Vampen sier, er jeg med på, men klarer ikke helt å skjønne latteren. Det er vel for noen det samme som å sovne.

Jeg lo som sagt en gang med kjæresten, men han ble ikke sur. Han bare spurte hvorfor jeg lo og da måtte jeg si som det var, at jeg var overtrøtt til de grader :gjeiper:

Skrevet

Gi blaffen og le i vei er respektløst? Dette bekrefter vel bare det noen her skriver, enkelte tar både seg selv og sex litt for seriøst. Du gjorde ikke noe galt, slik jeg ser det. Men fyren du lå med må ha vært en smule usikker, om han automatisk tolker latter negativt.

Jeg er for å respektere andre, og jeg kan strekke meg langt for å please en partner. Men jeg kommer aldri til å undertrykke et spontant tegn på at jeg har det bra og trives. For det er det latteren er, for min del. Man trenger ikke engang å le av noe spesielt, det er bare en positiv respons. Om jeg hadde krøpet til sengs med en fyr som ble fornærmet av noe slikt, så hadde jeg mistet tenningen fullstendig. Ikke bare fordi det hadde føltes veldig kleint å skulle være gravalvorlig og stirre lidenskapelig inn i evigheten hele veien, men også fordi det hadde vært helt feil å måtte holde tilbake en så naturlig og positiv reaksjon som latter. Og om han lurer på hvorfor jeg ler, så er det greit nok. Men da får han spørre, så jeg kan forklare, fremfor å bli dødelig vonebråten og sur.

Seriøst, sex uten latter, smil og en laid back stemning må være døden. Tenk å gå glipp av en leken, kåt latter i kampens hete, eller det øyeblikket hvor alt bare er så digg at man kan se på hverandre og smile og le, fordi man har det fantastisk. Respektløst? I think not!

• Liker 4
Skrevet

Kommer helt ann på settingen.

Om sexen er intens eller man holder på med tau og pisker, så er latter skikkelig turn off.

Om det er kose-sex hvor man bare tuller litt og ikke er så intens, så er latter helt greit.

Skrevet

Den dagen alt er så blodseriøst at man ikke kan le under sex, i ny og ne, så har livene våre blitt kjedelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...