Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville bare si tusen takk fineste jenter!

Dere fikk meg til slappe av, og etter å ha fulgt deres råd og magefølelsen har hun gått opp 240g den siste uken!

TS

Anonym poster: 47e47226705c07424ad034db80cddb3f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt å høre, TS! Gratulerer med godt arbeid, begge to :)

Skrevet

Jenta mi la nesten ikke på seg, jeg hadde mer enn nok melk. Vi var inne 1-2 ganger per uke for å veie henne og etterhvert annenhver uke frem til hun var 3 måneder. Da veide hun 1 kg mer enn da hun var født, men hadde strukket seg 9 cm.

HAdde en helsesøster som "hatet" mme, og ville jeg bare skulle prøve og prøve. Til slutt sa hun at jeg SKULLE amme annenhver time og prøve å presse jenta litt. Endte med at hun nektet å amme på ett døgn, og jeg måtte pumpe og gi henne litt på flaske. Jeg ble nedtrykt av hele greien, og gav opp og begynte å gi mme i tillegg. Til slutt ble det mme fordi det ble bare styr av å kombinere.

Mitt råd er å følge magefølelsen og morsinstinktet ditt, og ikke bare helsesøsters tips:)

Skrevet

Dessverre har det mye å si om man får en dyktig helsesøster eller ikke. Hadde en fantastisk helsesøster med eldstemann, men hun har dessverre flyttet. Hun jeg har nå er helt håpløs, men nå har jeg heldigvis erfaring nok til at jeg stoler på meg selv... veldig glad for at jeg ikke fikk henne første gang, hun hadde stresset meg så mye at jeg hadde fått ødelagt en del av barseltiden, det er jeg sikker på

Skrevet

Så bra at babyen din har gått opp så mye på en uke :) Jeg hadde masse melk så min fikk bare en pupp pr måltid. I starten brukte hun 45 min på et måltid så rådet fra din hs om å bare amme 15 min på hvert bryst høres rart ut for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...