verohero92 Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Eg og typen min har avstandsforhold for tiden for eg har flytta til Oslo og han kjem etter kvart hit, Men når me er med kvarandre so er det ikkje mykje berøring og han får den ikkje opp. det er så sjukt frustrerandes for eg savna han og savna intimiteten me hadde, før so kunne me ha sex sikkert 4-5 ganga for dagen. nokon som har tips på korleis eg kan forføra guten min!?!
Skjønningen Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Hvor lenge har dere vært sammen? Er litt merkelig at dere er i et avstandsforhold og ser hverandre sjelden, og han likevel ikke får stå. Trodde det var vanlig at menn fikk stå i både tide og utide, uten forføring overhodet, og jeg har bodd sammen med forloveden i 2 år. Du kan jo ta litt på han og vise litt hud i ny og ne. Det er sånn ca. alt jeg selv trenger å gjøre. Når dere er fra hverandre så kan du fortelle han hva du vil gjøre med han når dere er sammen igjen. Du kan dusje med han og såpe han inn. Hvis du dusjer alene så kan du vandre ut til han eller forbi han uten klær på. Du kan ta hendene hans og føre dem over kroppen din, og føre dine egne hender over hans kropp. Når du føler deg hypp så fortell han detaljert hva du har lyst til å gjøre med han. Alt ovenfor funker fett for meg, og det er ikke så voldsomt krevende heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå