Gjest Fairydust Skrevet 3. september 2012 #21 Skrevet 3. september 2012 Hvorfor har det alltid med selvbilde å gjøre? Det er jo også hva man tenner på. Jeg har aldri hatt interesse for tynne menn, så tynne at de har beinrompe. Da tar jeg heller en med noe pluss. Det er jo smak og behag. Det er fakta at man har ulike preferanser, og det har da ikke alltid noe med selvtillit å gjøre, det er naturen .. Man kan ikke være i et forhold med noen man absolutt ikke tenner på "bare fordi han/hun er en hyggelig person". Anonym poster: 18cd59c8a38d21ff85401eca99aa0f14 Det er greit nok at folk har preferanser, men problemet her er vel at trådstarter sier at hun føler seg tjukk ved siden av denne fyren. Og hun er tross alt 54 kilo!! Det er der problemet med selvbilde ligger. At noen foretrekker store gutter over tynne er noe helt annet. 2
Gjest Chloè Skrevet 3. september 2012 #22 Skrevet 3. september 2012 Tviler på det har noe med selvbildet hennes å gjøre, de fleste hadde følt det samme. Om en så veide 45. TS: Jeg holdt på med en meget pen gutt, zac efron look alike pen, men han var altfor tynn og like høy som meg. Det bare gikk ikke , jeg følte meg ikke bra ved siden av han så da var det ikke vits å "tvinge" meg selv. De fleste liker en større mann, sånn er det bare. Du skal ikke føle deg slem av den grunn
svante Skrevet 3. september 2012 #23 Skrevet 3. september 2012 Hva legger du egentlig i større mann? Jeg er nok langt innenfor begrepet tynn som blir bruk her, men er i det minste høy. Jeg har så smått startet prosessen med å få meg litt mer muskler, men har ingen planer om å øke fettprosenten. Vil jeg da fortsatt være uaktuell da jeg jo fortsatt har en veldig lav fettprosent (som jo selvsagt vil synes) eller er det «godt nok» om jeg er høy og har en del muskler?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #24 Skrevet 3. september 2012 Tviler på det har noe med selvbildet hennes å gjøre, de fleste hadde følt det samme. Om en så veide 45. TS: Jeg holdt på med en meget pen gutt, zac efron look alike pen, men han var altfor tynn og like høy som meg. Det bare gikk ikke , jeg følte meg ikke bra ved siden av han så da var det ikke vits å "tvinge" meg selv. De fleste liker en større mann, sånn er det bare. Du skal ikke føle deg slem av den grunn Men det er jo litt "slemt", om vi vil det eller ei. Det blir jo litt som med gutter som sier at dama bare må være pen, sånn er det bare. Ellers føles det ikke "riktig". Kan godt hende det bare er sånn, men vi skylder det til de som faller litt gjennom å innrømme at dette ikke er noe vi er spesielt stolte av, men som vi har erkjent at er som det er. Anonym poster: 3860e2a3b305de22aa874aadef1ceaea
Gjest Chloè Skrevet 3. september 2012 #25 Skrevet 3. september 2012 Hva legger du egentlig i større mann? Jeg er nok langt innenfor begrepet tynn som blir bruk her, men er i det minste høy. Jeg har så smått startet prosessen med å få meg litt mer muskler, men har ingen planer om å øke fettprosenten. Vil jeg da fortsatt være uaktuell da jeg jo fortsatt har en veldig lav fettprosent (som jo selvsagt vil synes) eller er det «godt nok» om jeg er høy og har en del muskler? Det er nok mye verre å være tynn+liten,enn tynn og høy. Så jeg sier ikke det skal være 100 kg muskler, men jeg liker ikke at buksa såvidt klarer å holde seg på rumpa fordi du er så tynn. Du høres helt grei ut
Gjest Chloè Skrevet 3. september 2012 #26 Skrevet 3. september 2012 Men det er jo litt "slemt", om vi vil det eller ei. Det blir jo litt som med gutter som sier at dama bare må være pen, sånn er det bare. Ellers føles det ikke "riktig". Kan godt hende det bare er sånn, men vi skylder det til de som faller litt gjennom å innrømme at dette ikke er noe vi er spesielt stolte av, men som vi har erkjent at er som det er. Anonym poster: 3860e2a3b305de22aa874aadef1ceaea Men man kan ikke like alle, bare for å være snill? Det er som om jeg skulle pult alle som ikke fikk seg noe fordi jeg syns synd på dem. For å sette det litt på spissen. Hvis det ikke tenner deg så kan du jo ikke noe for det
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #27 Skrevet 3. september 2012 Må si jeg er lik deg der, at man jeg må kunne tenne på han å alt det der. Altså, nå har ikke vi kommet så langt at vi har hatt oss i halmen, men vi har ligget og koset, å ja jeg ble tent. (kanskje fordi jeg ikke har fått meg noe på århundrer) Men jeg har ikke vært naken sammen med han og vet ikke hvordan jeg føler meg da, men jeg tror kommer til å føle meg ubekvemt. Jeg ser for meg at når vi står på badet og pusser tenne forran speilet sammen så føler jeg meg lubben, at jeg ikke kan gå i høye heler sammen med han, for da blir han mindre enn meg. Men herregud gutten er pen å se på og alt det der. Faen føler meg skikkelig dust Hvordan hadde du følt det om det var omvendt for han - at han likte deg utrolig godt, men valgte å slutte å treffe deg fordi han oppfattet at du var større enn ham, og det taklet han ikke pga sin egen størrelse? Eller at du treffer en person som helst vil ha en kvinne som har større pupper enn deg? Hadde du følt det representerer hvem du er - og at det var en god grunn? Anonym poster: 9766ed09375dddfea6101cb6380b9371 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #29 Skrevet 3. september 2012 Men man kan ikke like alle, bare for å være snill? Det er som om jeg skulle pult alle som ikke fikk seg noe fordi jeg syns synd på dem. For å sette det litt på spissen. Hvis det ikke tenner deg så kan du jo ikke noe for det Nei, men de som er så uheldige falle utenfor kan jo ikke alltid så mye for det de heller. Iallefall hvis det er på slike overfladiske ting. Så at verden er litt kald, og at man er med på å gjøre den slik, det kan man ikke ro seg unna. Selv om jeg ikke påstår at det finnes noe bedre alternativ. Anonym poster: 3860e2a3b305de22aa874aadef1ceaea
svante Skrevet 3. september 2012 #30 Skrevet 3. september 2012 Det er nok mye verre å være tynn+liten,enn tynn og høy. Så jeg sier ikke det skal være 100 kg muskler, men jeg liker ikke at buksa såvidt klarer å holde seg på rumpa fordi du er så tynn. Du høres helt grei ut Hvis jeg som høy og tynn høres grei ut, vil det si at det egentlig bare er et problem å være lav?
Gjest Chloè Skrevet 3. september 2012 #31 Skrevet 3. september 2012 Hvis jeg som høy og tynn høres grei ut, vil det si at det egentlig bare er et problem å være lav? Nei, som jeg sa, jeg liker ikke at buksa sklir av fordi du er så tynn og ikke eier rumpe. Nå vet jeg ikke hvor tynn du er, men i beskrivelsen din så hørtes det ikke så ille ut
Gjest test123 Skrevet 3. september 2012 #32 Skrevet 3. september 2012 jeg liker ikke at buksa såvidt klarer å holde seg på rumpa fordi du er så tynn. Bruker belte
super-s Skrevet 3. september 2012 #33 Skrevet 3. september 2012 "Han er for tynn", "han er for tykk", "han er for lang", "han er for kort"..Kanskje dere trådstartere som skriver sånnt kan starte en tråd og bytte kjærester/menn/dater? 1
Fri ulv Skrevet 3. september 2012 #34 Skrevet 3. september 2012 Stygt gjort av enkelte her å påstå at det bare er å spise mer, eller fetere mat for at man skal legge på seg, uansett hva slags kroppstype vedkommende har. For mange, inkl meg selv fungerer det ikke. Jeg kan spise, og har gjort, 5000kcal pr dag uten å oppnå annet en mageproblemer. Det som funket for meg var trening med vekter. Om typene deres selv ønsker å bli tyngre, så send de på treningsstudio, og för de mye. Jeg selv gikk opp fra 178cm 56kg til 70kg på det første året. Men det er jo noe de må ønske selv da, ikke sjans om noen hadde klart å presse meg til det uten at jeg selv ønsket det
addict Skrevet 3. september 2012 #35 Skrevet 3. september 2012 Jeg har begynt å treffe en gutt, han er så fin på så mange måter (så langt som vi har blitt kjent). Men det er en ting som plager meg, å det plager meg veldig! Han er så tynn. Ikke det at han er stygg fordi han er tynn, men det får meg til å føle meg tjukk i mine 54 kilo! Jeg er absolutt ikke stor, men når han har tynnere enn meg så klarer jeg ikke å føle meg komfortabel. Jeg har bare vært med gutter som har vært mye større, både i høyden og i bredden enn meg, jeg har alltid likt den følelsen av å være liten og bli "passet" på i store mannearmer. Vet det høres helt teit ut, men forslag til hva slags program jeg skal stille hjernen min inn på? Liker denne gutten jo Aiiiii, jeg styrer HELT unna slike.. Klarer bare ikke å finne det tiltrekkende, så jeg skjønner GODT hva du mener :\ Altså, nå har jeg vært veldig stor da, så normalbygde mannfolk har jeg jo ikke styrt unna selv om de er mindre enn meg, men med en gang de blir spinkle så.. Neeei.. :\
melly666 Skrevet 3. september 2012 #36 Skrevet 3. september 2012 Min kjære var veldig spinkel som yngre, men trente styrke og buffet i lang tid før vi ble sammen. Jeg vil gjerne bytte :gjeiper: (Sånn at din trente styrke istedenfor min altså - jeg er veldig glad i gutten min ) Og som 160 og 50 kg føler jeg meg liten og tynn uansett, selv om jeg egentlig er tynnfeit Ekte selvtillit kommer fra innsiden, ikke omgivelsene.
PrimoFanten Skrevet 3. september 2012 #37 Skrevet 3. september 2012 Stygt gjort av enkelte her å påstå at det bare er å spise mer, eller fetere mat for at man skal legge på seg, uansett hva slags kroppstype vedkommende har. For mange, inkl meg selv fungerer det ikke. Jeg kan spise, og har gjort, 5000kcal pr dag uten å oppnå annet en mageproblemer. Det som funket for meg var trening med vekter. Om typene deres selv ønsker å bli tyngre, så send de på treningsstudio, og för de mye. Jeg selv gikk opp fra 178cm 56kg til 70kg på det første året. Men det er jo noe de må ønske selv da, ikke sjans om noen hadde klart å presse meg til det uten at jeg selv ønsket det Det hele må kombineres med riktig mengde mat og treningsmengde over tid. Samt nok hvile mellom slagene. De fleste vet ikke hva det egentlig vil si å spise nok. For vedlikehold av rundt 100kg med bra styrke bak så må jeg ete kylling anno 680g til dagen. 12 egg ...4 fiberrike skiver med 120g baguett skinke fordelt på disse (ja hele pakken). Samt en del mellom måltider.Kan være noen produkter fra Tine som YT osv. Post-workout ernæring er ikke medregnet. Det går iallefall 300kr til dagen i mat. Ja rundt 9000kr i måneden blir det på bare maten
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #38 Skrevet 3. september 2012 Det er utrolig kjipt for deg at du går glipp av en flott fyr, bare pga. ditt eget dårlige selvbilde. Ja, det synes jeg også. Jeg veier alt for mye, nesten 90 kg. Kjæresten min veier 65 kg, unødvendig å si at han er tynnere enn meg. Men han liker meg slik jeg er, ellers hadde han ikke blitt sammen med meg. Anonym poster: 5afd889dcb564119a1e3fea03de68931
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #39 Skrevet 3. september 2012 Stygt gjort av enkelte her å påstå at det bare er å spise mer, eller fetere mat for at man skal legge på seg, uansett hva slags kroppstype vedkommende har. For mange, inkl meg selv fungerer det ikke. Jeg kan spise, og har gjort, 5000kcal pr dag uten å oppnå annet en mageproblemer. Det som funket for meg var trening med vekter. Om typene deres selv ønsker å bli tyngre, så send de på treningsstudio, og för de mye. Jeg selv gikk opp fra 178cm 56kg til 70kg på det første året. Men det er jo noe de må ønske selv da, ikke sjans om noen hadde klart å presse meg til det uten at jeg selv ønsket det Nå snakker du bare tull. Du går ikke opp i vekt av å trene vekter. Du går opp i vekt av å få i deg mer kalorier enn du forbrenner. Forskjellen på trening kontra ikke trening er jo at en større del av overskuddet går med til å bygge muskler fremfor at man legger på seg fett. Du har ikke ligget på 5000kcals over lenger tid. Da hadde som 50kgs mann gått opp i vekt. Punktum. Med mindre du har noen svært spesielle metabolske syndromer, så er ikke det fysisk mulig. Det hadde du for øvrig visst om, da man ikke lever med slike syndromer uten å få legehjelp.
Gjest Fairydust Skrevet 3. september 2012 #40 Skrevet 3. september 2012 Ja, det synes jeg også. Jeg veier alt for mye, nesten 90 kg. Kjæresten min veier 65 kg, unødvendig å si at han er tynnere enn meg. Men han liker meg slik jeg er, ellers hadde han ikke blitt sammen med meg. Anonym poster: 5afd889dcb564119a1e3fea03de68931 Så flott Og dere passer sikkert kjempegodt sammen likevel. Jeg føler i hvert fall at det er ganske dumt å ikke unne seg selv det fine man kan ha sammen med en mann, bare fordi mannen er tynnere enn kvinnen. Menn er ofte tynnere enn kvinner. Fra naturen sin side er vi kvinner lagd litt ekstra formfulle og med mer magefett enn mannen fordi vi skal bære frem barn. Det er ingenting flaut i å være sammen med en gutt som er tynnere. Om det i det hele tatt er et tema. Jeg skjønner selvfølgelig at det er et tema, men i lengden er det en bedre løsning å jobbe med sitt eget selvbilde og sin egen oppfatning. På den måten vil kunne akseptere hvem man er, den kroppen man har, og man vil ikke føle seg dårlig når man går sammen med en person av annen størrelse. Det er ikke lett. Det tar tid, og det krever, men den dagen man kan akseptere sitt eget ytre, vil man oppleve en særdeles deilig følelse av lettelse og lykke. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå