Gå til innhold

Han er for tynn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å treffe en gutt, han er så fin på så mange måter (så langt som vi har blitt kjent). :mrgreen: Men det er en ting som plager meg, å det plager meg veldig! Han er så tynn. Ikke det at han er stygg fordi han er tynn, men det får meg til å føle meg tjukk i mine 54 kilo! Jeg er absolutt ikke stor, men når han har tynnere enn meg så klarer jeg ikke å føle meg komfortabel. Jeg har bare vært med gutter som har vært mye større, både i høyden og i bredden enn meg, jeg har alltid likt den følelsen av å være liten og bli "passet" på i store mannearmer.

Vet det høres helt teit ut, men forslag til hva slags program jeg skal stille hjernen min inn på? Liker denne gutten jo unsure.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg stort, men tenkte å si at jeg føler det på akkurat samme måte som deg. Jeg også liker at guttene er litt kraftigere bygd enn meg selv, og da mener jeg ikke nødvendigvis lubben. Jeg veier ikke mer enn 52 kg, men allikevel har jeg møtt på gutter som har vært tynnere enn meg, og jeg har bare ikke klart å legge det fra meg at jeg er "større" enn dem.

Er han en del høyere enn deg da? For da kan du jo tenke som så at det at han er så tynn er fordi han er høy og da legger kiloene seg veldig spredt. :) Og han kan jo også "passe på" deg når han er høy!

Skrevet

Nei det er det som er det verste, han er bare noen cm høyere enn meg, å jeg er lita. :frown:

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Lag masse god mat, så skal du se at pjokken får litt kjøtt på armene!

• Liker 8
Skrevet

Aha. Vel, da vet jeg ikke helt. Jeg føler det på samme måte som deg, som jeg sa tidligere. Det jeg alltid tenker er at jeg må kunne tenne seksuelt på mannen, og det klarer jeg ikke dersom han er for tynn (tynnere enn meg) og samtidig ikke særlig mye høyere. Et forhold kan i mine øyne ikke inngås uten at jeg også finner han seksuelt attraktiv. Hvordan er det med deg der, da? Synes du han er seksuelt tiltrekkende til tross for høyden og vekten, eller er det mer som du er kjempeglad i han og synes han er søt?

Skrevet

Lag masse god mat, så skal du se at pjokken får litt kjøtt på armene!

Hehe, det er ikke alltid det funker, Fille. :/ Jeg selv sliter med høy forbrenning og jeg spiser masse men legger ikke på meg.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Hehe, det er ikke alltid det funker, Fille. :/ Jeg selv sliter med høy forbrenning og jeg spiser masse men legger ikke på meg.

Du spise for lite. Spise mer! :)

• Liker 1
Skrevet

Du spise for lite. Spise mer! :)

Dette blir for off-topic, kjære deg, men jeg prøver og det hjelper ikke. Satser på at det kommer med åra, eventuelt når jeg blir gravid. Slekta sier i alle fall at det først er da ting forandrer seg. Ut over det så kan ikke gutter bli gravide. :P

Gjest Fairydust
Skrevet

Det er utrolig kjipt for deg at du går glipp av en flott fyr, bare pga. ditt eget dårlige selvbilde.

• Liker 4
Skrevet

Ah, jeg er i samme situasjon som deg, han er for tynn..... Jeg er et par og seksti kg, men jeg er også 173 høy. Typen er nesten 190, og aner ikke vekten, men tipper vi veier det samme.. Kanskje han et par kg mer..

Og ja, jeg føler meg feit når han er så smal. Fortsatt er han både kjekk og snill og deilig og alt det der, så ikke misforstå ;)

Også i tillegg er han kresen, så er ikke lett å "lure" i ham mat, og jeg får jo uendelig dårlig samvittighet av å tenke på det. For jeg gjør det, jeg tenker på det..... :sukk:

Så vet ikke jeg. Skal følge med på tråden hvertfall i tilfelle et tips ;)

-Stine

Anonym poster: 2d983da9335602a1c7dfe7447d7c3f24

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Dette blir for off-topic, kjære deg, men jeg prøver og det hjelper ikke. Satser på at det kommer med åra, eventuelt når jeg blir gravid. Slekta sier i alle fall at det først er da ting forandrer seg. Ut over det så kan ikke gutter bli gravide. :P

Skal gi meg, men det går. Ingen har abnormal forbrenning. Man kan selvsagt ha litt høy forbrenning, men det er bare å ha litt ekstra smør på maten, evnt finne ut om man ikke spiser alt for mager kost. Du var vel lavkarbo? Fort gjort å ikke få i seg nok kcals da, spesielt om man er gnien på smøret, feit fisk og flesk.

• Liker 1
Skrevet

Aha. Vel, da vet jeg ikke helt. Jeg føler det på samme måte som deg, som jeg sa tidligere. Det jeg alltid tenker er at jeg må kunne tenne seksuelt på mannen, og det klarer jeg ikke dersom han er for tynn (tynnere enn meg) og samtidig ikke særlig mye høyere. Et forhold kan i mine øyne ikke inngås uten at jeg også finner han seksuelt attraktiv. Hvordan er det med deg der, da? Synes du han er seksuelt tiltrekkende til tross for høyden og vekten, eller er det mer som du er kjempeglad i han og synes han er søt?

Må si jeg er lik deg der, at man jeg må kunne tenne på han å alt det der. Altså, nå har ikke vi kommet så langt at vi har hatt oss i halmen, men vi har ligget og koset, å ja jeg ble tent. (kanskje fordi jeg ikke har fått meg noe på århundrer) Men jeg har ikke vært naken sammen med han og vet ikke hvordan jeg føler meg da, men jeg tror kommer til å føle meg ubekvemt. Jeg ser for meg at når vi står på badet og pusser tenne forran speilet sammen så føler jeg meg lubben, at jeg ikke kan gå i høye heler sammen med han, for da blir han mindre enn meg. Men herregud gutten er pen å se på og alt det der. Faen føler meg skikkelig dust :(

Skrevet

Må si jeg er lik deg der, at man jeg må kunne tenne på han å alt det der. Altså, nå har ikke vi kommet så langt at vi har hatt oss i halmen, men vi har ligget og koset, å ja jeg ble tent. (kanskje fordi jeg ikke har fått meg noe på århundrer) Men jeg har ikke vært naken sammen med han og vet ikke hvordan jeg føler meg da, men jeg tror kommer til å føle meg ubekvemt. Jeg ser for meg at når vi står på badet og pusser tenne forran speilet sammen så føler jeg meg lubben, at jeg ikke kan gå i høye heler sammen med han, for da blir han mindre enn meg. Men herregud gutten er pen å se på og alt det der. Faen føler meg skikkelig dust :(

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg har lært meg at jeg "godtar" ting på en annen måte etter hvert som årene går. Jeg har alltid likt menn med kjøtt på kroppen, så dette er ganske uvant for meg, men når man virkelig er glad i noen, så er de vakker uansett.

-Stine

Anonym poster: 2d983da9335602a1c7dfe7447d7c3f24

• Liker 2
Skrevet

Forstår hva du mener. Jeg var for et par år siden sammen med en gutt som var 1.65-66 cm. høy. Vi var like høye, men det hjalp jo ikke det - jeg følte meg fremdeles stor - i tillegg var han irriterende perfekt i ansiktet - så ut som en feminin dukke. At ansiktet er fint er bare positivt, men det i kombinasjon med høyden hans syns jeg ble for... sukkersøtt. Han var jo nesten like søt som det en pen jente er ;)

Må nevne at det ikke var høyden som var årsaken til at det ble slutt. Jeg syns du skal slutte å fokusere på dette med høyde og vekt, han bryr seg ikke om det, hvorfor skal du plage deg selv med dette? Fokus på det dere har sammen. Er du glad i ham, så er alt annet bare bagateller - slike ting betyr ingenting i det lange løp. Jeg klarte å se forbi høyden fordi jeg var forelsket, det burde du også klare - lykke til :)

Anonym poster: 6dd4d7a42343432d2a56460aeee3eb2d

Skrevet (endret)

Nei, ikke føl deg dust! Alle har forskjellige preferanser, og samma hva folk skulle si så er det ikke unormalt at jenter vil være både slankere og lavere enn guttene de er sammen med. Det har nok masse med den der "beskytterrollen" å gjøre, og at vi også vil være de søte, små jentene som skal passes på. Ikke det at vi forventer å faktisk beskyttes, men ønsket om at vi kan bli beskyttet om det trengs er inprentet i de fleste av oss.

Endret av Grønnogskjønn
Skrevet

Må også nevne at i sommer møtte jeg et kjærestepar i syden. Et fint par, jente var lubben og ikke veltrent, mens gutten var slank og veltrent - men jeg kunne forstår hvorfor han falt for henne, hun var nydelig med fine øyne og et sjarmerende smil.

Glem heller ikke at personlighet er utrolig viktig, og en viktig forutsetning for at et forhold skal fungere, er at dere har kjemi - hvis dere har det, glem alt det andre.

Anonym poster: 6dd4d7a42343432d2a56460aeee3eb2d

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror jeg skjønner deg, TS, jeg dater en som er veldig tynn selv. Typ sånn at han ser ut som han kan ha en spiseforstyrrelse. Han spiser som en hest, riktignok, og han har nevnt at det er noe han plages litt med, at han ikke greier å legge på seg. Og jeg synes han er nydelig uansett, men jeg opplever også at jeg føler meg litt tjukk ved siden av ham, selv om jeg er normalt slank selv. Har også hatt det mentale bildet om å stå sammen foran speilet (vi har heller ikke hatt sex).

Jeg liker ham riktignok kjempegodt, og jeg håper det blir noe av oss, men jeg er litt redd for at jeg kommer til å føle meg tjukk når jeg egentlig ikke er det.

Jeg og føler meg litt dust, så du er hvertfall ikke alene ;)

Anonym poster: 84d05aaa179819112ad6d971e7e08090

Skrevet

Jeg har begynt å treffe en gutt, han er så fin på så mange måter (så langt som vi har blitt kjent). :mrgreen: Men det er en ting som plager meg, å det plager meg veldig! Han er så tynn. Ikke det at han er stygg fordi han er tynn, men det får meg til å føle meg tjukk i mine 54 kilo! Jeg er absolutt ikke stor, men når han har tynnere enn meg så klarer jeg ikke å føle meg komfortabel. Jeg har bare vært med gutter som har vært mye større, både i høyden og i bredden enn meg, jeg har alltid likt den følelsen av å være liten og bli "passet" på i store mannearmer.

Vet det høres helt teit ut, men forslag til hva slags program jeg skal stille hjernen min inn på? Liker denne gutten jo unsure.png

Dette er et typisk problem for de fleste kvinner.

Så spørsmålet er bare om du klarer å legge det bak deg eller ikke.

Skrevet

Det er utrolig kjipt for deg at du går glipp av en flott fyr, bare pga. ditt eget dårlige selvbilde.

Hvorfor har det alltid med selvbilde å gjøre? Det er jo også hva man tenner på. Jeg har aldri hatt interesse for tynne menn, så tynne at de har beinrompe. Da tar jeg heller en med noe pluss. Det er jo smak og behag. Det er fakta at man har ulike preferanser, og det har da ikke alltid noe med selvtillit å gjøre, det er naturen .. :)

Man kan ikke være i et forhold med noen man absolutt ikke tenner på "bare fordi han/hun er en hyggelig person".

Anonym poster: 18cd59c8a38d21ff85401eca99aa0f14

Skrevet

Jeg skjønner ikke dette med hvordan menn kan akseptere det å være tynne, uten å ha komplekser iforhold til det. Selv har jeg et snev av megareksi, hvilket som betyr at jeg er spinkel selv om jeg veier mye over 100kg.

Jeg kjenner til et par tilfeller som er syltynne men som ikke ser ut til å bry seg...de spiser 1 kanskje 2 ganger til dagen ..og når de spiser er det ikke mye. Det er bare slik de er i hodet, så enten må du akseptere det eller ikke. Han vil nok ikke være så interessert i å **beefe** seg opp av seg selv for å si det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...