Gå til innhold

Reagerer så rart

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg har lenge fundert på om jeg skulle skrive dette her inne. Ganske enkelt fordi jeg skammer meg på en måte, men jeg vet ikke helt over hva.

Saken er den at jeg er gift med verdens flotteste mann, han er hele verden for meg. Bak meg har jeg mange år med brutale overgrep, først fra familie og så fra tidligere ektefelle.

Men nok om det, jeg har bearbeidet det, og ting fungerer så bra det kan, bortsett fra dette problemet jeg nå har.

Min mann og jeg pleier stort sett å ha sex 1-3 ganger i mnd, noen ganger mer noen ganger mindre, vi er ikke unge lengre, han er 58 og jeg er 38.

Jeg pleier gjerne å kose med han, vi har sex men når han skal fingre meg og rett før jeg kommer så begynner jeg å gråte, og jeg dytter han vekk, med det resultatet at jeg ødelegger den stunden, han holder rundt meg, jeg er 100000% sikker på han, han er langt fra hvordan de andre jeg har bak meg er, men jeg knekker sammen i gråt. Og da er det liksom ikke ok. Jeg kan være våt som rakkern og kåt men jeg blir skremt av noe på en eller annen måte.

Hva kan man gjøre?

Anonym poster: fecfe576185567312d53d89bd525b434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Profesjonell samtaleterapi. Dessuten er du ung ennå selv om han ikke er det.

Anonym poster: 6440ec882fd2d7e0e98042e95cd853a0

• Liker 3
Skrevet

Profesjonell samtaleterapi. Dessuten er du ung ennå selv om han ikke er det.

Anonym poster: 6440ec882fd2d7e0e98042e95cd853a0

men vi har prøvd det, dvs vi har mye snakk sammen, også om dette.

Skrevet (endret)

men vi har prøvd det, dvs vi har mye snakk sammen, også om dette.

Begynn med det igjen, for det virker som om du ikke har bearbeidet fortiden din nok :klem:

Endret av VanDeKamp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...