Gå til innhold

Når begynne middagsselskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ville dere startet et middagsselskap? Bryllupet er over og dette er bare en hyggelig middag ute på restaurant for den aller nærmeste familien. Ingen barn, voksne folk. Jeg tenker kl 18 er greit. Skal jo ha en aperitif også. Er ikke det en passende tid? Eller senere?

Anonym poster: 3cbc5c9eb9e00a343ad8afe3082c1a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal gifte oss i utlandet og har planlagt fest og middag her hjemme når vi kommer hjem. Jeg har sagt fem for kvelden går fort og mye man skal få inn på en kveld. Nå skal jo vi ha fult opplegg med mat og drikke samt dans, kaker og live musikk da.

Skrevet

Vi skal gifte oss i utlandet og har planlagt fest og middag her hjemme når vi kommer hjem. Jeg har sagt fem for kvelden går fort og mye man skal få inn på en kveld. Nå skal jo vi ha fult opplegg med mat og drikke samt dans, kaker og live musikk da.

Ja da passer jo fem bedre. Vi skal ikke ha dans eller musikk eller noe. Bare aperitif og en 3 retters middag samt bar etterpå. Da er kanskje seks timer nok når det er 15 personer vil jeg tro... Vi må jo ikke ut kl 24 heller da, så kan være der lengre.

Anonym poster: 3cbc5c9eb9e00a343ad8afe3082c1a3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...