AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Hei, har noen tips til hvordan jeg kan få en bedre sexopplevelse og bli bedre i senga. For det første har jeg ikke fått orgasme under sex ennå, så er ute etter tips for hvordan jeg selv kan sikre meg orgasme, gjerne intimområder jeg kan lede han til, eller berøre selv. Har ikke onanert noe særlig heller, føler det blir feil og egentlig ikke noe deilig. I tillegg sliter jeg med å selv være aktiv under akten. Må innrømme at jeg føler meg lost, vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre og hva som vil bli godt mottatt. Derfor ønsker jeg tips her til hva jeg kan foreta meg for å gjøre det bedre for han, så han slipper å gjøre all jobbinga. Evn andre ting som kan tenne han. En siste ting. Er det normalt at det stort sett er jokking (finner ikke noe bedre måte å forklare det på) ? Dette er i hvert fall en rytme jeg har veldig problemer med å følge, og vet ikke om jeg bør prøve å følge rytmen eller motsette meg den for å forsterke effekten, hvis man kan si det sånn, eller om jeg skal ta styringa for å finne en mer synkronisert og behagelig rytme? Anonym poster: d4316ef98249a5a4e266c00216e19401 Anonym poster: d4316ef98249a5a4e266c00216e19401
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Snakk med partneren din, prøv og feil. At du ikke får orgasme under samleie kan være at du trenger mere stimuli. Jeg får aldri orgasme av rent samleie, må ha stimuli av klitoris i tillegg, vet dette gjelder mange kvinner. Anonym poster: 06306363308b305b8effab5e9c66f280
Virrehue Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 On top..! Du bestemmer rytmen, kan variere med opp og ned, frem og tilbake. Du gjør mesteparten av jobben, og med stimuering av klitoris i tillegg kan det være gode utsikter til en orgasme. En fordel hvis han holder ut lenge, da vi kvinner kan trenge stimuli over lengre tid for å komme. Lykke til, og kos dere!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Først må du bare gi det tid, ikke stresse og ikke spekulere for mye i det! Det kan ta tid å bli komfortabel, og bli selvsikker i senga. Snakk også med partneren om det. Denne "jokkingen" som du kaller det ser jeg for meg er denne inn og ut bevegelsen. Dette gjør igrunn null for meg når det gjelder å få orgasme. Som nevnt over her du må få stimuli på klitoris også. Det som fungerer for meg er å være på topp. Da beveger jeg meg ikke opp og ned, det har ikke muskler i beina til, og det ville også blitt mye mer inn og ut som ikke har en effekt. Frem og tilbake derimot, fungerer som gull. Anonym poster: 0df3d94569ba12b59f6f0a97606889ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå