AaaaK Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Har nettopp flyttet til Lillehammer og lurer nå på hva man kan finne på her. Noen utflukter til nærliggende steder f. eks? Har allerede kjørt hjulbob og går kunstlinje på HiL så da blir det nok noen museer ol, men får gjerne tips til dette også. Noe samtids el.? Eller naturstier? Turløyper ved sjusjøen? Noen som har forslag som ligner på dette?
freddy Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Prøv denne nettsiden, der skulle det være bra med info som du etterspør: http://www.lillehammer.kommune.no/
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Lillehammer kunstmuseum er gratis for HiL-studentene. Det er alltid mye som skjer rundt de forskjellige studentgruppene, og f.eks. SkiHilåmi (eller hvordan man skriver det) drar på en del skiturer i løpet av året. I tillegg er det Maihaugen og Bjerkebæk (Sigrid Undsets hjem). Jeg har ikke vært på førstnevnte, men sistnevnte er absolutt verdt å ta turen til. De har ikke gratis for studenter, men tror ikke jeg betalte mer enn 90 kr. Hvis du begynner å like f.eks. Cafe Stift, Kulturhuset Banken, Bingo'n og de andre utestedene på FB, så får du masse oppdateringer om konserter og arrangementer de har. Jeg vet desverre lite om ting som skjer utenfor sentrum, turstier osv. Hvordan trives du på Lillehammer så langt da? Anonym poster: 9c6cf81d95b405d398744e00e7fad1be
hermoine Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Maihaugen er kjempefint:) Masse å titte på. Og dra på den utstillingen "langsomt ble landet vårt eget", den syns jeg er kjempemorsom hvertfall hehe Det er veldig fint å gå oppover/nedover Mesnaelva. Ta deg noen turer i Nordseter Sjusjøen er sikkert fint det og, har ikke vært der så mye! Nå begynner det å bli kaldt, men til neste sommer igjen kan du dra å bade på Abbortjern (rett oppafor Birkebeineren) eller i badedammen, eller ved Mjøsa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå