AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Har aldri tenkt over det før, men plutselig synes jeg neser er så rare! Vi har en utstikkende klump midt i ansiktet. Tittet gjennom et album, og jo flere ansikter jeg så, jo rarere ble det at vi har neser! haha. Akkurat som hvis du sier et ord mange ganger, så blir ordet helt rart. Jada, sånt funderer jeg over denne lørdagskvelden Anonym poster: e7eea047390b2f6235190a2f1065b70f 3
Skjønningen Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Har aldri tenkt over det før, men plutselig synes jeg neser er så rare! Vi har en utstikkende klump midt i ansiktet. Tittet gjennom et album, og jo flere ansikter jeg så, jo rarere ble det at vi har neser! haha. Akkurat som hvis du sier et ord mange ganger, så blir ordet helt rart. Jada, sånt funderer jeg over denne lørdagskvelden Anonym poster: e7eea047390b2f6235190a2f1065b70f Ja, neser er rare dyr! Jeg er ekstremt opptatt av neser så jeg bare måtte svare på dette innlegget. Noen neser er spisse, noen er runde, noen er små og noen er store. :O Når jeg ser etter partner så er det viktig at nesa er fin!
Klips Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Det må vel ha vært et konkurransefortrinn en gang i evolusjonen å ha en utstikker som oppfattet ikke-bra-å-spise-lukt bedre enn andre. Selv bør jeg være evolusjonsmessig veldig heldig, mye nese!
Skjønningen Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Det må vel ha vært et konkurransefortrinn en gang i evolusjonen å ha en utstikker som oppfattet ikke-bra-å-spise-lukt bedre enn andre. Selv bør jeg være evolusjonsmessig veldig heldig, mye nese! Du er heldig, du! :D Det kan godt være at din nese lukter bedre enn min, siden den kun er midt på treet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå