Jente89 Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Hei Jeg ønsker å slutte med hormonprevensjon og har lest litt om Ladycomp pg Pearly. Det reklameres med dokumentert 99,3% sikkerhet når de brukes riktig som prevensjon, men jeg kjenner jeg er litt skeptisk. Er det noen som har erfaringer med å bruke disse som prevensjon? På forhånd takk for svar
Missy1 Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Jeg bruker babycomp som prevensjon og er kjempe fornøyd. Brukt den halvannet år nå
Jente89 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2012 Jeg bruker babycomp som prevensjon og er kjempe fornøyd. Brukt den halvannet år nå Ble det mange røde dager i begynnelsen?
Missy1 Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Ja i begynnelsen blir det en del røde og orange dager. Det er jo fordi den ikke kjenner syklusen din ennå og kan ikke da garantere så mange sikre dager ennå. Men jeg føler det var verdt det. Tåler ikke hormonprevensjon
Gjest j Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 har pearly har hatt den i nesten 7 år, og vi har brukt den både til prevansjon og familieplanlegging (klaff på første forsøk da vi ville ha baby)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå