Gå til innhold

Nervøs for sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er gutt og har ikke hatt sex og nervøs for den første gangen. Dette med kondom, hvordan finner jeg ut hvilken str som passer, det er vel omkrets det går på? Er det vanlig at den glir av? Og hva skjer når man får utløsning, alt havner vaneligvis inni kondomen?

Er også bekymret for dette med å finne riktig hull, håper penis som regel bare glir inn uten at man trenger å studere jentas underliv og hvilket hull den skal plasseres i.

Takk for alle svar!

Anonym poster: b271fb58deecd412f88e1c8bb7777515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, det med kondom er relativt simpelt og selvforklarende. Så lenge du ikke er veldig langt utenfor gjennomsnittet vil de fleste kondomer passe deg helt fint. Det kan skje at den glir av, men det er ikke så vanlig, er helst når sexen blir veldig voldsom. Når man kommer samler alt seg i enden av kondomet. Etter man har komt kan det være greit å holde igjen så den ikke glir av når man trekker seg ut, siden man ofte er blitt litt slappere.

Skrevet

Hvis du har bestilt kondomer fra gratiskondomer.no som veldig mange gjør før første gang, så vær obs på at disse er en del trangere enn de fleste andre man får kjøpt.

Skrevet

Det med kondom har du fått svar på. Nå er jo ikke jeg gutt. Men jeg regner med det omtrent "glir" inni rett hull:P Det er jo bare to stk, du skal på det fremste:P

good luck

Skrevet

Ikke tenk, bare la kroppen styre, mennesker har pult i millioner av år kroppen vet hva den gjør

• Liker 3
Skrevet

Så antageligvis trenger jeg ikke studere jentas underliv før penis settes inn i det hele tatt? Det er bare å legge seg ned nær hverandre og la det gli sammen?

Skrevet

Så antageligvis trenger jeg ikke studere jentas underliv før penis settes inn i det hele tatt? Det er bare å legge seg ned nær hverandre og la det gli sammen?

du må alltids studere hennes underliv, nøye, ikke vær beskjeden der men vær litt forsiktig

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å kjøpe ei pakke og rett og slett forsøke litt i ro og mak hjemme. Få litt peiling på hvordan den settes på og slikt.

Når det gjelder å føre den inn så tror jeg (jeg er jo ikke mann) at trikset er å ta tak i den og styre den forsiktig inn, dvs begynne øverst og saaakte skli den nedover inntill en kjenner at det gir naturlig etter.

Skrevet

Nå har jeg bare erfaring fra kvinnens side, men; nei, det er nok ikke så "enkelt", nei.

Den første gangen er man gjerne ganske nervøs, det gjelder jenta også. Det gjør gjerne at hun ikke blir veldig våt, noe som kan vanskeliggjøre inntrenging litt. Altså at det er litt knotete å få den inn - MEN - ikke stress med det.

Det går seg til etter litt prøving, og sånn er det ofte selv om man har hatt sex mange ganger pga manglende våthet.

I starten kan du kanskje oppleve at du beveger deg litt for langt ut= den faller ut, men dette er også normalt.

Noen opplever også at man mister ereksjonen litt fordi man er så nervøs(tror det er unormalt at man ikke får den inn umiddelbart) - men det er ingenting å stresse med.

Enten får man den kjapt tilbake etter litt leking, eller så tar man det bare neste gang.

Jeg ville bare slappet helt av så mye dere begge kan, og bare prøvd å kysse/kose, leke med hverandre uten å tenke at "nå må jeg være fantastisk".

Veldig mange gutter opplever jo pga nervøsitet at man får utløsning veldig fort, og synes det er kjempeflaut.

Men for meg(som kvinne) var ikke dette flaut i det hele tatt, jeg visste jo at det var sånn på forhånd. Akkurat som jeg visste at jeg kunne få ganske vondt og begynne å blø.

Jeg tror det kan være veldig lurt å snakke litt om dette på forhånd, så man heller kan ta "fomlingen" med godt humør, og være enige om hva man forventer av første gangen. Da er det og større sjanse for at man får en bedre opplevelse, og slipper å være unødig nervøs :)

Anonym poster: 3399da28492151a9ae4af5794eada415

• Liker 1
Skrevet

Glemte å legge til et tips;

Om den ikke glir naturlig inn, så hjelper det iallefall å føre bort kjønnsleppene fra åpningen, slik at man har bedre tilgang - og der er det ofte også mer vått om man ikke er så våt at det synes/føles utenfor åpningen.

Det er jo også lurt å ta på hennes kjønnsorgan slik at du kjenner hvordan det føles, hvor de ytre og indre kjønnsleppene er - hvor klitoris er, og hvor åpningen er.

Bruk litt spytt eller glidemiddel, det er IKKE godt for hverken gutt eller jente å bli tatt på kjønnsorgan om det er helt tørt.

Og skal dere bruke kondom(som dere jo må) så trenger dere uansett glidemiddel for at det ikke skal bli sårt og vondt.

Prøv deg frem hjemme først, og husk på følge riktig påtaking av kondom.

Anonym poster: 3399da28492151a9ae4af5794eada415

Skrevet

Ok, så jeg bør altså studere jentas underliv? Det holder ikke med å bare ligge helt inntil hverandre og la det skje? Har litt skrekk for vagina/kjønnslepper/hull/klitoris siden jeg ikke er vant med det og det ser litt ekkelt ut (tror det er det at det er så sårbart og overfølsomt område som gjør at jeg får litt frysninger) men tipper vel at jeg venner meg til det.

Har også hørt at det kan være lurt med jenta på toppen siden det da glir litt mer inn av seg selv? Videre så har jeg en penis som er skjev i helstiv tilstand og bekymrer jeg meg for at den kan være for skjev til å få inn. Huff huff, mye bekymringer, det blir vel bedre etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...