Dunkel Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Det har seg slik at jeg holder på med en fyr. Vi har prøvd å ha sex 2 ganger, men han får bare ikke junior opp! Jeg har prøvd alt.. Både sugd og runket. Han får den opp til slutt, men med engang vi skal stikke den inni, så blir den slapp igjen.. Jeg aner ikke hva som kan være grunnen til det. Han sier til meg at jeg er sexy og har alt, og at han ikke skjønner helt hva som skjer heller. Det kan kanskje ha noe å gjøre med at han er jomfru (jeg er ikke det sånn til info), og at han føler press på seg eller noe sånt, men det begynner å bli litt slitsomt nå at det aldri blir noe. Så har dere noen tips til hva vi kan prøve?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Dere har bare prøvd to ganger, så lenge du har denne masende tankegangen vil han aldri få den opp. Tid og tålmodighet. Anonym poster: 20872e3974abdcbfa5a0a99c0fb6bcc0 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 Det har seg slik at jeg holder på med en fyr. Vi har prøvd å ha sex 2 ganger, men han får bare ikke junior opp! Jeg har prøvd alt.. Både sugd og runket. Han får den opp til slutt, men med engang vi skal stikke den inni, så blir den slapp igjen.. Jeg aner ikke hva som kan være grunnen til det. Han sier til meg at jeg er sexy og har alt, og at han ikke skjønner helt hva som skjer heller. Det kan kanskje ha noe å gjøre med at han er jomfru (jeg er ikke det sånn til info), og at han føler press på seg eller noe sånt, men det begynner å bli litt slitsomt nå at det aldri blir noe. Så har dere noen tips til hva vi kan prøve? Kan eventuelt prøve å ta en kveld der dere bare setter fokus på å nyte og kjærtegne hverandre og der man ikke nødvendigvis har sex som mål. Da tar man bort noe av prestasjonsangsten (som dette høres ut som). Ellers kan jo penisring/pumpe være tingen til man kommer over "terskelen". Anonym poster: 074478bcc03b93a0680bee4716e45b41
sullå Skrevet 1. september 2012 #4 Skrevet 1. september 2012 Siden han er jomfru er det kanskje prestasjonsangst. "Det verste som kunne skje" hans første gang har skjedd - han fikk den ikke opp. Og dette har satt seg i hodet hans, noe som gjør at han fortsatt ikke får det opp. Det jeg tror vil hjelpe er rett og slett at dere bare slapper av. Ta ting rolig, kanskje du kan suge/runke ham til han kommer? Vis ham at det er helt greit at han ikke er supermann i senga, i steden for å stresse ham.. 3
Norm1 Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 (endret) Det er kanskje fenomenet prestasjonsangst. Det kan skje med gutter som ikke har så mye seksuell erfaring med damer, hvis det er hans første gang som du beskriver. Når jeg var tenåring men ikke lenger jomfru kom jeg sammen med en fantastisk jente på samme alder. Men jeg opplevde det samme, kunne ikke få den opp i det hele tatt. Jeg ble mye deprimert på grunn av det. Ereksjonen var det ingen ting i veien med, når hun ringte meg om kvelden etter at vi hadde møttes og vi snakket sammen stod den til ingen nytte. Men når vi kom sammen neste gang var det samme problemet. Vi kom over det, jeg tror på grunn av at hun lot meg ta min tid. Etter den gang for flere tiår siden har jeg ikke hatt lignende problemer. Endret 1. september 2012 av Norm1
MilleLille Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Jeg tenker at dette er prestasjonsangst. Kanskje fordi han er jomfru, og du har mer erfaring enn ham? Gi det litt tid, ikke stress, så vil det gå!
kristian82 Skrevet 1. september 2012 #7 Skrevet 1. september 2012 Dere har bare prøvd to ganger, så lenge du har denne masende tankegangen vil han aldri få den opp. Tid og tålmodighet. Anonym poster: 20872e3974abdcbfa5a0a99c0fb6bcc0 Nettopp. TS, han merker nok frustrasjonen din også - noe som neppe hjelper han. 1
Gjest gjest17 Skrevet 1. september 2012 #8 Skrevet 1. september 2012 Du stresser han nok for mye. Slapp av og kos dere istedet. Skal nok se "problemet" løser seg :-) 1
Dunkel Skrevet 1. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2012 takk for svar vi får vel bare ta det mer med ro og se hva som skjer..
Gjest Filleproletiet Skrevet 1. september 2012 #10 Skrevet 1. september 2012 Han stresser for mye. Var sånn sjæl før. Tok en stund før jeg var trygg på at pikken var stor nok, at jeg så bra nok ut osv. Han har sikkert litt dårlig selvtilitt i senga. Gi ham noen "treats" hvor du sier at han bare skal ligge og slappe av, også gir du han noen digge handjobs mens han fikler litt med puppa dine osv. Ett glass rødvin hjelper også mye. Fordelen er jo at du kan lære ham opp til å bli den perfekte elsker for deg, bedre det fremfor en som tror han kan alt og ikke er åpen for kritikk.
Gjest Bandit Skrevet 1. september 2012 #11 Skrevet 1. september 2012 Han har nok vært innom KG og lest litt angående kvinners forventninger skulle jeg mene... Neida, for å være seriøs: Det er nok prestasjonsangst. Det er stort press på menn i disse dager, og det er en veldig følsom mekanikk. Forsøk å fjerne presset på ham ved å gi ham komplimenter og få ham til å føle seg vel sammen med deg. Forsøk med en sensuell massasje, uten å legge mye i det at han skal bli hard. Lek og ha det moro. Sex skal ikke være så forbannet seriøst. 1
Dunkel Skrevet 1. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 1. september 2012 Jeg har gitt han komplimenter for hans edle deler, og det fikk jeg beskjed om at han likte å høre. I tillegg så synes han at jeg var god til å gi han en handjob. Må bare få han til å bli litt mer trygg på seg selv på en eller annen måte..
Gjest Filleproletiet Skrevet 1. september 2012 #13 Skrevet 1. september 2012 Jeg har gitt han komplimenter for hans edle deler, og det fikk jeg beskjed om at han likte å høre. I tillegg så synes han at jeg var god til å gi han en handjob. Må bare få han til å bli litt mer trygg på seg selv på en eller annen måte.. Gi ham litt pupp. Det korrellerer som regel med erekesjon.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #14 Skrevet 1. september 2012 Hvor gammel er dere? Anonym poster: 4ce18008a7c5c7eacb1f7e142d035655
Dunkel Skrevet 2. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 2. september 2012 Hvor gammel er dere? Anonym poster: 4ce18008a7c5c7eacb1f7e142d035655 17 hvis det har noe å si
Stocking lover Skrevet 2. september 2012 #16 Skrevet 2. september 2012 Hei! Kanskje litt sexy undertøy; f.eks. strømper; kan hjelpe? Skader ikke å prøve!
Dunkel Skrevet 3. september 2012 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2012 Nå sier han at han tror det har noe å gjøre med at han måtte bruke kondom. At han trodde det kanskje funket hvis vi droppet det, men jeg synes det virker litt merkelig at han blir slapp pga det, når han er jomfru og greier..
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 #19 Skrevet 3. september 2012 Nå sier han at han tror det har noe å gjøre med at han måtte bruke kondom. At han trodde det kanskje funket hvis vi droppet det, men jeg synes det virker litt merkelig at han blir slapp pga det, når han er jomfru og greier.. Kondom nedsetter følsomheten, og gir mindre stimulans. Er han ikke vant til gummi, kan det nok gå utover ereksjonen ja. Du kan be ham om å tre-på-trene for seg selv, det kan kanskje hjelpe noe. Onanerer han mye, bør han kutte ned litt, da det også kan gå ut over følsomheten.
Gjest "gjest" Skrevet 3. september 2012 #20 Skrevet 3. september 2012 Nå sier han at han tror det har noe å gjøre med at han måtte bruke kondom. At han trodde det kanskje funket hvis vi droppet det, men jeg synes det virker litt merkelig at han blir slapp pga det, når han er jomfru og greier.. Han prøver seg på å få kjøre på uten. Ikke la ham det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå