Gå til innhold

Mensen uteblitt på Yasmin 28

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bare lurte på om det er noen andre som har opplevd at Yasmin 28 har uteblitt den uka man ikke tar tabletter. Jeg har gått på dette merket i over et år, og mensen har alltid vært forsinket med to til fire dager, men aldri en hel uke.

Jeg er så redd for at jeg er gravid! Jeg føler jeg har alle symptomene unntatt kvalme. Jeg har tatt abort før, uten at jeg hadde noe særlig problem med det, men jeg vet ikke om jeg orker en gang til.

Jeg skal så klart ta en test etterhvert, men jeg bare lurte hva som er folks erfaringer med dette merket og uteblitt mens.

Anonym poster: f54876847c5ae444522cd04b6d514363

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Ja, jeg hadde det for noen år siden, men husker ikke om jeg gikk på Yasmin eller Microgynon pga bytte. Jeg var ikke gravid. P-piller kan fucke opp syklusen fra tid til en annen. Kan jo også være andre ting som gjør at du ikke menstruerer, som f.eks stress. Men kjøp deg en pinne, for sikkerhets skyld. Og om den er negativ, så fortsetter du bare som før. ;)

Skrevet

TS her.

Takk for svar, det roet meg faktisk ned en del. Har jo vært skolestart, masse som har skjedd, så kan hende det er stress, ja. Men skal sjekke for sikkerhet skyld.

Andre som har erfaringer?

Anonym poster: f54876847c5ae444522cd04b6d514363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...