AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #1 Skrevet 1. september 2012 Hei! jeg har merket at jeg ikke har like stor sexlyst som før... Jeg vil jo, men sliter med å bli opphisset. Behovet har liksom forsvunnet mer og mer de siste mnd... Er liksom bare 22 år, har jo lyst å vere intim med kjæresten min! Jeg har gått på mercilon ca 1 år. Kan det hjelpe og skifte merke, evt til hvilket? Anonym poster: 0692292a95b02692f90b33db29d8f1df
Pinkee Skrevet 1. september 2012 #2 Skrevet 1. september 2012 Kutt ut all hormonprevensjon å se om det hjelper, kondom er kult Helt seriøst, hvis hodet har lyst, men ikke kroppen, så er det verdt å prøve. Mange unge jenter som sliter med det der. Men, du må rekne med å vente ei god stund før du kjenner noen forskjell.
terri Skrevet 1. september 2012 #3 Skrevet 1. september 2012 pga. en medisin jeg går på kan jeg ikke kutte ut prevansjon. (fosterskadelig)
Gjest Gaea Skrevet 1. september 2012 #5 Skrevet 1. september 2012 Om jeg ikke husker feil, er det mindre hormoner i mange andre prevensjonsmidler, f.eks. p-ring, p-plaster, minipiller... Selv merker jeg stor forskjell på sexlysten etter jeg skiftet fra piller til plaster, det har blitt mye bedre. Har faktisk ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt. Men alle reagerer forskjellig, så man må nestn bare prøve seg fram litt, om man ikke vil bruke kondom.
Gjest alille Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 Det er verd et forsøk ja, for mange funker det (enten å bytte til andre merker, eller til ring eller plaster). Selv har jeg prøvd både Loette, Microgynon, Yasminelle og p-ringen, og dessverre er alt like drepende for sexlysten for min del. Jeg må også gå på p-prevensjon av andre årsaker, så det er utrolig kjipt! Samtidig er det viktig å ikke tenke for mye på det - av og til kan du nesten "tenke" bort sexlysten uten at pillene egentlig har skylda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå