Gå til innhold

hjelp! valp som ikke vil sove


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei! jeg har en liten valp på ca. tre måneder, en italiensk mynde, som er helt fantastisk. kosete og snill og veldig lydig. problemet er at han ikke vil sove på kvelden! jeg går tur med ham på kvelden og gir han mat, han blir trøtt og jeg tar ham med inn på soverommet mitt og dette har vært sånn siden jeg fikk ham. jeg kan ikke la han gå fritt rundt i huset siden jeg har katt, og de går ikke så veldig godt overens.

jeg har han ikke i bur siden han misliker det sterkt, men han har en fast plass på gulvet han liker å sove. han kan sove i stua, det går helt fint, men med en gang vi går inn på soverommet skal han absolutt leke og gå på plasser han ikke skal (som under senga, under stoler, bak hundeburet og oppetter hyller. river sund ting og bjeffer. han hviner også og angriper meg om jeg prøver å snakke til ham.

dette er virkelig et problem siden jeg jobber 8-16 hver helg. akkurat nå sliter jeg med å få ham til å sove igjen, har nettopp tatt ham opp i stua sånn at jeg kan sove på sofaen og han kan legge seg der han vil, og skulle han og katten krangle så hører jeg det...

er ikke det at han aldri sover for det gjør han jo, og da sovner han som en stein haha, ligger som oftest på brystet mitt eller i fanget og sover :)

er det noen som har noe gode tips til meg her? begynner virkelig å bli frustrert, og jeg sliter med søvnmangel ellers som gjør at jeg VIRKELIG trenger søvn i helgene med tanke på jobb.,

Anonym poster: 920e8f57d7b5c90a27332e7cd999f768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...