AnonymBruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Hei! De siste dagene har jeg hatt problemer under samleie og finner ikke ut hva det kan være. Vi har ingen problemer eller noe som helst med å opphisse hverandre og vi er som oftest i humør - men nå i det siste så har jeg begynt å få vondt i den ene "veggen" et par cm inn i skjeden. Jeg pleier å bare bite det i meg, spesielt første gangen siden jeg trodde det var et engangstilfelle- men har skjedd hver gang etter der. Det varer altså gjennom sexen, fra begynnelden helt til vi er ferdig - også føles alt normalt igjen når han er ute igjen. Begynner å bli smålig bekymret og sexlysten er ikke helt i 100 lenger pga jeg er redd for at smerten skal fortsette. Om noen har noen anelse om hva dette kan være så setter jeg stor pris på svar og takker på forhånd <br /><br /> Anonym poster: 6b56d52b73d3010653f51f34fa02c74d <br /><br /> Anonym poster: 6b56d52b73d3010653f51f34fa02c74d
Gjest Arvid78 Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Jeg tror at du bør la en lege se på dette, siden du har vondt på den samme plassen hver gang
-Bambam- Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Jeg tror at du bør la en lege se på dette, siden du har vondt på den samme plassen hver gang Tror jeg må det uansett, tenker bare at det er et lite pluss om jeg har litt peiling og kanskje "forbreder"meg litt før.
Gjest Arvid78 Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Det er neppe noe alvorlig, en eller annen form for skade på sjedeveggen som ikke for gro skikkeligt tenker jeg, du må kansje bergne på å ikke ha vaginalsex en liten stund da
-Bambam- Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Uff, er en trist tanke egenlitg om man bor sammen og er veldig tiltrukket av den personen. Men er vell i grunn det beste om jeg skal bli bedre tenker jeg meg! Takk isåfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå