Gå til innhold

Pantelånerne i Detroit


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Er det noen som har satt seg inn i dette makkverket? Har sett det noen ganger nå, og for meg virker det hele bare regissert og utroverdig!

Dattra og sønnen skal jo bare lage kvalme hele veien, og sjefen sjøl skal alltid vise hvor tøff han er. Sønnen virker rett og slett ut som en veldig dårlig skuespiller. Hver gang han skal si et eller annet får han sånn Jerry Seinfeld-prestasjoner (ikke forveksle med Jerry Springer!). En ting er hvordan den trioen behandler kundene sine. De robber dem jo rett og slett. De kjøper ting så og si gratis, og kunden står der og sier "okey da, jeg må selge, fordi jeg blir kasta ut snart". En annen tankevekker er hvor mye av det de kjøper er tjuvgods.

Men de folka som kommer innom, og er så utrolig stor i kjeften. Skriker og krangler. Det virker som om det hele er bare wannebe skuespillere som har fått en rolle om å lage en scene der dem må spille bad guy. De virker jo som de er tikkende bomber, men de flyr jo aldri på noen. Sånn som den trioen behandler de tilbake ville jeg forvente at hvertfall en står å venter på den etter stengetid.

Jaja, fra og med nå så switcher jeg til en annen kanal. Tragiske greier..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha jeg digger det. Kranglene i familien er selvsagt iscenesatt, men de som kommer inn er jo rusa ut av en annen verden og stein hakke galen :ler:<br /><br /> Anonym poster: dfc1a2f2d23046bda2ee6127d2650226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sitt på det et par ganger og synes det er et helt greit reality show. Det er tross alt en butikk, ingenting er gratis så selvsagt må de ha en fortjeneste for å få ting til å gå rundt, ”den enes død den andres brød” sånn fungerer det. Ja noen av kundene er sykt frekk i kjeften og blotter både pupper, drar ned buksen, pisser foran inngangspartiet med mer, men virkeligheten i de ”fattige” strøkene eller de som sliter med penger er annerledes fra vår egen lille verden her hjemme. Kanskje det bare er skuespill, kanskje ikke likevel synes jeg det er en helt grei serie sånn når det ikke er noe annet på tv. Men det er som du sier ikke noe verre enn at man kan slå over på noe annet om du ikke liker det. Selv liker jeg pantelånerene i Las Vegas bedre, fordi de har bedre kunder, og du lærer litt mer om gamle gjenstander. Men jeg ler litt av familie kranglene og søsken ”kjærligheten”, selv om akkuratt det kanskje er manus opplesning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...