Gå til innhold

På pilla: Alle andre er det!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vurderer dette med p-piller,siden både jeg og kjæresten vil slippe kondomen

Jeg har unngått p-piller saken en stund likevel, fordi jeg syns det er skummelt med p-pilla og all den bivirkningen den har. Liker å ha mer naturlige ting i kroppen min og unngå å proppe den med hormoner. Jeg har prøvd den såkalte mini-pillen,men har hatt konstant mensen og måtte gi opp.

her om dagen skulle ei venninne som jeg vet ikke har vært nær en gutt på flere år til apoteket for å ta ut resept for pilla. Hennes begrunnelse var "jaja,alle går jo på den uansett!"

Jeg forstår at noen går på pilla fordi de har vanskelig menstruasjon,men å gå på det bare fordi det er mote syns jeg det er rart!

Her er jeg seksuelt aktiv,men unngår den,mens ho bare går på den uten grunn.

Er det jeg som er rar her?

Er pillen egentlig mye tryggere enn det jeg tror?

Anonym poster: d3c701e9613b158d0fceb05008f6b762

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg synes hun venninnen din er rar.

jeg angrer på at jeg noenganger begynte på p piller. jeg er sterk motstander av p-piller. dummeste jeg har gjort.

Anonym poster: 47db00c5def53bdaa337be37cc6fd91f

• Liker 1
Skrevet

Ingen grunn til å hoppe i elva bare for at alle andre hopper uti.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, den der venninnen din er litt teit.

• Liker 1
Skrevet

Gidder ikke p-piller, jeg lar ting gå naturlig! Har ingen problemer med mensen eller noe, den kommer som den skal. Det kjipeste er at jeg alltid får greit med sterke menssmerter, mend et klarer jeg å leve med en gang i mnd.

Og jeg og kjæresten klarer oss fint med kondom:)

Er også litt redd for p-piller :P Er et gen for blodpropp i slekta mi, og da skal man helst ikke gå på p-pilla så da tør jeg hvertfall ikke:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...