Gå til innhold

Å kommentere alt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er greia med at alt skal ommenteres, pekes og le av for tiden? Jeg spiste på Burger King i kveld, et sted som er inne på et senter, så er det ei jente som går inne på senteret i knallrosa klær fra topp til tå og en stråhatt. De to som satt ved bordet ved siden av begynte å le, peke og snakke stygt. "se på taperen der ah", sa de. Og andre unødvendige ting. På bussen hjem så hørte jeg også noen som kommenterte en annen pasasjer som satt lenger frem på bussen. Der det var det formen på sekken de rakket ned på. De første tror jeg sikkert må ha vært i 30-årene, de på bussen var nok ungdommer sikkert fra 16-20. Det er sånn med alt ser jeg. Har du en rar hatt, bukse som ikke passer til genseren, stygg skolesekk,, solbriller inne eller hva det måtte være så skal folk mobbe, slenge kommentarer og hele greia.

Hvorfor? Hva er vitsen? Hvorfor kan ikke folk få gå i fred? Så lenge folk ikke gjør noe som faktisk går ut over andre, er det noe å bry seg med hva andre gjør?

Anonym poster: 6fb6491b04778ff3e3b6091b24cc126e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fordi folk har så dårlig selvtillit at de må rakke ned på andre om hva de har på seg og hva de gjør for å føle seg bedre :)

Endret av Mariaelise
  • Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt

Sophie-Ann, mod

• Liker 1
Skrevet

Som de andre sier: for å føle seg bedre.

Syns egentlig det bare er irriterende, alt skal man liksom finne noe negativt ved.

Av og til ser jeg blikket til folk som gransker et rom, før de til slutt finner ut det negative objekt de kan kommentere..kjedelig!

Skrevet

Tidsfordriv, vil jeg anta. Ingen mennesker med oppdragelsen i behold og noe å godt å bruke sin tid på, sløser det på å baksnakke og være direkte uhøflig mot andre som ikke har gjort noko galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...