Gå til innhold

Ann-Kristin og Thomas sitt bryllup 22. juni 2002


Anki1971

Anbefalte innlegg

Sånn, lenge siden jeg har skrevet noe sist nå. Ikke finner jeg tilbake til den gamle bryllupsdagboka mi heller :-/

I dag har jeg vært og shoppet inn endel til bryllupet, og nå syns jeg faktisk at vi ligger ganske godt an.

Hva er det vi har ordnet allerede da tro?

Selskapslokalet er betalt. Mangler bare å betale for vask av lokale, men det skal jeg gjøre når det nærmer seg.

Fotografen er for lengst bestilt. Må ringe henne en dag og få sjekket hva de forskjellige "pakkene" koster.

Bryllupskaka er bestilt. Vi skal ha en "bro-kake". Står bilde av den på www.baker-nilsen.no Trykk på Kaker, så er det bilde av den øverst til venstre. den er egentlig til 60-70 personer, men vi har fått bestille den til 40 personer. Da koster den 1450 kr, og det syns jeg er en helt ålreit pris. icon_smile.gif

Brudesuiten er bestilt, og den er så fin icon_smile.gif Gleder meg helt vilt til vi skal dit jeg da. den koster 1350 kr, og da er det inkludert frukt, champagne og frokost på rommet pluss utsjekking kl 15.00 icon_smile.gif

Brudekjolen og slør henger klart hjemme hos foreldrene mine. Sko fikk jeg ordnet på mandag icon_smile.gif Kjøpte de på Krokstadsenteret i Drammen. Kostet 399 kr, og passet til mine umulige bein *s* Så får jeg bare håpe at de passer etter operasjonen også.

På fredag den 1. mars skal jeg på brudesalongen i Tønsberg og levere den inn til oppsying icon_smile.gif Må jo nesten få gjort det før operasjonen.

Hvitvinen er i hus icon_smile.gif Vi endte opp med Liebfraumilch.

Cognac har vi, men skal kjøpe mer. Vi har tre forskjellige likører, og det bør vel holde.

Rødvinen skulle vi vente litt med, sa broren min, i tilfelle de får mulighet til å komme hjem. Men vi skal til Sverige neste måned, så da får vi kjøpt inn endel av det da. Så får heller de kjøpe med noen flasker for oss om de kommer hjem til bryllupet - noe jeg så klart håper icon_smile.gif

Toastmaster må vi snart spørre. det blir kanskje onkelen til Thomas. Og så skal vi kanskje spørre min onkel om han vil holde "Takk for maten"-tale.

Sønnen min skal være brudesvenn. Han er så redd for at noen skal le av han stakkars. men han vil jo så gjerne være brudesvennen vår også icon_smile.gif Ååå, han kommer til å være så nyyyydelig icon_smile.gif Akkurat som om han ikke er verdens nydeligste ellers også liksom icon_smile.gif

Han skal antagelig ha på sjakett. Jeg har lyst til at han skal ha stokk med gifteringene på, men det vet han ikke om han vil. Jeg skal også spørre presten om sønnen min kan sitte framme i kirken sammen med oss, f.eks ved siden av mora mi. Håper inderlig det går i orden.

Solosang skal vi ha. tror det blir svigerdattera til venninna til mora mi som skal synge. Mora mi hadde hørt henne synge i begravelse, og hun synger visstnok sååå nyyydelig. På fredag skal vi på revy, og da får jeg hørt henne icon_smile.gif *Gleder seg masse*

Hun skal i så fall synge "From this moment" og "The rose".

Frisør er bestilt. Der koster brudepynting 1000 kr. icon_smile.gif

Innmari koselig er hun også.

Så har jeg kjøpt velkomstdrikk i dag "Blue Nun Gold Edition". Lurer på om den er god icon_smile.gif

Koldtbordet bestilles nærmere datoen. De trengte ikke ha beskjed lang tid i forveien.

Kjøring til og fra kirken har vi ikke fått ordnet. vet ikke om vi skal bestille noe sånt heller.

Undertøy til oss alle tre har jeg fått kjøpt. Pluss undertøy til meg selv til å ha på brudesuiten. icon_smile.gif

Og svevesmykke fikk jeg kjøpt i dag icon_smile.gif Gud, så effektiv jeg har vært i formiddag da icon_smile.gif

Neste måned tenkte jeg at vi skulle betale for brudesuiten, pluss kjøpe inn øl og brus og rødvin. Har satt opp skjema her over når alt skal betales og kjøpes inn *s*

Skriver mer en annen dag icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Anki1971

Det er lagt om til nytt forum her så de gamle dagbøkene ligger ikke her, men du kan bruke copy,paste for å få de inn i denne nye. De gamle dagbøkene dine ligger i det gamle forumet. Her er en , og her er en, og en til

_________________

Hilsen Mariannevinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Marianne den 2002-02-28 09:07 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper og limer inn det jeg har skrevet fra før. Har jo ikke funnet de andre bryllupsdagbøkene før nå.

27.08. 07:57

Ann-Kristin og Thomas 27. juli 2002

Anki1971

Profil | E-post

Sånn, nå får endelig jeg rota meg til å få vår egen bryllupsdagbok.

I dag er det akkurat 11 måneder igjen til den store dagen. Og det har kjapt gått 4 måneder siden samboeren min fridde til meg. Han fridde 1 år etter at vi møtte hverandre første gang - 25. april i år. Den tida har gått så utrolig fort. Vi har planlagt endel allerede. Så vi vet stort sett hvor mye penger det vil koste, vi har bestilt selskapslokale og kirke. Vi skal gifte oss i Borre kirke - en flott liten kirke Gleder meg helt vilt.

Sønnen min som nå er 6 1/2 år skal være vår brudesvenn, og han kommer til å bli så nydelig ) Tror jeg kommer til å få tårer i øynene når jeg ser han pyntet så fint

Er så spent på hvordan alt kommer til å gå.. hvordan det kommer til å være å gå fram i kirken. Og om jeg klarer å få sagt "ja".. hehe

Familiene på begge sider er heldigvis veldig positive til dette. Min familie er kjempeglade i samboeren min, og han liker de veldig godt også.

Vi skal ha rundt 30 gjester. Har ikke bestemt oss ennå for om vi skal be noen til kaffe og kaker også. Men jeg tror at jeg kunne tenke meg å ha med noen venner og arbeidskollegaer også. Det er jo kun "once in a lifetime" det her, og det er for sent å angre i ettertid på hva man ikke gjorde. Heldigvis har vi god tid på oss til å finne ut av ting.

Skriver mer senere

- - - - - - - - - - -

Anki - 22. juni-brud

24.09. 06:51

RE: Ann-Kristin og Thomas 27. juli 2002

Av: Anki1971

Profil | E-post

Noen ord igjen

Har funnet brudekjolen min Var innom forrige tirsdag på Cinderella i Tønsberg for å kikke, for jeg hadde hørt at de skulle starte salg av brudekjoler i september/oktober.

Der fant jeg en helt nydelig brudekjole som satt som støpt på

4100 kroner måtte jeg gi for den, og det er like mye som det ville kostet å leie kjole, så jeg er kjempefornøyd

Har allerede vist den fram til bestefaren min (han ville så gjerne se den), til mora mi (hun var med da jeg kjøpte den) og til søstra mi. Er så spent på om sambo vil like den eller ikke

10 måneder og 3 dager igjen nå Vi har også fått ordnet med fotograf *puh - endelig!* og med kjøring til/fra kirken Selskapslokale ble jo ordnet allerede i april, så nå begynner det meste å løse seg

Skriver mer her senere.

- - - - - - - - - - -

Anki - 22. juni-brud

24.09. 21:45

RE: Ann-Kristin og Thomas 27. juli 2002

Av: Ada=)

Profil

Hei!

Samboeren din kommer sikkert til å synes du er flott i kjolen! min erfaring er at vi er mye mer kritiske enn våre kjære når det gjelder sånt! dessuten har bruder en egen utstråling som gjør alle vakre!!

Jeg er nysjerrig på kjolen du kjøpte, var det mange å velge i på salg, eller? Jeg bor for tiden i Trondheim og her starter salget litt senere. Hvordan ser kjolen din ut, forresten? Var den lik det du hadde forestilt deg på forhånd? Jeg har søkt masse på nettet for å få et intrykk av kjoletypene, men det er jo så mye fint, at det må være vanskelig å velge!

Ada

25.09. 06:11

RE: Ann-Kristin og Thomas 27. juli 2002/Ada

Av: Anki1971

Profil | E-post

Takk for at du skrev noen ord

Hvordan kjolen ser ut tror jeg ikke at jeg skal fortelle noe om her siden samboeren min har beveget seg inn på disse sidene tidligere

Men hvis du mailer meg på [email protected] , så kan jeg prøve å beskrive den

Jeg tror at alle årets modeller skulle selges ut, for de får snart inn neste års modeller. Så det var mange lekre kjoler ja. Jeg stod egentlig mellom to stykker, men den jeg kjøpte falt jeg bare pladask for

Og pen skal jeg nok klare å bli den dagen ja *s*

Mora mi var med meg da jeg prøvde kjolen, og hun satt der med tårer i øynene, så det var nok vellykket kjøp ja

Når skal du gifte deg da?

Ha en kjempefin dag

- - - - - - - - - - -

Anki - 22. juni-brud

27.09. 14:06

RE: Ann-Kristin og Thomas 27. juli 2002

Av: Safi

Profil

Hei Ann-Kristin.

Måtte bare skrive en liten hilsen til deg idag. Skal gifte meg samme dag som deg, og i dag er det akkurat 10 måneder til !!!

Jippi

Håper det går bra med planlegging mm.

Lykke til videre.

Klem fra

- - - - - - - - - - -

Safi

02.10. 11:29

RE: Ann-Kristin og Thomas 27. juli 2002

Av: Ada=)

Profil

Hei!

Har hatt så mye å gjøre at jeg ikke har fått svart deg før nå... men nå er jeg tilbake for fullt!

Hvordan har dere tenkt til å gjøre det med musikk, forresten? det er det store spm vi lurer på for tida!

klemmer fra meg

03.10. 12:02

RE: Ann-Kristin og Thomas 27. juli 2002

Av: Ada=)

Profil

Et lite tips fra meg:

Har vært på Lines hobby i Tønsberg og kjøpt inn utstyr til bordkort og invitasjoner! De hadde mange gode ideer der! De Invitasjonene vi valgte ville jeg ikke valgt en gang til, for dem var det masse masse jobb med, men bordkortene gikk veeeeldig raskt. Det er jo litt tidlig å begynne med dette allerede, men bordkortene lagde seg nesten selv! fine, og litt diskrete er de bordkortene vi valgte, men det er masse forskjellige "prototyper" på Lines Hobby

07.11. 15:03

RE: Ann-Kristin og Thomas 27. juli 2002

Av: Fjompa

Profil | E-post

Her er det......

07.11. 13:31

Ann-Kristin og Thomas sitt bryllup 27. juli 2002

Anki1971

Profil | E-post

Oppdaget nå at det jeg har skrevet fra før har forsvunnet herfra. Jaja, får starte på nytt da

Vi gifter oss den 27. juli neste år i Borre kirke. Begynner å få endel under kontroll. Vi har bestilt lokale (det ble bestilt allerede i april), og der er det bare såå flott

Fotograf er bestilt, brudekjolen er kjøpt inn, og den er akkurat min stil.

Vi har bestilt transport fra frisør til kirke, fra kirken til fotograf og fra fotograf til selskapslokale.

Søstra mi skal være min forlover, og en kamerat av sambo skal være forloveren hans. Har ikke møtt han ennå, så jeg er spent.

Ellers så vet vi hvor mange gjester vi skal ha. Men vi er usikre på om vi skal be noen ekstra utenom til kaffe og kaker. Jaja, vi har god tid på oss til å finne ut av det.

Foreldrene mine er i Danmark nå, og der skulle de få kjøpt slør for meg. (Koster mye mindre der)

Kirken er forlengst holdt av. Sønnen min skal være forlover, antagelig skal han ha på livkjole. Han kommer til å bli så nydelig (Som om han ikke er det fra før liksom) *Stolt*

Sambo vil ha på smoking, sier han. Jeg kommer nok til å sitte der med tårer i øynene ofte i løpet av dagen ja. Har såvidt begynt å tenke på å skrive sang til min kjære. Tale tror jeg ikke at jeg kommer til å klare å holde. Så jeg har bare begynt med å skrive ned stikkord om hva jeg vil ha med i sangen. Dette blir ikke lett å få til, gitt...

Skriver mer senere

- - - - - - - - - - -

Anki - 22. juni-brud

07.11. 14:29

ikke slettet....

Av: Gry (red)

Profil | E-post

Anki1971,

Ingen ting er slettet i bryllupsdagbøkene!

Kan det være at det er lenge siden sist du skrev i dan slik at du må bruke: "vis alle innlegg" i stedet for "vis siste 30 dager"?

- - - - - - - - - - -

Gry (red)

Jeg har tidligere begynt på en bryllupsdagbok her, men finner visst ikke tilbake til den, så jeg får lage en ny

Vi skal gifte oss 22. juni i år i Borre kirke. Uææ.. bare 130 dager igjen i dag *Sommerfugler i magen*

Endelig begynner vi å få en god del i orden.

Dette har vi bestilt eller vet vi hvordan skal være:

Selskapslokale - bestilt og betalt. Skal leie lokalet en dag ekstra for å ha vennefest dagen etter bryllupet. (Uææ.. hva skal man ha på seg dagen etter da, tro? Kan vel ikke ha på brudekjolen da..)

Brudesuiten er bestilt, og vi har vært og sett den. Det var såå flott der Boblebad og greier Har tatt fine bilder derfra.

Vi har bestemt oss for å ha koldtbord på selve dagen, og koldtbord dagen etter.

Velkomstdrikken skal være Blue Nun Gold Edition, og den alkoholfrie varianten blir rett og slett eplecider.

Vi skal bare be de nærmeste til bryllupet, altså, foreldre, søsken med samboere, besteforeldre. Så det blir et ganske lite bryllup, noe som passer oss begge fint

Frisør har jeg bestilt

Brudekjole og slør har jeg forlengst kjøpt

Vurderer å bestille korsett og undertøy over nett, men skal kikke i brudesalonger først.

Fotograftime er bestilt. Og vi får den fotografen vi i utgangspunktet ville ha Jippi!

Bryllupskake er bestilt, og den er så lekker!! Det er en firkantet kake med to hjerter oppå med bro over. Bilde av den finnes på http://www.baker-nilsen.no Klikk på Kaker, og der er det bilde av den øverst til venstre

Gifteringer ligger også hjemme Og vi var begge helt enige der fra stund en også

Det vi mangler nå, er noen som kan servere i selskapet, men det ordner seg. Og innbydelsene er jeg langt fra ferdig med. Skal lage de med stempel og mønsterark. det her kommer til å ta tid ja

Kirkeprogram og sanghefter og bordkort skal jeg også lage selv. Aner ikke åssen ennå, men. Skal bli gøy det her.

Ellers så føler jeg at jeg ikke kan gjøre så mye mer akkurat nå. Kjolen min skal bli sydd opp, men det må jeg vente med til jeg har fått kjøpt meg sko, og det kan jeg ikke gjøre før etter at jeg har operert i foten. Etter operasjonen er det også seks uker med gips, så akkurat den biten der kommer jeg til å bli stressa på tror jeg.

Også må jeg skrive sang til min kjære. Vet bare ikke hvor jeg skal starte ... Ikke lett, gitt.

Skriver mer en annen dag Bye!

- - - - - - - - - - -

Anki - 22. juni-brud

16.02. 20:25

RE: Ann-Kristin og Thomas 22. juni 2002

Av: Anki1971

Profil | E-post

Noen ord igjen siden jeg sitter og kjeder meg med bare OL på TV.

Kjøpte telysestaker på jobben min i går Skal ha det på det ene rommet i første etasje av lokalet. Så jeg kjøpte 10 stkr. Håper det er mange nok, ellers får jeg sikkert tak i de igjen

Og så fikk jeg kjøpt meg stay ups. Kjøpte 2 par for sikkerhets skyld. Ga 60 kr pr par på Lindex. Håper de er okay

Skulle innom Polet og kjøpe velkomstdrikken også, men der hadde de bare en flaske igjen av den, så da drøyer jeg den litt til.

Var også og kikket på servietter og lys. Gud, så vanskelig det skal være å finne noen fine middagsservietter i riktig farge og bra kvalitet da... Jeg hadde egentlig tenkt til å kjøpe i vinrødt, men tror jeg har gått bort fra den tanken nå. Tror jeg skal kjøpe servietter som er hvite/gullfargede med pent mønster. De skulle få inn de i slutten av neste uke. Så - får stikke tilbake dit da om jeg ikke er operert i foten ennå da.. Ekkers så vurderer jeg en tur til Oslo snart for å se på diverse til bryllupet. Deriblant korsett/torselette og undertøy til både meg og min kjære. Og til sønnen min også Greit for alt man får ordnet. Snart er det jo også operasjon, og da er det 2 mndr som jeg ikke får kommet meg ut og shoppet, og etter det er det tilbake på jobb igjen, og da får jeg ikke tid til stort, vil jeg tro.

Tror vi ligger bra an i forhold til skjemaet Bare jeg nå får somlet meg ferdig med invitasjonene.

Og så skal jeg snart få begynt å skrive ut sanger til selskapet. kan jo bare legge de i plastlommer så lenge. Og forsidene til kirkeprogram og sanghefter kan jeg jo snart ordne også. Gleder meg sånn til alt dette jeg da.

- - - - - - - - - - -

Anki - 22. juni-brud

18.02. 16:22

RE: Ann-Kristin og Thomas 22. juni 2002

Av: viwi

Profil | E-post

Hei Anki1971

Dere ser ut som dere har det meste i boks. Vi har gjort klart alle de store tingene. Detaljene regner jeg med blir ordnet i løpet av de 2 siste ukene når vi er på plassen vi skal gifte oss..

Skal bli kjempekjekt dette, ikke sant?

Tenk, på fredag er det BARE 4 mnd igjen!

lykke til

klem

- - - - - - - - - - -

viwi

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ser nå at jeg har skrevet litt feil fra før. Sønnen min skal jo ikke være vår forlover, men brudesvennen vår icon_smile.gif

I dag fikk vi forresten papirer å fylle ut fra Kirken. icon_smile.gif så masse rart man må svare på da. Jaja icon_smile.gif

Bare 114 dager igjen i dag icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

oi! Lenge siden jeg har skrevet her nå.

Nå er det plutselig bare 94 dager igjen. Syns ikke det er lenge siden vi bestemte oss jeg.. da var det rundt 15 mndr til *s*

I forrige uke sendte vi ut innbydelser. Fikk høre fra mora til sambo at det var det fineste innbydelseskortet hun har fått noen gang icon_smile.gif Så koselig å høre icon_smile.gif

Ellers så sitter jeg her med gips for tida og får liksom ikke unna så mye med bryllupet. Prøver meg på sang til min kjære, men det er jammen ikke lett.. :-/ Kirkeprogram er også et av mine prosjekt for tida.. Noe må jeg jo ha å gjøre nå som jeg bare sitter her... Gleder meg så utrolig til dagen vår icon_smile.gif Er så spent icon_smile.gif

Gleder meg til å kjøre veteranbil for første gang, gleder meg til å få satt opp hår og til å bli sminket hos frisøren. Og så gleder jeg meg enormt til vi kommer oss på brudesuiten icon_wink.gif hehe..det sier vi begge to veldig ofte icon_smile.gif

Skriver mer en annen dag når jeg har fått ordnet mer. icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Oi, nå er det bare 79 dager igjen til den store dagen vår. Hjeeelp! Og enda er det masse som ikke er gjort. Skal prøve å ringe hun på brudesalongen etterpå og spørre om vi kan komme dit med Thomas-ene i morra ettermiddag for å prøve klær som de kan ha på. Må også få ringt hun som skal synge i kirken bare for å få bekreftet at hun vil synge. Også må jeg få avbestilt hun andre jeg også har holdt av til solosang.

Ellers skal vi betale ganske mye denne måneden. Skjønner ikke helt åssen vi skal klare alle utgiftene, jeg, men det ordner seg sikkert. Det er vel bare å holde seg veldig strengt til hva vi har satt opp at vi skal betale de neste månedene.

Også begynner jeg å få lettere hetta når jeg begynner å tenke på hva som skal skje den dagen. Masse oppmerksomhet, spising sammen med masse folk, fotografen.. Uææ... Men - jeg skal da takle det icon_smile.gif

Er så utrolig rastløs for tida. Har humpet rundt på krykker nå de siste fire ukene etter operasjonen. Og enda er det to uker igjen!! *Stønn* Er jammen ikke lett å klare alt mulig når jeg er så lite mobil for tida ..

Mer kommer nok senere.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann!

Begynner du å stresse litt? Jeg kjenner det litt jeg og, at nå er det ikke lang tid igjen.

Det meste er vel i boks skulle jeg tro. Men alle de små detaljene som: salmer i kirka, bordkort, sanghefter, hvordan pynte bordene og lokalet osv. er ikke i boks. Vi må vel ta det de siste 2 ukene når vi er på plassen vi skal gifte oss. Kjolen min er til sying nå- endra litt på den og den blir kjempelekker! Dette skal bli moro. Gleder meg masse til dagen- håper bare at det ikke er så veldig mange flere som melder avbud- allerede har bortimot 20 sagt de ikke kunne komme. Det er litt trist men men . Det må man jo regne med.

Når på dagen er det dere skal vies??

Vi skal vies kl 14.00. Da har vi god tid iallfall håper jeg

Ja lykke til videre!

hilsen

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen ord fra meg igjen.

Nå har jeg for alvor begynt å grue meg. Gruer meg til så mye av det som skal skje den dagen. Gruer meg til å gå fram i kirken mens alle ser på. Gruer meg til å ta fotografbilder. Syns det er skikkelig pyton å bli tatt bilder av. Og så gruer jeg meg til alt det med spisinga og all oppmerksomheten.

Det er bare ikke meg i det hele tatt ...

Da vi fortalte familien min i april i fjor at vi skal gifte oss og åssen vi skal feire det, sa mora mi: "Er det DEG det da?" Tydelig at de ikke hadde trodd jeg kom til å ha selskap når jeg en gang gifter meg. Og gjett om jeg har vært i tvil angående selskapet ørten ganger i løpet av denne tida..

Det eneste jeg virkelig gleder meg til er å bli gift med min kjære, og å komme på brudesuiten på kvelden.

Ellers er jeg i tvil om det meste akkurat nå.. Går og grubler på om han kommer til å syns jeg er fin nok ..hva han kommer til å synes om sangen jeg har skrevet til han... Mange tanker gitt..

Jeg har leid solarium sammen med mora mi og søstra mi nå. Leide det for 4 uker. Så nå har vi hatt det i 3 uker, og jeg merker at jeg begynner å få litt farge i hvert fall. Slett ikke verst for meg som har veldig vanskelig for å få farge til vanlig.

I går var jeg hos mora mi, og da prøvde jeg brudekjolen, fordi jeg var så usikker på om den passet etter de 6 ukene som jeg hadde gips på. Var jo nesten ikke i aktivitet da i forhold til vanlig. Men det var ingen grunn til å være nervøs da, kjolen satt perfekt ennå. Akkurat som den skulle! *puh*

Prøvde hele antrekket i går med brudekjolen, korsettet, kjedet, sløret. Og jeg hadde sååå lyst til å la sambo se meg med kjolen på, men han vil absolutt ikke. Vil ikke se meg med den på før i kirken den 22. juni. Håper bare han blir fornøyd da.

Sønnen min snakker om at han har tenkt til å skrive en sang til oss til bryllupet. Han sa at han hadde kommet på noe han ville starte sangen med. Fikk høre av mora mi at det han hadde lyst til å ha med i sangen var "Disse små brudepar" *ler og ler* Mora mi har sagt at hun skal hjelpe han med å skrive sangen, og at "små" vel ikke passet helt på Thomas..hehe, han er tross alt en stoor kar på 1,92. icon_wink.gif

Syns det er søtt jeg at han har lyst til å ha en sang til oss.

Vi har bestemt oss for at han skal få en gave av oss som takk for at han er vår brudesvenn. Spurte han akkurat hva han ønsket seg, og fikk til svar: "Pokemon rød"-spill til Gameboy.

Så vi får nå se hva det blir til icon_smile.gif

Ellers så føler jeg at vi har det meste under kontroll nå. Vi har fått svar fra de vi sendte ut innbydelser til. De som ikke kommer er: bestemora til Thomas, onkelen til Thomas (pga blodpropp i beinet) og dama til forloveren til Thomas.

Jeg fikk meg gledesmelding tidligere i uka. Broren min og samboeren hans som bor i Danmark kommer hjem til bryllupet icon_smile.gif Og datteren til broren min kommer også.

Ungene til søstra mi kommer ikke siden faren deres skal gifte seg samme dag som oss.

Vet ikke ennå om mannen til søstra mi kommer. Har sagt til søstra mi at hun får velge selv hva som blir verst for henne - om hun kommer dit uten mannen sin, eller at han drikker seg møkkfull og legger an på de andre damene. Jeg har absolutt ikke lyst til å ha han der, men det blir i så fall kun for søstra mi sin skyld. Men helt ærlig håper jeg at hun ikke velger å ta han med dit.

11. juni skal jeg til prøvetime hos frisøren. Vet ikke ennå åssen jeg vil ha håret mitt.. det eneste jeg vet er at det skal være oppsatt. Vil gjerne ha det litt krøllete på sidene.. og så skal jeg ha perler i håret.

14. juni skal vi ha samtale med fotografen. Den timen har blitt utsatt flere ganger nå bl.a. pga at Thomas må på kurs til Sverige med jobben.

Og den siste uka før bryllupet så skal vi ha samtale med presten. Synd vi ikke får samtalen der før den tida, sånn at jeg kunne gjort klart kirkeprogrammene før den tida. Men men icon_smile.gif

Jaja, det var nok for i dag icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...