Arwen Skrevet 19. februar 2004 #1 Skrevet 19. februar 2004 Husker at noen her sa de hadde det, men kan ikke for alt i verden komme på hvem. har prøvd å sette opp en veldig midlertidig bordplassering, men ser at jeg muligens kunne trenge litt hjelp. :blomst_opp:
nessi Skrevet 19. februar 2004 #2 Skrevet 19. februar 2004 Er det denne du tenker på? http://www.brollopstorget.se/Brudpar/bords...steg1.php?id=-1
Arwen Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2004 Nei, noen som hadde en greie på excel eller noe tror jeg, med fargekoder.?.? Den du linket til har jeg allerede, men takk for hjelpen. :D
camie Skrevet 19. februar 2004 #4 Skrevet 19. februar 2004 Det er den tidligere bruden "14062003" som har det. Send henne en PM så får du excel arket.
*Lene* Skrevet 20. februar 2004 #6 Skrevet 20. februar 2004 Er det denne du tenker på? http://www.brollopstorget.se/Brudpar/bords...steg1.php?id=-1 Men takk til deg, for en slik en har JEG lett etter ;-)
nessi Skrevet 20. februar 2004 #7 Skrevet 20. februar 2004 Men takk til deg, for en slik en har JEG lett etter ;-) Bare hyggelig! :-)
Christinamor Skrevet 20. februar 2004 #8 Skrevet 20. februar 2004 En annen ting man kan gjøre, er å skrive navnene på alle gjestene på lapper, eksempelvis herrene på blå lapper, og damene på røde. Tegn opp bordet på kartong, så kan du selv prøve deg frem, flytte på lappene til du er fornøyd!
Gjest Tex Skrevet 20. februar 2004 #9 Skrevet 20. februar 2004 mamma har hengt opp et digert ark av tykt sølvpapir (som ikke går i stykker) på døra til kontoret sitt. Så har vi laget navnelapper med alle navnene på. De fester vi opp med bittelitt lim fra limstift. Da er det null problem å løsne dem og flytte rundt på folk. Kjempepraktisk, for du kan liksom gå rundt og titte, gjerne litt på avstand også. Man får veldig god oversikt, fremfor å scrolle seg opp og ned på en pc skjerm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå