Gå til innhold

Hvem her hadde lurt system på bordplassering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker at noen her sa de hadde det, men kan ikke for alt i verden komme på hvem. har prøvd å sette opp en veldig midlertidig bordplassering, men ser at jeg muligens kunne trenge litt hjelp.

:blomst_opp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, noen som hadde en greie på excel eller noe tror jeg, med fargekoder.?.? Den du linket til har jeg allerede, men takk for hjelpen. :D

Skrevet

Det er den tidligere bruden "14062003" som har det. Send henne en PM så får du excel arket. :wink:

Skrevet

Men takk til deg, for en slik en har JEG lett etter :hoppe:

;-)

Bare hyggelig! :-)

Skrevet

En annen ting man kan gjøre, er å skrive navnene på alle gjestene på lapper, eksempelvis herrene på blå lapper, og damene på røde.

Tegn opp bordet på kartong, så kan du selv prøve deg frem, flytte på lappene til du er fornøyd!

Skrevet

mamma har hengt opp et digert ark av tykt sølvpapir (som ikke går i stykker) på døra til kontoret sitt. Så har vi laget navnelapper med alle navnene på. De fester vi opp med bittelitt lim fra limstift.

Da er det null problem å løsne dem og flytte rundt på folk.

Kjempepraktisk, for du kan liksom gå rundt og titte, gjerne litt på avstand også. Man får veldig god oversikt, fremfor å scrolle seg opp og ned på en pc skjerm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...