Gå til innhold

Blowjob under fotballkamp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser at dette tipset, altså å gi mannen en bj under fotballkamp, går igjen flere steder. Er dette virkelig noe som kan slå ann? Har selv aldri turt å prøve meg på dette, føler jeg ikke kan forstyrre under en kamp liksom :fnise:

Til dere menn som er fotballfrelst, har dere opplevd dette før og hva syns dere om det? Evt hvis du ikke har opplevd dette, er det noe du ønsker? Vil det ikke være forstyrrende for enten kampen eller bj'en?

Til dere damer som har prøvd dere på dette på mennene deres, hvordan ble det motatt?

Ønsker svar/erfaringer/tanker fra både givere og mottakere.

Anonym poster: 2d094f6459107e738aad1e35bc41cf53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri feil med en blowjob, men vær obs på:

- Det er lett at kuken blir litt slapp hvis det skjer veldig spennende ting på kampen.

- Pass på hvis mannen bruker å "hjelpe til" når han ser kamp, altså hjelpe til med å sparke ballen.

• Liker 3
Gjest Morteno
Skrevet

Hvordan skal du gi han en blowjob når han løper rundt etter en ball? Med mindre han er målmann, da forstår jeg. Men det blir jo ikke så diskré.

Uansett, en blowjob er nok nesten alltid bare positivt.

• Liker 3
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Pausen er eneste tidspunkt noe slikt er velkomment.

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min er så opptatt av alt annet (rykke til i kroppen, sprette opp, slå i bordet, kjefte, rope og juble) at jeg venter med blowjobs til pausen, jeg. Jeg har snakket med han om dette, og han synes det er litt gøy underveis i kampen, men da må det være en kamp han ikke bryr seg så mye om - ellers vil han også vente til pausen, eller etter kampen.

Skrevet

Jeg tror det er akkurat da mannen min er MINST keen på en bj...

Skrevet

Skal man bli sugd mens man ser på en hau med svette menn? Det hørtes veldig lite hetrofilt ut.

• Liker 2
Skrevet

Ta det i pausen. Hent øl og snacks mens ballen på TV-en er i spill.

Skrevet

Det røper jo en virkelighetsoppfatning om at menn vil ha sex i enhver situasjon de kan FÅ det. (Damer GIR, menn FÅR). Sånn er det jo ikke. Liker dere damer at mannen kommer og stikker en finger i musa deres når dere ser på Greys Anatomy? Mest sannsynlig ikke. Nåde den som forstyrrer meg når jeg ser fotball! Hehe.

Og dere: Jeg er ikke en sånn bitter mann som sitter og tar ut agresjonen min på KG, assa. One Love!

• Liker 7
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvordan skal du gi han en blowjob når han løper rundt etter en ball? Med mindre han er målmann, da forstår jeg. Men det blir jo ikke så diskré.

Uansett, en blowjob er nok nesten alltid bare positivt.

Det er vel når han ser på kampen på tv hun mener..
Skrevet

Det røper jo en virkelighetsoppfatning om at menn vil ha sex i enhver situasjon de kan FÅ det. (Damer GIR, menn FÅR). Sånn er det jo ikke. Liker dere damer at mannen kommer og stikker en finger i musa deres når dere ser på Greys Anatomy? Mest sannsynlig ikke. Nåde den som forstyrrer meg når jeg ser fotball! Hehe.

Og dere: Jeg er ikke en sånn bitter mann som sitter og tar ut agresjonen min på KG, assa. One Love!

Noen jenter ville nok likt det .. :sjenert::fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kjenner jeg er veldig lykkelig over at jeg aldri har hatt dette dilemma.

Lenge leve en fotballfri mann!

Jeg tror jeg hadde skilt meg hvis han avviste en BJ for å se på TV...

(redigert fordi iPaden har dysleksi)

Endret av Plommetreet
  • Liker 2
Skrevet

Noen jenter ville nok likt det .. :sjenert::fnise:

Haha. Jeg tør å si følgende: Hvis mannen setter pris på BJ under fotballkamp med favorittlaget sitt, så er han ikke genuint fotballinteressert.

Skrevet (endret)

Pausen. Vent til pausen.

Hallo. Pausen skal brukes til å gå på do, sjekke twitter og ulike diskusjonsfora, og se høydepunktene!

edit: ...og sjekke fantasylaget

Endret av Drue
Skrevet

Jeg kjenner jeg er veldyg lykkelig over at jeg aldri har hatt dette dilemma.

Lenge leve en fotbalfri mann!

Jeg tror jeg hadde skilt meg hvis han avviste en BJ for å se på TV...

haha, seriøst? Så hver gang du vil bruke han så har han bare å stille opp? gud forby at han ikke har så veldig lyst fordi han ser noe interessant på tv? Stakkars mann.

Anonym poster: 870aa61f55713a5f173c083b778aea3e

• Liker 2
Skrevet

Haha. Jeg tør å si følgende: Hvis mannen setter pris på BJ under fotballkamp med favorittlaget sitt, så er han ikke genuint fotballinteressert.

Har ikke tid til sånt under fotballkamper selv jeg :fnise: vil se på!

Skrevet

Hallo. Pausen skal brukes til å gå på do, sjekke twitter og ulike diskusjonsfora, og se høydepunktene!

edit: ...og sjekke fantasylaget

Næhhh... I pausen kan jeg godt multitaske... ;)

Skrevet

Haha, jeg ler av deg Drue :fnise:

Kjærsten min sier han ville likt det, så det kommer vel an på gutten I guess.

Gjest BettyBoop
Skrevet

lurer på om de som tipser om dette er folk som vil stjele oppmerksomhet fra kampen jeg. Så stor glede har jeg ikke av bj at jeg bare gjør det på gøy for min egen del.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...