AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #1 Skrevet 30. august 2012 Er det en måte å finne ut hvor trang man er? En jeg har sex med forteller meg at jeg er så trang osv, men han har ganske bra utstyr. Hvis jeg plutselig har sex med en person med litt mindre utstyr, vil jeg da være like trang for han? Blir man løsere for hver gang man har sex? og med en som har bra utstyr? Er ikke hver gang jeg kjenner kjempe mye av sex, jeg kjenner jo at den er inni meg og at han bunner meg, derfor jeg lurer. Og liker gutter at kjeden er kort så det er "lett" å bunne, eller liker de hvis den er litt lengre så de ikke bunner? Synes gutter at det er digg at kjeden er varm? Min blir veldig varm noen ganger, og det kan svi litt etter sex når jeg tisser fordi det kjennes ut som det brenner, og jeg aner ikke hvorfor Sikkert en del rare spørsmål her, men jeg vet ikke hvor ellers jeg kan skrive de. Anonym poster: 2238cfa408ac1bf4eb4997f3662f9593 Anonym poster: 2238cfa408ac1bf4eb4997f3662f9593
Gjest Katten. Skrevet 30. august 2012 #2 Skrevet 30. august 2012 Først av alt, det heter skjeden. Så: - skjeden tilpasser seg en penis over tid, nesten uavhengig størrelse - du kan kjøre et balltre oppi der, men fortsatt være like schtram som før - hvilken størrelse på skjeden som gutter liker, avhenger nettopp på gutten - varmen er fantastisk deilig Personlig så kommer trangheten an på hvor flink hun er til å bruke musklene underveis. Store mengder fuktighet fjerner friksjon, så jeg trenger ei som kan bruke musklene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå