Gå til innhold

Service på bilen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar dere alle de oppsatte servicene på bilen dere har? Hvorfor eller hvorfor ikke?

Anonym poster: 12446c435d4f852bc90c6774eab18e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt å dra på service i år - service utifra km stand, og sikkert også påfølgende år... pga nybil ( 2012-mod ). Tror personlig at det også vil bli mere attraktiv for en evnt ny eier, hvis bilen er blitt oppfulgt.I tillegg til at det er så mye finurlig elektronik i disse nye bilene på markedet.

Anonym poster: c9a68652b0d042c80e4f25c4f24dd41b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer jeg til å gjøre. Ønsker ikke å ødelegge motoren og tape mange tusen når jeg skal selge den igjen. Man kan risikere å få 40.000 mindre for bilen om man skal selge den til en bruktbilforhandler (om den ikke er så gammel da). mannen min jobber i bilbransjen så har fått noen skrekkeksempler av han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger alle service punktene fordi jeg tjener jo på det ved et evt. bilsalg. Er også greit å få noen som kan bil til å gjøre ting for (som oljeskift osv) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som andre sier er det noen servicer det er greit å ta av hensyn tik bilens verdi. Har du en nyere bil er du nesten nødt til å følge opp med årlige service, også pga garantien. Har du en bil som kanskje ikke klarer neste EU-kontroll derimot... ;) Litt for åpent spm, da service også kan bety så mangt. Alt av sikkerhetsrelevante ting får du jo sjekket på EU-kontroll, motorolje med filter og kjølevæske må byttes regelmessig, gjerne vår og høst på en eldre bil om du kjører mye.<br /><br /> Anonym poster: 01a3409d94066d01da84cc631fa79a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...