Gå til innhold

stillinger når dere slikker/suger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan stilling har dere når dere suger/slikker hverandre samtidig??

Jeg blir ekstremt tent av å bli slikket og ofte klarer jeg ikke bare å nyte det, jeg må suge ham samtidig. Oftest ender han stående på alle fire over meg/jeg ligger under.

Selvfølgelig kunne vi gjort det motsatt, men jeg føler litt skrekken på å stå slik over ham med rumpa midt i fleisen hans... :P

Hva gjør dere?

Anonym poster: fe33f11ad2be6cb0a759a209953facd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan stilling har dere når dere suger/slikker hverandre samtidig??

Jeg blir ekstremt tent av å bli slikket og ofte klarer jeg ikke bare å nyte det, jeg må suge ham samtidig. Oftest ender han stående på alle fire over meg/jeg ligger under.

Selvfølgelig kunne vi gjort det motsatt, men jeg føler litt skrekken på å stå slik over ham med rumpa midt i fleisen hans... :P

Hva gjør dere?

Anonym poster: fe33f11ad2be6cb0a759a209953facd9

Har bra erfaring med å ligge på siden. Rompa får du jo i ansiktet uansett? :P

Anyway... Så lenge rumpa er ren, så liker jeg faktisk å se på den jeg da.. ^^ Ikke det at jeg faktisk har sett et urent rumpehull sånn, men.

• Liker 1
Skrevet

Hos oss er det stort sett henne på toppen, først og fremst fordi det blir lettere for henne å hådtere kuken (hun slipper at jeg blir overivrig og jukker henne i trynet). Jeg liker å ha både fitta og rumpa hennes i fjeset.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker bedre å fokusere på henne når jeg tilfredsstiller henne og meg når vi leker med meg. En får liksom ikke både fokusert og slappet av i den stillingen der.

Anonym poster: b56c99ebe570ef8b896fa4f903f08251

Skrevet

Sidelengs ;)

Anonym poster: 35f1f0b6ebde69ab15bf699a50f36ff1

Skrevet (endret)

Gjensidig oralsex uten at rumpa også er innvolvert = kjedelig ;)

Ergo - beste stilling for dette er 69, med henne øverst.

Endret av Rimmern
Skrevet

Gjensidig oralsex uten at rumpa også er innvolvert = kjedelig ;)

Ergo - beste stilling for dette er 69, med henne øverst.

Enig, bortsett fra at jeg,kvinne, vil være underst ;)

Det ene er posisjonen for min del ifht å suge, det andre er at jeg tror det skjer noe i musklene når jeg er øverst som gjør at jeg ikke klarer slappe av nok til å virkelig nyte å motta.

Anonym poster: 271b1f9579a101b65380264cd900c8cd

Gjest sardintroll
Skrevet

Som regel så "sitter" han på sengekanten med beina i gulvet, mens resten av ham ligger, og jeg sitter på kne mellom beina hans når jeg suger ham. Det er det mest vanlige.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Meg på toppen og han under. Er det det mest går i her i gården :) Om vi skal slikke/suge hverandre samtidig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...