addict Skrevet 1. september 2012 #21 Skrevet 1. september 2012 Tja jo. Jeg kan bli fort betatt og revet med.. Og dermed lett forelska tror jeg. Klarer ikke helt å skille mellom de to :-P
Gjest tarandus Skrevet 1. september 2012 #22 Skrevet 1. september 2012 Jeg blir mer eller mindre aldri forelsket. Betatt kan jeg bli, men forelsket - nei. Men når jeg først har blitt det, så har det vært verdt alle følelsene, ingenting er så moro som og være fnisete og forelska
addict Skrevet 1. september 2012 #23 Skrevet 1. september 2012 Ikke om det ikke er gjengjeldt!!! :-P 2
Kine28 Skrevet 1. september 2012 #24 Skrevet 1. september 2012 Jeg tror bare jeg har vært ordentlig forelsket én gang i livet. Jeg blir veldig fort betatt, men det går over etter en liten uke eller så. Kjedelig!
kristian82 Skrevet 1. september 2012 #25 Skrevet 1. september 2012 Jeg synes jeg blir så fort forelsket, og lurer på om det er vanlig? Og hva legger dere i forelskelse? Kanskje jeg blir mer betatt enn forelsket? Anonym poster: 0bd15efea11dbc40005767ec6a9f4e30 Blir vel ingen av delene fort egentlig. Jeg blir i alle fall ikke lett forelsket.
Gjest Søgni Skrevet 2. september 2012 #26 Skrevet 2. september 2012 Nei, jeg forelsker meg ikke lett, men kan bli veldig lett betatt. Jeg tror det med at jeg blir fort betatt henger litt sammen med at jeg også fort blir oppslukt og engasjert, noen ganger bare flyktig, i et tema eller lignende. Når jeg først blir forelska, så tar det år og dag før jeg "av-forelsker" meg, som flere nevner, og jeg klarer jo verken å oppføre meg eller konsentrere meg om noe når jeg er forelska, så jeg er egentlig glad det ikke skjer alt for ofte. Alt i alt så liker jeg ikke forelskelsen så godt, alt blir veldig sterkt og intenst, jeg synes jeg takler den berg-og-dalbanen ganske dårlig. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #27 Skrevet 2. september 2012 Jeg blir betatt kjempefort. Tror jeg er avhengig av å alltid ha en å være litt betatt av... litt sånn fjortiss-forelska følelse Anonym poster: 01155fbe668d17ad93f8cd19f4451951
PanLi Skrevet 2. september 2012 #28 Skrevet 2. september 2012 Huff. Jeg blir ikke så lett forelsket, egentlig, men har siste året opplevd å bli forelsket, med stor F! Det er intenst. Som å bli slått luften ut av. Han er i hodet mitt non-stop, og forstyrrer alt. Jeg bobler og bruser, smiler, ler og gløder. Venninnene mine sier at jeg stråler når jeg snakker om ham ..nå er det gått et år, og det har roet seg litt, heldigvis... Inntil han dukker opp igjen i livet mitt, vil jeg tro. Og det hele starter på nytt...
Gjest spavalica Skrevet 2. september 2012 #29 Skrevet 2. september 2012 Blir bettat fort ja,men det går jo fort over :DNå er jeg forelsket og det føles deilig!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2012 #30 Skrevet 2. september 2012 Jeg blir fort forelsket, ja. Og det er til tider slitsomt, for det går jo aldri over. Anonym poster: 38ac74a024e59bb7f0e01b76c64949a1
Fortvilt93 Skrevet 5. september 2012 #31 Skrevet 5. september 2012 Jeg blir sykt lett betatt, men har aldri vært skikkelig forelska. Jeg kan bli betatt av en gutt bare minutter etter jeg har møtt på han og er per dags dato sykelig betatt av en. Har sommerfugler i magen og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Òg vi skal på første date imorgen! 1
She_Leiva Skrevet 5. september 2012 #32 Skrevet 5. september 2012 Jeg har aldri blitt betatt etter at jeg fant min nåværende samboer, men jeg kan lett bli sjarmert til å like noen bedre enn andre.
Cordelia Skrevet 6. september 2012 #33 Skrevet 6. september 2012 Nei, jeg forelsker meg ikke lett, men kan bli veldig lett betatt. Jeg tror det med at jeg blir fort betatt henger litt sammen med at jeg også fort blir oppslukt og engasjert, noen ganger bare flyktig, i et tema eller lignende. Når jeg først blir forelska, så tar det år og dag før jeg "av-forelsker" meg, som flere nevner, og jeg klarer jo verken å oppføre meg eller konsentrere meg om noe når jeg er forelska, så jeg er egentlig glad det ikke skjer alt for ofte. Alt i alt så liker jeg ikke forelskelsen så godt, alt blir veldig sterkt og intenst, jeg synes jeg takler den berg-og-dalbanen ganske dårlig. :gjeiper: What she said. Har vel vært skikkelig forelska et par tre ganger. Men det er vel over ti år siden sist Også tar det evigheter og bli forelska og å komme over det igjen. Grunnen til at jeg holder meg unna nett-dating.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå