AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Jeg synes jeg blir så fort forelsket, og lurer på om det er vanlig? Og hva legger dere i forelskelse? Kanskje jeg blir mer betatt enn forelsket? Anonym poster: 0bd15efea11dbc40005767ec6a9f4e30
Gjest NotSo Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Har vel egentlig aldri vært ordentlig forelsket, men jeg blir lett betatt av jenter. Men det varer jo ingen stund, det er snakk om en uke max. Stort sett bare ett par dager.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 nei jeg blir ikke fort forelsket .ikke betatt heller. jeg kan bli fascinert av folk men det stopper som regel der. Anonym poster: 644ce47942b4f4792fd949878fe83e11
Gjest Raindrops Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 (endret) Nei. Jeg blir fort glad i folk på et rent vennskapelig plan, men forelskelse sitter langt inne. Dessuten kjemper jeg litt imot :gjeiper: Endret 29. august 2012 av Raindrops
Gjest Cosette Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg kan bli vilt forelsket. Ganske ofte. Ganske slitsomt. 2
Yme Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Jeg kan bli vilt forelsket. Ganske ofte. Ganske slitsomt. Jeg er utrolig glad for at jeg slipper sånt! Jeg er usikker på om jeg kan ha sånne følelser i det hele tatt... Innimellom ønsker jeg at jeg bare ikke har møtt den rette jenta enda, men stort sett er jeg veldig fornøyd med at det er sånn, nå jeg ser hvordan forelska mennesker oppfører seg
Gjest Cosette Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Jeg er utrolig glad for at jeg slipper sånt! Jeg er usikker på om jeg kan ha sånne følelser i det hele tatt... Innimellom ønsker jeg at jeg bare ikke har møtt den rette jenta enda, men stort sett er jeg veldig fornøyd med at det er sånn, nå jeg ser hvordan forelska mennesker oppfører seg Du er heldig. Jeg har gått halve sommeren og lengtet meg gal etter en mann jeg har vært ekstremt forelsket i. Nå har det nesten gått helt over, dog. Deilig å kjenne at jeg er nede på jorden igjen, hehe. 1
Gjest Raindrops Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Jeg er utrolig glad for at jeg slipper sånt! Jeg er usikker på om jeg kan ha sånne følelser i det hele tatt... Innimellom ønsker jeg at jeg bare ikke har møtt den rette jenta enda, men stort sett er jeg veldig fornøyd med at det er sånn, nå jeg ser hvordan forelska mennesker oppfører seg Jeg misunner deg litt, å være forelsket er noe drit, jeg unngår det så godt jeg kan 1
Yme Skrevet 29. august 2012 #9 Skrevet 29. august 2012 Du er heldig. Jeg har gått halve sommeren og lengtet meg gal etter en mann jeg har vært ekstremt forelsket i. Nå har det nesten gått helt over, dog. Deilig å kjenne at jeg er nede på jorden igjen, hehe. Alle sånne sterke følelser gjør jo på en måte at man ikke helt blir seg selv, så jo mindre sånt jeg trenger å gå gjennom, jo bedre er det. Sterke følelser generelt er noe herk å håndtere, egentlig Det er godt er over, Cosette! Skal vi lage en avtale her og nå, at vi aldri forelsker oss i hverandre? Jeg misunner deg litt, å være forelsket er noe drit, jeg unngår det så godt jeg kan Jeg er veldig fornøyd! Du kan få litt av den, i bytte mot kanelboller :happy:
Gjest Cosette Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 Det er godt er over, Cosette! Skal vi lage en avtale her og nå, at vi aldri forelsker oss i hverandre? Det er en avtale. 1
Yme Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Det er en avtale. Du kunne lata som at det var litt vanskelig da, i det minste :cry: 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2012 #12 Skrevet 30. august 2012 Forelsker meg ikke lett, men blir ganske fort betatt, uten at det utvikler seg. Det må være ti år siden sist jeg var skikkelig forelska, selv om jeg nok var forelska i kjæresten/samboeren jeg hadde etter det også. Anonym poster: 2206e7ada98ae41a62252d2e7f16ab00
Steinar40 Skrevet 30. august 2012 #13 Skrevet 30. august 2012 Har som det meste annet mye med alderen å gjøre. Når man er ung så er det fort gjort å bli betatt (avstandsforelsket). En virkelig forelskelse sitter lengre inne da man trenger god kontakt med vedkommende for at det skal skje. Ihvertfall for meg. Nå som jeg er godt voksen skal det mye til før jeg blir betatt eller forelsket.
solch Skrevet 30. august 2012 #14 Skrevet 30. august 2012 Jeg blir fort forelsket, selv om det ikke hender så ofte. Meen, er det en person jeg virkelig blir forelsket i, så er det slik at jeg blir bergtatt med det samme. Forelskelsen bygger seg ikke opp over tid. Betatt er jeg hele tiden, i alt og alle.
Gjest Lurifix Skrevet 30. august 2012 #15 Skrevet 30. august 2012 Har aldri vært betatt eller forelsket. Enten det eller så er jeg betatt/forelsket i alle jenter jeg møter og vet ikke forskjellen.
Cata Skrevet 30. august 2012 #16 Skrevet 30. august 2012 Forelsker meg ikke ofte, men når jeg først gjør det så sliter jeg med å "av-forelske" meg igjen. Det kan ta sin tid....
Ego Skrevet 30. august 2012 #17 Skrevet 30. august 2012 Jeg har overhodet ikke lett for å forelske meg, men de par gangene det har skjedd har det skjedd fort. Bare synd det tar så grusomt langt tid å "av-forelske" seg, som Cata skriver 3
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 30. august 2012 #18 Skrevet 30. august 2012 Kan bli betatt, men tar laangt tid før jeg blir forelsket. Kun vært forelsket en gang....
Mango Skrevet 1. september 2012 #19 Skrevet 1. september 2012 Jeg blir svært sjeldent forelsket, men til gjengjeld så ble jeg vist veldig forelska når jeg møtte kjæresten min. 3 år seinere og det kribler fortsatt
Gjest Fairydust Skrevet 1. september 2012 #20 Skrevet 1. september 2012 Jeg tror.... basert på egne erfaringer fra da jeg var singel. At det er lettere å bli fort forelsket om man virkelig vil bli forelsket, og om man faktisk er på utkikk etter en partner. Jeg var sånn. Etter hvert sluttet jeg å lete etter noen, jeg hadde ikke et sterkt ønske om å forelske meg, og det ble straks mye lengre perioder der jeg ikke var forelska eller betatt i noen. Det måtte komme en veeeldig spesiell, sjarmerende fyr inn i bildet før jeg falt pladask (kjæresten min) Og jeg tror det er helt normalt å ha det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå