AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 sitter her å små gråter litt. var hos gynekolog i april. fikk høre at jeg hadde cystocele.. tror vertfall det het det... jeg hadde jo regnet med dette... man merker det liksom.. men nå har jeg fått et ekkelt brev iposten. det står at jeg må gjennomgå en blæretest på sykehuset. de skal visst legge inn kateter (hjeeeelp!!!!!!!! er dette veldig vondt???) fylle opp blæra... regner med de tømmer den...så en ny gu. dette er ekstremt ekkelt... den gu i april var den første jeg hadde gjort... å jeg mannet meg temmelig mye opp, for å tørre å gjennomføre det.. (er 28år) å nå skal jeg liksom brette meg ut forran enda fler, samt gjøre noe som sikkert er veldig vondt... å jeg må gjennomføre en "bleie-registrering" før dette... har så mange sp.mål i hodet nå. har noen gjennomgått dette her? vil gjerne ha erfaringer fra andre.. nesten så jeg vurderer å ringe for å si at jeg ikke trenger denne undersøkelsen likevel... hva skjer hvis de finner ut at jeg trenger mer behandlig liksom? operere underlivet? hjeeelp... Anonym poster: 60cc2636b78b4cbb1dc30c52f7166ae0
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Plager dette problemet deg i hverdagen? Isåfall må det jo være bedre å få de undersøkelsene som er nødvendig for å stille helt riktig diagnose så du kan få hjelp. Ingen kan selvfølgelig tvinge deg til å operere, men hvis du er plaget av dette i hverdagen vil du få en mye bedre hverdag etter riktig behandling. Anonym poster: 97fed10c25fdd14c2d45c060dc34fd9b
baby2013 Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 altså, ja det er plagsomt.. det sliter litt på humøret.. og sexlivet... meen, det går jo greit... derfor jeg ventet så lenge med å oppsøke lege.. man ja.. skjønner det er bedre å få riktig behandling..
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Jeg har ikke vært igjennom den undersøkelsen du skal ha, men jeg har hatt urinkateter både permanent og et som ble satt inn og tatt ut med en gang etter blæren ble tømt. Det er ikke vondt i det hele tatt, det kan svi litt, men ikke noe mer. Tenk på at når du er ferdig så får du riktig behandling og dette problemet trenger ikke å plage deg mer. Jeg har en venninne som har blitt operert pga urinlekkasjer og hun syntes det gikk kjempefint og lekker ikke en dråpe i dag. Lykke til! Anonym poster: d3bcf3fb8def78df165cbbe182a51ecb
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 altså, ja det er plagsomt.. det sliter litt på humøret.. og sexlivet... meen, det går jo greit... derfor jeg ventet så lenge med å oppsøke lege.. man ja.. skjønner det er bedre å få riktig behandling.. Hvorfor bare ha det greit når du kan ha det bra? Jeg tror du kommer til å få mye bedre livskvalitet etter riktig behandling! Anonym poster: 97fed10c25fdd14c2d45c060dc34fd9b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå