Gå til innhold

20:00 på tv2


Gjest Elissima

Anbefalte innlegg

Gjest Elissima

Ser på første episode og dette er overhodet ikke morsomt.. Raske Menn var ganske gøy før men dette er dårlig humor. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

jeg synes heller omvendt jeg! har ikke hatt særlig sansen for dem tidlgere, men den skretchen med "Stige for tog" og " skolerevy for tog" ... heheheheheee ..og sørlands-dialekt greia! :ler:

De fleste av skretchene synes jeg er rimlig tørre, men jeg har aldri ledd 3 ganger av RaskeMenn før (på ett og samme show) så jeg synes det nesten var imponerende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes heller omvendt jeg! har ikke hatt særlig sansen for dem tidlgere, men den skretchen med "Stige for tog" og " skolerevy for tog" ... heheheheheee ..og sørlands-dialekt greia! :ler:

De fleste av skretchene synes jeg er rimlig tørre, men jeg har aldri ledd 3 ganger av RaskeMenn før (på ett og samme show) så jeg synes det nesten var imponerende..

samme her! syns det var festlig å se på. De hadde ingen skretcher.. men sketsjer hadde de :biggrin:

Anonym poster: 4282d2587b255d30aee380d5361fe91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri ledd av de før, såvidt et lite smil i går.

Anonym poster: fd59edfdaf1d6cff673254a9e3fc8c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns sketsjen med den "lille rakkeren" i garasjen var hysterisk bra. Spesielt når opptakten var at Øyvind syns Jarl Goli var en flott mann. :skratte:

Nyhetsinnslagvriene var også ganske ok, bra satire (spesielt den med mac vs pc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på første episode og dette er overhodet ikke morsomt.. Raske Menn var ganske gøy før men dette er dårlig humor. Hva syns dere?

Helt enig! Før var de bra, som f.eks. verdenshistorien på 5 minutter, men det i går var så dårlig at jeg bare satt og måpte. Det var som en dårlig skolerevy fra 70-tallet. Og de dro det altfor langt også. De burde stoppa etter tre-fire eksempler, hoppestokk for tog var forutsigbart, nynorskeksamen for tog var bare teit. Og barnehagesketsjen var også såå forutsigbar og kjedelig. Og Calle, som er så morsom i Ylvis, hva i all verden gjorde han i en kjedelig og dårlig afghaner-steinings-vits?

Dette kunne blitt en morsommere slags sketsj-utgave av Nytt på Nytt, og i stedet ble det bare dårlig. Skoleelever kunne kommet med morsommere ideer. Jeg orka ikke se det ferdig en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...