bebisss Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Ja.. for første gang nå så ville jeg lage hjemmelaget potetchips.. Fulgte oppskrift på nettet, er jo ikke så vanskelig, 1dl olje i panne varmet opp også tynne oppskjørte potetflak.. Så nå sitter jeg med myke halvbrente potetflak, og de smaker ræv.. de ser jo veldig delikate ut men... Hvordan får du di gode crunchy flakene uten å måtte brenne dem halvsvarte? Prøvde å ta dem i ovnen også.. da brand de seg fast i plata.
Minttu Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Kan nok hende det er bedre med frityrkoker Husker jeg og eksen prøvde for noen år siden, friterte potetskiver, tok dem ut og tørka dem litt og hadde på masse krydder, så friterte dem litt til
Gjest Uanonymbruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 stekeplate med bakepapir på varmluft.
bebisss Skrevet 29. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2012 ja..jeg har ikke varmluft på min ovn, er en sånn gammel liten en.. Får vente med å lage chips til jeg får varmluft.. ÅåÅÅÅh for en skuffelse! jeg som ville ha chips
venus_ Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Du har for varm olje. Prøv flere ganger så går det bra til slutt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå