AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Den siste måneden har jeg vært plaget med små urinlekkasjer og en merkelig lukt fra underlivet. Ikke merkelig, men en jeg ikke har hatt før da, som jeg kjenner når jeg tar av trusa. Vasker meg selvsagt der hver dag og skifter truse morgen og kveld. Det lekker som oftest når jeg reiser meg etter å ha sittet lenge, tar i og lignende. Noen dråper ca, og det er ikke sånn at jeg må på do når det skjer heller. Lekkasjene og lukten kom omtrent rett etter at jeg mistet jomfrudommen med å bli presset til sex. Da var jeg jo ikke våt eller noe, og det var ganske røft, så vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre? Er det noe jeg kan gjøre med dette selv? Noen som vet hva det kan komme av? Jeg ønsker ikke å dra til legen, selv om det ikke vil koste meg penger siden jeg ikke har fylt 16 enda. Snakker heller ikke med noen andre om det. Anonym poster: 0eab88c8ae82d5dc0771f002c122ecff
Gjest BettyBoop Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Den siste måneden har jeg vært plaget med små urinlekkasjer og en merkelig lukt fra underlivet. Ikke merkelig, men en jeg ikke har hatt før da, som jeg kjenner når jeg tar av trusa. Vasker meg selvsagt der hver dag og skifter truse morgen og kveld. Det lekker som oftest når jeg reiser meg etter å ha sittet lenge, tar i og lignende. Noen dråper ca, og det er ikke sånn at jeg må på do når det skjer heller. Lekkasjene og lukten kom omtrent rett etter at jeg mistet jomfrudommen med å bli presset til sex. Da var jeg jo ikke våt eller noe, og det var ganske røft, så vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre? Er det noe jeg kan gjøre med dette selv? Noen som vet hva det kan komme av? Jeg ønsker ikke å dra til legen, selv om det ikke vil koste meg penger siden jeg ikke har fylt 16 enda. Snakker heller ikke med noen andre om det. Anonym poster: 0eab88c8ae82d5dc0771f002c122ecff Urinveisinfeksjon?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Til deg over: Trådstarter her. Tror ikke det. Har hatt det før og det kjennes ikke sånn ut. Det svir ikke, og jeg har ikke den følelsen av at jeg hele tiden må på do. Anonym poster: 0eab88c8ae82d5dc0771f002c122ecff
Gjest BettyBoop Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Til deg over: Trådstarter her. Tror ikke det. Har hatt det før og det kjennes ikke sånn ut. Det svir ikke, og jeg har ikke den følelsen av at jeg hele tiden må på do. Anonym poster: 0eab88c8ae82d5dc0771f002c122ecff hmm ok, men jeg syns du bør gå til legen med dette. man kan ikke gå rundt og kjenne på kroppen at noe ikke stemmer og ikke gå til legen. ikke lurt.
iev Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Ta en tur til Legen :-) hørtes ikke noe godt ut. Mulig det kan være sopp eller Klamydia :-)
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Med mindre det var svært voldelig så er det trolig ingen mekanisk skade. Lege, og urinprøve for å se om du har UVI eller klamydia. Noen leger vil gjerne ta GU ved slike symptomer, men du kan fint si nei. (Og jeg håper du har sjekket om du er gravid...?)
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #7 Skrevet 29. august 2012 Jeg vet hvordan det er å ikke ville dra til legen, men dette høres ikke riktig ut. Legen er borti MYE rart hver eneste dag, og ingenting er rart. Jeg synes du bør ta en telefon i morgen, fortelle om problemet ditt og se hva de sier. Som nevnt over her, det kan være en kjønnssykdom(med mindre dere brukte kondom). Anonym poster: 1bd25336c7576e6e7966e769d1d49a1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå