Gå til innhold

Trekant?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle dere der ute

Jeg er en kvinne i midten av 20-årene og er samboer med en fantastisk fin mann der vi begge er lykkelige og veldig seksuelt aktive.

Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er nemlig det at i den senere tid har blitt

svært nysgjerrig på om jeg kanskje kan være bifil og har derfor gitt kjæresten min ideen om at vi kan prøve en trekant (da med en jente selvfølgelig)... Han likte ikke helt tanken til å begynne med og argumenterte mot dette ved å si at det kunne ødelegge for oss og at om jeg er bifil vil han ikke miste meg til en jente (eller noen som helst), men etter å ha godsnakket med han i en måned eller to ble vi begge positivt innstilt til dette. Nå pirrer tanken både meg og min kjære veldig, og det er noe vi, men kanskje mest jeg, vil prøve.

Både jeg og han er ganske sjalu, og vi har kun vært sammen i 2 år. Dette er den mannen jeg vil tilbringe resten av livet med, så å ødelegge det ved å invitere en annen jente til sengs er selvfølgelig noe jeg ikke vil, men det kunne også vært veldig spennende og hjulpet meg med å finne ut min egen legning.

Jeg trenger feedback!

Kan dere hjelpe meg?

Anonym poster: 69e31e2d58c2c7a92880021ed041bd05

Anonym poster: e8b55ca0cae1f60d6e455813dbdf58a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekant er for de som IKKE er sjalu

Anonym poster: 5a8a41801d9f35523731d5799aa69451

• Liker 6
Skrevet

Trekant med et par hvor begge er veldig sjalu og hvor hensikten er at dama skal finne ut av legningen sin høres ærlig talt veldig lite smart ut.

Hvordan har dere tenkt å gjøre det - skal begge ha sex med den andre jenta? Hvordan kommer du til å reagere når du ser henne sammen med kjæresten din? Hvordan kommer han til å føle det hvis det viser seg at du virkelig tenner på henne? Hvordan kommer du til å reagere dersom du overhodet ikke tenner på henne og dermed ikke får noe mer ut av det hele enn å se kjæresten din knulle en annen jente? Hvordan kommer den stakkars andre jenta til å føle det hvis situasjonen utvikler seg til et digert sjalusidrama? Ting å tenke på. ;)

• Liker 7
Skrevet

Er du forberedt på å høre kjæresten stønne når HUN suger han?

• Liker 8
Skrevet

Jeg er litt i samme båt som deg, men har bekymringer som de andre har kommentert om før meg. Hvordan vet man hvordan man reagerer før man er der?

Også er det det med å finne riktig jente. Hun må jo være tiltrekkende, men ikke en person jeg kjenner, men ei jeg samtidig er litt komfortabel med.. vanskelig egentlig for slikt faller ikke bare i fanget!

Uansett, om dere bestemmer dere for å gjøre det burde dere snakke om regler på forhånd. Får han lov å kysse henne på munn f. eks.

Jeg har snakket med kjæresten min om det, og jeg sa at eneste jeg kom på i farten var at jeg ikke ville at han skulle komme i henne og det var han helt enig i.

Men nå er ikke vi kommet så langt at vi har gjort noe med det enda da :) Tror det er mer vanlig med par som søker etter en ekstra jente enn ei jente som søker etter par å ha seg med.

Lykke til!

Skrevet

Dere som lurer på dette kan bare lage dere en profil på cupido der finner dere alle varianter. Man vet ikke hvordan man reagerer før man har prøvd, exen og jeg møtte fire par men det tok slutt fordi jeg i "kampens hete" kysset den andre mannen, og han klarte aldri siden å legge det vekk, enda det var hans forslag i utganspunktet, dette var noe jeg deltok på i stor grad for hans skyld. Tenk dere om, det er stor forskjell på fantasi og virkelighet.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Best med en ekstra mann. Lettest å få til også.

Bare opprett profil på CUPIDO.

Mange tøysekopper uten bilde, som sender melding: "Er med jeg".

Man puler ikke folk man ikke vet hvordan ser ut.

Fant etter litt styr mann, både typen og jeg tente på.

Møttes på hotell første gangen, og det var knall suksess.

Alle fant tonen. Sex skal da være gøy. Siden har vi prøvet det meste.

Manglet bare å se gutta i 69, men for noen uker fikk jeg se det også.

Anonym poster: cef8bb77686c56b3c99161cbdaea9044

Skrevet

Tanken på trekant er spennende den enten det er med en mann eller en kvinne. Vi kan få kjempetenning bare av å fantasere om det, men å sette det ut i virkeligheten er ikke noen av oss lystne på.

Hadde jeg sett min kjære i et hett tungekyss i en seksuell situasjon med en annen kvinne så hadde livet rast sammen! Hadde han sett meg tungekysse en annen mann så hadde jeg mistet han, det vet jeg.

Så den lysten er totalt fraværende. Fantasien derimot...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...