AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Hvor er det fint å dra på ferie med kjæresten sin? Gjerne i varmere strøk. Tips, erfaringer, etc? Anonym poster: eefce689ccbb04d75479c25a1c786a82
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Barcelona!! Har ikke mer å si enn: FANTASTISK!!!!!!!! Anonym poster: b28eb76ab229538a5f4d387869872a4b
Dingo Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Venezia! Nyyyydelig by! Enda finere enn det man ser på bilder. Er en helt egen stemning i hele byen, med kanaler i stedet for veier, båter i stedet for biler og masse deilig italiensk mat og kultur
Ethereal Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Kjæresten og jeg var i Firenze for et par uker siden, og det var helt topp. Ryanair flyr fra Torp til Pisa, og derfra tar det ca. en time med buss til Firenze. Bussbilletter kan man kjøpe for 5 euro på flyet. Vi kosa oss utrolig mye, og kunne ikke fått en bedre tur! Firenze har alt man kan ønske seg: shopping, kultur: Uffizi, alle kirkene, katedralen, domen osv., mulighet for å trekke ut av byen og opp i fjellsidene, god mat og drikke (og det er billig!!). Vi var i Firenze i 6 netter, og Pisa i 2. Hvis vi drar igjen dropper vi nok Pisa, for det mest spennende der var det Skjeve tårn og området rundt, og der var det forferdelig mye turister som ødela en del av stemningen. Men jeg vil absolutt anbefale Firenze! Vi betalte 3000 kr pr person for fly tur/retur og hotell. I Firenze bodde vi midt i smørøyet, 100 meter fra Ponte Vecchio og 3 minutters gange fra Uffizi. Åh, jeg lengter tilbake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå