Gjest Filleproletiet Skrevet 1. september 2012 #41 Skrevet 1. september 2012 Eh..HVORFOR vil du ikke gi ham blow job? Det sier du jo ikke noe om TS.
Strixvaria Skrevet 1. september 2012 #42 Skrevet 1. september 2012 Tull! Hva begrunner dere dette med? Mange av de andre trådene her inne, hvor menn blir fremstilt som det verste av det verste ("dump ham!!") når det er dama som ikke får det som hun vil..? 1
Gjest strykebrett Skrevet 1. september 2012 #43 Skrevet 1. september 2012 Mange av de andre trådene her inne, hvor menn blir fremstilt som det verste av det verste ("dump ham!!") når det er dama som ikke får det som hun vil..? Det er jo bare tull. I denne tråden er det da mange damer som mener ts burde strekke seg litt lengre for mannen sin, og det samme er det i mange andre tråder. Det finnes enkeltbrukere som er totalt urimelige selvsagt, men de fleste er da rasjonelle uavhengig av kjønn. Har aldri sett noen anbefale samlivsbrudd fordi den ene parten "ikke får det som de vil", det ligger som regel mer bak enn det.
Strixvaria Skrevet 1. september 2012 #44 Skrevet 1. september 2012 Det er jo bare tull. I denne tråden er det da mange damer som mener ts burde strekke seg litt lengre for mannen sin, og det samme er det i mange andre tråder. Det finnes enkeltbrukere som er totalt urimelige selvsagt, men de fleste er da rasjonelle uavhengig av kjønn. Har aldri sett noen anbefale samlivsbrudd fordi den ene parten "ikke får det som de vil", det ligger som regel mer bak enn det. Virkelig? Jeg har nemlig sett flest eksempler på det motsatte. Hylekoret står for fullt hver gang mannen gjør noe galt, være det seg ift. sex, om han tar på ungene feil klær, ikke kjefter på moren sin (som dama/kona ikke liker), eller gudene vet hva. Jeg er selv blant kvinnene som mener at et forhold består av at to ytende parter. Derfor ergrer det meg noe helt enormt når det kommer en part, være det seg kvinne eller mann, som blir sure fordi det blir forventet at de også må yte for å få. Visst finnes det enkelte brukere som er veldig for eller veldig mot i slike sammenhenger, og det gjelder også de anonyme. Jeg har sett flere eksempler der trådstarter blir anbefalt å dumpe partner/straffe partner fordi vedkommende ikke fikk det som h*n ville.. Så nei, dette er overhodet ikke tull. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #45 Skrevet 1. september 2012 Hei du må nok smatte litt på den lille pikken hans! hvis du forventer å få oral sex selv. jeg ville ikke slikket ei jente som ikke kunne suge å helst svelge. Anonym poster: 98bcfa3f4205eae0e1c08354c4a23b4c 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2012 #46 Skrevet 1. september 2012 Trådstarter beskriver et forhold under avvikling. Hennes partner kan ikke i lengden leve med savnet av å bli sugd, og hun har bestemt seg for ikke å ville prøve en gang. Kvinner som har bestemt seg for å mislike å suge pikk, har få menn å velge blant, da dette er viktig for de fleste menn. <br /><br /> Anonym poster: 1b465239e532411979c3f5e538e12a6b
Gjest strykebrett Skrevet 1. september 2012 #47 Skrevet 1. september 2012 Virkelig? Jeg har nemlig sett flest eksempler på det motsatte. Hylekoret står for fullt hver gang mannen gjør noe galt, være det seg ift. sex, om han tar på ungene feil klær, ikke kjefter på moren sin (som dama/kona ikke liker), eller gudene vet hva. Jeg er selv blant kvinnene som mener at et forhold består av at to ytende parter. Derfor ergrer det meg noe helt enormt når det kommer en part, være det seg kvinne eller mann, som blir sure fordi det blir forventet at de også må yte for å få. Visst finnes det enkelte brukere som er veldig for eller veldig mot i slike sammenhenger, og det gjelder også de anonyme. Jeg har sett flere eksempler der trådstarter blir anbefalt å dumpe partner/straffe partner fordi vedkommende ikke fikk det som h*n ville.. Så nei, dette er overhodet ikke tull. Jeg har ikke sett noen i tråden her som har bedt ts dumpe typen, men jeg har sett mange som har sagt at hun bør strekke seg litt for at han skal bli fornøyd. Mulig vi har lest forskjellige tråder, men mitt intrykk er i alle fall at det finnes noen få enkeltbrukere som oppfører seg slik du beskriver, mens det store flertallet faktisk er ganske nøkterne og rasjonelle. Er det mulig at de mest ekstreme og urimelige blir lagt mer merke til kanskje?
Strixvaria Skrevet 2. september 2012 #48 Skrevet 2. september 2012 Jeg har ikke sett noen i tråden her som har bedt ts dumpe typen, men jeg har sett mange som har sagt at hun bør strekke seg litt for at han skal bli fornøyd. Mulig vi har lest forskjellige tråder, men mitt intrykk er i alle fall at det finnes noen få enkeltbrukere som oppfører seg slik du beskriver, mens det store flertallet faktisk er ganske nøkterne og rasjonelle. Er det mulig at de mest ekstreme og urimelige blir lagt mer merke til kanskje? Jeg har heller ikke sett noen i denne tråden (så langt), og det var vel også litt av "ironien" jfr tidligere kommentar. Det er selvsagt ikke umulig at vi har lest forskjellige tråder, da det tross alt er en del tråder å velge mellom her inne, og således kan de ulike erfaringene føre til ulike synspunkter etc. Du har for øvrig et godt poeng med det siste du skriver - og det kan rett og slett hende at de er lettere å bite seg merke i fordi de ofte har en tendens til å være veldig bastante i sin "ekstremitet", eller hva man skal kalle det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå