Gå til innhold

Nakenbilder av seg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du noen gang tatt bilde av deg selv naken der du viser alt? Hvorfor og hva brukte du bildene til?

Har noen andre enn deg sett bildene?

Anonym poster: f976dec8f9a53ce400c35b452d5a40e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke alle det da?

Sendt til sin kjære, en de holdt på med og stolte på, eller bare fordi de liker å vise seg selv frem å motta komplimentene som følger.

• Liker 1
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Maaange ganger :fnise:

.. til min kjæreste som jeg stoler 110% på!

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Utallige.

Jeg har laget meg mitt eget lille rom med kun bilder av meg selv naken. Der sitter jeg og beundrer meg selv.

• Liker 18
Skrevet

Nei. Heldigvis har jeg lært av andres feil før meg der. Det er få (om i det hele tatt noen) måter å oppbevare slikt på uten at det er en viss risiko for at de havner på avveie.

Også klarer jeg meg fint uten nakenbilder av meg selv. Finnes jo tusener av andre idioter som gjør det istedet.

• Liker 5
Gjest Raindrops
Skrevet

Nei. Heldigvis har jeg lært av andres feil før meg der. Det er få (om i det hele tatt noen) måter å oppbevare slikt på uten at det er en viss risiko for at de havner på avveie.

Også klarer jeg meg fint uten nakenbilder av meg selv. Finnes jo tusener av andre idioter som gjør det istedet.

Det er jo bare å ta bilde uten ansiktet, da kan det være hvem som helst på bildet og ingen skade skjedd.

• Liker 3
Skrevet

Både sendt og mottatt :-D, men uten ansikt hvis de blir for pikante. Stoler på vedkommende, men mobiler kan komme på avveie, og da er det plutselig ikke så kult.....

Skrevet

Har ikke alle det da?

Nei. Alle er ikke som deg vettu

• Liker 3
Skrevet

Ja, og selv om de ikke er havnet på avveie plager det meg at jeg ikke har kontroll over de. Jeg har ikke kontakt med han som har dem lenger, og håper de er slettet, men vet ikke.

Anonym poster: fa88f7c91d2137de3159b5f22b5cc505

Skrevet

Ja, en eks-samboer fikk ta noen bilder av meg mens vi var sammen.

Gikk inn på disken han oppbevarte de og sletta de når vi hadde slått opp. Vet 100% sikkert at de var de eneste kopiene, heldigvis.

Men blir neppe noen nakenbilder av meg hvor ansikt synes i fremtiden. Bilder uten ansikt har jeg ikke no problem med:)

Anonym poster: c8eb88c1dd650d053749480a8a571234

Skrevet

Nei. Alle er ikke som deg vettu

Betryggende at det kommer fra en med en sædcelle som avatar! :overrasket:

Men nei, har ikke vist "alt" på ett og samme bilde nei. :icon_lol:

Skrevet

Betryggende at det kommer fra en med en sædcelle som avatar! :overrasket:

Hvorfor skulle det være verre en å ha et bilde av seg selv?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det være verre en å ha et bilde av seg selv?

Sant sant! Vi har jo alle vært der! :smilorange:

Skrevet

Jepp det har jeg, hvorfor? Fordi jeg hadde lyst egentlig. Ja gubben har sett bildene jeg brukte et f.eks da jeg skulle reise til en annen by for studier og hengte et opp på baderomsspeilen rett før jeg reiste med en god hilsen slik at når han skulle ta nattpussen etter å ha kjørt flyttelasset mitt og vi viste det kom til å bli mye pendling en periode kunne han ha noe å se på (det ble selvsagt tatt ned etter et par dager da vi fikk besøk men han satt pris på det), og oppbevarte det på soverommet hele tiden jeg studerte en annen plass.

Jeg har sent bilde av meg på telefon i perioder vi har vært fra hverandre som et lite kick. Jeg stoler på gubben (og vi har vært i situasjoner hvor jeg virkelig har fått bevist at jeg gjør det med rette) og som jeg har nevnt før med den teknologien en har i dag kan et hvert bilde manipuleres til å bli et nakenbilde så om han hadde vært en drittsekk kunne han ha vært det med eller uten et nakenbilde av meg.

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg! Jeg stoler såpass mye på min kjære uansett. Men det er bilder uten ansikt.

Skrevet

Tja, sendte nakenbilde til min barndomskjæreste da vi var 9. Har vært naken på webcam da jeg var 13-14.

Ellers syntes jeg nakenbilder er noe vakkert, og kunne tenkt meg å fått noen fine av meg selv..

Skrevet

Sant sant! Vi har jo alle vært der! :smilorange:

Nettopp! For alt du vet kan det jo være et bilde av meg i min pre zygote fase :roll:

• Liker 1
Skrevet

Det er jo mulig å ta nakenbilder av seg selv uten å sende dem til noen, bare for å se selv - og da er det ingen risiko for at de havner på avveie.

Anonym poster: 4ce6879302a4694ddae5e8c752b3dcff

Skrevet

Det er jo bare å ta bilde uten ansiktet, da kan det være hvem som helst på bildet og ingen skade skjedd.

Bare husk å slå av gps tagging ;)

Skrevet

Hva så om bilder kommer på avveie?

Finnes jo millioner av bilder på nettet av nakne mennesker. Hvorfor skal da noen bry seg om et og annet av dine bilder en gang kommer på avveie?

Nei, ønsker typen slike bilder og du stoler på ham så send av sted:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...