Petalouda Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Når begynner jeg kjolejakten .. ? Når kjøper man kjole nå for tiden .. ? Jeg skal gifte meg i juli neste år .. <3
Tarzani Skrevet 29. august 2012 #2 Skrevet 29. august 2012 Min jakt er allerede i gang skal gifte oss neste sommer vi også er planen, har bare ikke greid å sette en endelig dato.. Jeg har sett litt rundt på nett etter hva jeg synes er fint. Men føler selv det er litt tidlig å bestile kjole ennå, siden jeg har tenkt meg litt ned i vekt før den store dagen.. kjipt dersom kjolen ikke passer meg fordi jeg har gått ned i vekt!
lille-lure Skrevet 29. august 2012 #3 Skrevet 29. august 2012 Håper på at vi gifter oss innen 2 år, men det er ikke sikkert. Jeg vil starte nå, men med å prøve kjoler. Slik at jeg ser hvilken kjole som passe min fassong. Har ikke begynt enda for jeg ser for meg at damen i butikken vil tro jeg er gal og desperat om jeg begynner kjolejakten 2 år i forveien 1
Petalouda Skrevet 29. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2012 Uff ja det er ikke noe stas! Jeg har lagt på meg tre fire kilo i sommer - som så definitivt skal bort før jeg kjøper kjole - men det burde ikke by på store problemer. Alle klærne mine sitter trangt nå og sånn kan vi jo ikke ha det he he Da jeg kjøpte kjole sist gikk alt rett vest, ingenting ble slik jeg ville, så denne gangen vil jeg være sikker på at det blir slik jeg har drømt om Noen som har sett Say Yes to the dress på tv ... ? hihi
Petalouda Skrevet 29. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2012 (endret) Oi, to år var lenge før, men hvorfor ikke .. ? Gjør akkurat slik DU vil, det er jo DIN opplevelse dette Endret 29. august 2012 av Petalouda
lille-lure Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Jeg ELSKER den serien. Prøver å se den hver dag, men hender jeg glemmer det. Går ikke den på TLC nå snart? Kanskjer i reprise fra i går. Ja, det er lenge, men jeg kan ikke vente med å kjenne på følelsen når jeg tar på meg MIN brudekjole. ÆÆÆÆÆÆÆ Det kiler i magen min allerede Sprø? Neida, bare forelsket
Petalouda Skrevet 29. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2012 *ler* jeg tar den opp på min elskekde Get- boks, så jeg aner ikke hvor og når den går egentlig .... *blush* Ufattelig mange rare bruder med rare familier, men mange fine kjoler da Selvom jeg syns kanskje de ofte velger kjoler som kanskje ikke helt passer dem .. men det er en grei måte å få se mange fine kjoler på da Noen som har lyst til å vise frem noen favoritter .. ?
lille-lure Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Vil gjerne vise frem, men jeg vet ikke hvor jeg legger det inn her i kommentarfeltet ?
Petalouda Skrevet 29. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2012 hm, jeg tror man må klikke på den bildeboksen når man skal kommentere, og så legge inn en url ... er så sinnsykt lenge siden jeg hang her på kg at jeg har helt glemt alle triksene, dessuten er det så mye nytt .. får ikke til å legge inn en ticker lenger engang, skikkelig nedtur ....
lille-lure Skrevet 29. august 2012 #12 Skrevet 29. august 2012 http://www.lightinthebox.com/no/ball-kjolen-kjaereste-kapell-tog-satin-blonder-brudekjole-med-sjal_p66430.html Fkk det ikke til, men noe som ligner denne.
lille-lure Skrevet 29. august 2012 #13 Skrevet 29. august 2012 Jeg må gå nå, men kommer sterkere tilbake 1
Petalouda Skrevet 29. august 2012 Forfatter #14 Skrevet 29. august 2012 Nydelig kjole da Du høyreklikker først på bildet du vil legge inn, og velger kopier bilde/nettadresse. Så går du i svarboksen, klikker på bildeknappen, og limer inn url`en / nettadressen der, og klikker ok
Gjest lisha Skrevet 29. august 2012 #15 Skrevet 29. august 2012 [Jeg gifter meg juni neste år, jeg kjøpte kjole i forgårs :D
Petalouda Skrevet 29. august 2012 Forfatter #16 Skrevet 29. august 2012 Hei lisha, gratulerer med kjole Får vi se bilde .. ?
Gjest lisha Skrevet 29. august 2012 #17 Skrevet 29. august 2012 Fant ikke bilde på nettsiden deres :/ Men en ordentlig Askepott-kjole, med broderier, perler og bling på overdelen, langt slep, broderier fremme og på slepet, og så et lag til utenpå som er puffet opp på sidene! Hehe, litt vanskelig å forklare Falt for overdelen der den hang, og ville igrunn bare prøve for moro skyld - men når den kom på var den rett nyyydelig :D satt som et skudd! Mamma sa bare: ååååh, dette var du!! kom jammen ei tåre i øyekroken min når jeg kikket meg i speilet - dette var min kjole hehe brudekjole nr 2 jeg prøvde: YES to the dress
Petalouda Skrevet 29. august 2012 Forfatter #18 Skrevet 29. august 2012 ååh, så fantastisk deilig da Jeg hadde aldri en sånn følelse da jeg kjøpte kjole sist, denne gangen skal jeg virkelig gjøre jobben skikkelig - og ta hensyn til hva JEG vil ha Vet du hvilket merke du har kjøpt da .. ?
Petalouda Skrevet 29. august 2012 Forfatter #20 Skrevet 29. august 2012 Ah, Torunns ja .. Der har jeg ikke vært på leeeeeenge (vi snakker tyve år he he) Jeg bor på Østlandet nå, men skal en tur til Ålesund i høstferien, har skumle planer om å stikke innom der da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå