Gå til innhold

Muffins som er gode dagen etterpå

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal ha barnebursdag like etter jobb.

Poden ønsker seg muffins på menyen. Så jeg lurer på om det er noen som har oppskrift på gode muffins som jeg kan bake kvelden i forveien og som er (like) gode neste ettermiddag...

Anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke et svar som kvalifiserer til å få prisen for Årets Husmor, men de jeg syns holder seg best, er disse fra Møllerens.

524378-11-1276083543451.jpg

Skrevet

Takk for tips. Da prøver jeg disse. :)

Gjest sensasjon
Skrevet (endret)

skriver under på den!

Lagde disse med glasur av melis og eggehviter.

De var like gode dagen etter=)

Endret av sensasjon
Skrevet

Glemte å si at de smaker hakket bedre hvis du bruker smeltet margarin i stedet for olje...

(Så kvalifiserer jeg til Årets Sunnhetsideal også :fnise: )

Skrevet

Sjekk ut Arkana-oppskriften i en annen tråd her. Den tar 5 minutter å lage, du skal bare røre ut lett med en skje,( Det gjør ihvertfall jeg). Myyyye bedre enn ferdigkjøpt på butikken. Du må nok doble oppskriften da..siden du skal lage til flere unger..

Skrevet

Lag muffins og bytt ut melken med surmelk. Da holder de seg saftig evig lenge! :) eventuelt rør inn noe banan/eple/gulrot. Da blir de bare saftigere og saftigere :nigo:

Skrevet

Tusen takk for mange flotte tips! Her skal det testes :)

Gjest Borghild
Skrevet

Syns Toro sine glutenfrie også holder seg godt om man klarer å la være å spise alle på en gang. Jeg er en vandrende katastrofe på kjøkkenet, men disse er supergode og noe til og med jeg klarer å lage. :) Pleier å blande Freia sjokoladelinser i røra. kjempegodt! :)

Skrevet

Muffins-posen fra Møllerens er nesten bedre dagen etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...