Pepperkakesmulen Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Hei! Skal anskaffe meg en parajumpers. Moren min skal til London til helgen. Noen som har kjøpt parajumpers i Oxford Street? Isåfall - butikk, pris? Så skal en venninne av meg til New York i september. Noen som har kjøpt parajumpers der? Hvilken butikk, pris? Dersom venninnen min kjøper for meg, må hun sende jakken hit med posten pga. dårlig bagasjeplass. Må sammenligne for å se hva som vil lønne seg. Håper noen har noen tips å komme med!
Judy.F Skrevet 30. august 2012 #4 Skrevet 30. august 2012 Hei! Skal anskaffe meg en parajumpers. Moren min skal til London til helgen. Noen som har kjøpt parajumpers i Oxford Street? Isåfall - butikk, pris? Så skal en venninne av meg til New York i september. Noen som har kjøpt parajumpers der? Hvilken butikk, pris? Dersom venninnen min kjøper for meg, må hun sende jakken hit med posten pga. dårlig bagasjeplass. Må sammenligne for å se hva som vil lønne seg. Håper noen har noen tips å komme med! De selger ikke Parajumpers i Oxford Street. De selger i to butikker i London, som er ganske langt unna Oxford Street. Hvorfor ikke bare kjøpe i Norge? 1
Pepperkakesmulen Skrevet 30. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2012 De selger ikke Parajumpers i Oxford Street. De selger i to butikker i London, som er ganske langt unna Oxford Street. Hvorfor ikke bare kjøpe i Norge? Hva heter disse butikkene? Går ut ifra at jakkene er litt billigere der.
Judy.F Skrevet 30. august 2012 #6 Skrevet 30. august 2012 Hva heter disse butikkene? Går ut ifra at jakkene er litt billigere der. Jeg tenkte samme tanken, men det er bare snakk om en tusenlapp og det er ikke verdt bryet og alt stresset, syntes jeg. Men moren din kan jo prøve Jessimara, som ligger i Finchley Road, og Zee & Co. som ligger i Essex.
Pepperkakesmulen Skrevet 30. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2012 Jeg tenkte samme tanken, men det er bare snakk om en tusenlapp og det er ikke verdt bryet og alt stresset, syntes jeg. Men moren din kan jo prøve Jessimara, som ligger i Finchley Road, og Zee & Co. som ligger i Essex. Okei, takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå