Gå til innhold

Er forelsket i en som heter Tommy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet det er teit, men jeg kjenner meg igjen. Droppet å bli kjent med en fyr en gang fordi han het Leon. Aner ikke om han var en bra gutt eller ikke for jeg ble jo som sagt ikke kjent meed han. Men han likte meg. Jeg tenkte litt at Leon er et av de navnene som harry foreldre gir barna sine, så jeg dømte han nok som ganske harry. Synes Leon og Tommy går inn i samme kategori. Men du kjenner jo Tommy og hvis han er en bra gutt og ikke harry så er det jo greit. Eller er du ikke enig?

Anonym poster: 7a757ea413a6c23bf7a9713febe2327c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet det er teit, men jeg kjenner meg igjen. Droppet å bli kjent med en fyr en gang fordi han het Leon. Aner ikke om han var en bra gutt eller ikke for jeg ble jo som sagt ikke kjent meed han. Men han likte meg. Jeg tenkte litt at Leon er et av de navnene som harry foreldre gir barna sine, så jeg dømte han nok som ganske harry. Synes Leon og Tommy går inn i samme kategori. Men du kjenner jo Tommy og hvis han er en bra gutt og ikke harry så er det jo greit. Eller er du ikke enig?

Haha, jeg kan forstå det. MEN, Leon er da et ok navn. Kjenner flere på min alder som heter Leon, men når det er sagt kommer de ikke fra Norge.. Jo, selvfølgelig, jeg ser jo at hovedinnlegget mitt var tåpelig, men i disse tider hvor det er så mange navnediskusjoner, blir man jo litt betenksom.. Men, jeg tror jeg satser på Tommy jeg, haha. TS

Anonym poster: 0d8d6294d05982048760599cbe0c9b3d

Gjest BettyBoop
Skrevet

Og han er IKKE harry... Jeg er blant de som alltid har ramset opp navnet Tommy sammen med Ronny, Roy, Rolf, Glenn-Are, Tom Kenneth.... Men nå er jeg kjempebetatt av en som heter Tommy. Jeg kjenner flere harry Tommy'er, men han her er virkelig så lite harry som det går an å få blitt. Dessverre har folk så mange fordommer mot dette navnet, tidligere inkl. meg selv, som jeg forsåvidt heller ikke synes er noe fint i utgangspunktet, men mamma har lært meg at "navnet skjemmer ingen".

Skal jeg la navnet ødelegge mellom oss så det ikke blir noe mer, eller skal jeg gi faen i navnet? Ja, jeg er seriøs.

Selvsagt skal du gi faen i navnet. Er ikke hans feil at han fikk det navnet.

Skrevet

Haha, jeg kan forstå det. MEN, Leon er da et ok navn. Kjenner flere på min alder som heter Leon, men når det er sagt kommer de ikke fra Norge.. Jo, selvfølgelig, jeg ser jo at hovedinnlegget mitt var tåpelig, men i disse tider hvor det er så mange navnediskusjoner, blir man jo litt betenksom.. Men, jeg tror jeg satser på Tommy jeg, haha. TS

Haha, bra du også ser humoren. Han var forresten norsk, og det er da det blir harry! :P

Skrevet

Wtf?! Hvor gammel er du?

• Liker 1
Skrevet

Den gangen jeg var forelsket i en som het Roger ble det plutselig det fineste navnet i verden... Sammen med dialekten hans som jeg egentlig synes var grusom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...