Gjest Line Skrevet 28. august 2012 #1 Skrevet 28. august 2012 Noen som har prøvd denne dietten som lover 5-8 kg ned på en uke? Må si jeg stiller meg skeptisk på hvor sunn den er, men vært inne på tanken om å bytte ut ett par måltider om dagen med suppe siden den innheolder så lite kalorier. Har lagt om kost og livstil en del men er i en sånn stå stille periode og har lyst å få opp farten litt igjen. Men som sagt tror jeg ikke den er veldig sunn eller gir en varig vektreduksjon så er det noen som har prøvd enten slavisk eller delvis?
Antique Skrevet 28. august 2012 #2 Skrevet 28. august 2012 Har igrunn ikke hørt så mye om den, og kan lite om den, men når man går ned 5-8 kg ned på en uke, så sier det jo seg selv at det er noe man kommer til å gå like fort opp igjen - om ikke mer! Men å bytte ut noen måltider går vel ann : ) men man må jo huske at man skal klare å vedlikeholde vekta og, så å bare leve på suppe en uke = Neeei
daemonia Skrevet 28. august 2012 #3 Skrevet 28. august 2012 En venninne av meg prøvde denne. Hun endte opp med null energi etter et par dager, og hun hadde problemer med å få i seg mat igjen. Fikk det bare ikke til. Og ikke gikk hun ned noe heller. Ikke på lang sikt. Når hun endelig begynte å spise skikkelig igjen så var hun så utsultet at hun spiste alt for mye, og helt feil bare for å få noe i seg og resultatet var selvfølgelig at hun la på seg igjen.
Gjest Loverdose Skrevet 28. august 2012 #4 Skrevet 28. august 2012 Man går jo så klart opp igjen de kiloene når man slutter å spise suppen. Selv prøvde jeg ut dette i et par dager, spiste bare denne suppen og gikk faktisk ned 3 kg (som jeg la på meg igjen når jeg begynte å spise normalt igjen). Suppen er forresten litt god egentlig, så skader nok sikkert ikke å ha den til middag engang i blant.. Ekstra god om man krydrer den litt.
Gjest Line Skrevet 28. august 2012 #5 Skrevet 28. august 2012 Takk for svar. Regnet ikke med at den var spesielt effektiv på sikt, så kanskje det blir noen middager med denne for å reduser kaloriene litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå