Gå til innhold

Walking Dead


Mann 42

Anbefalte innlegg

And now a word from our sponsor!

Jeg fikk en skikkelig gladnyhet da jeg surfet på Amazon her om dagen.

Man kan nå kjøpe episoder av The Walking Dead pay per view fra Amazon.com, eller hele serien på watchlist. Er $1.99 MYE for en episode? 23 dollar for hele sesongen?Jeg syns egentlig ikke det.

Men akk o`ve! Due to regional restrictions... yadayadayada. Det er bare for amerikanere. SKUFFA!!!

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er det rart folk ser på det på den 'ulovlige' måten :roll:

Selv går jeg for den lovlige måten så langt det lar seg gjøre, men jeg vil gjerne se serier etterhvert som de sendes...ikke år og dager senere.

Men på mange av disse sidene så må man være i USA for å se det...da kunne jeg jo like gjerne sett det på TV liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt er det fullt tillatt å skaffe seg en proxy tunnell (VPN) til USA som lar deg surfe med amerikansk IP. Da er ikke restriksjoner noe problem :)

Innlegg redigert,

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt er det fullt tillatt å skaffe seg en proxy tunnell (VPN) til USA som lar deg surfe med amerikansk IP. Da er ikke restriksjoner noe problem :)

Innlegg redigert,

Sophie-Ann, mod

Beklageligvis, siden det er pay-perview, og kredittkortet mitt er norsk. Det blir litt VEL cloak-and-daggers å komme rundt den biten. Jeg får vel bare vente til sesong 3 begynner, og sesong 2 kommer på DVD. Fikk ikke med meg den første episoden av sesong 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ulovlig innhold

Sophie-Ann, mod

Det er ikke ulovlig å linke til et proxyprogram,, skjerpings

Anonym poster: 722a1482820c2c0ea2f32ca0cc3b44fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklageligvis, siden det er pay-perview, og kredittkortet mitt er norsk. Det blir litt VEL cloak-and-daggers å komme rundt den biten. Jeg får vel bare vente til sesong 3 begynner, og sesong 2 kommer på DVD. Fikk ikke med meg den første episoden av sesong 2.

Sesong 2 er ute på dvd n00b

Anonym poster: 722a1482820c2c0ea2f32ca0cc3b44fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklageligvis, siden det er pay-perview, og kredittkortet mitt er norsk. Det blir litt VEL cloak-and-daggers å komme rundt den biten. Jeg får vel bare vente til sesong 3 begynner, og sesong 2 kommer på DVD. Fikk ikke med meg den første episoden av sesong 2.

Fungerer fint med mitt norske kredittkort. Vet av folk som studerer i usa og kjøper både episoder og abonnerer på diverse tvkanaler osv med sine norske kredittkort. Den eneste sperren jeg vet av er i forhold til landssoner basert på IP.

Alternativt har amazon gavekort, og jeg har i tillegg lagt til sekundæradresse i USA på mitt bankkort.

Det er ikke ulovlig å linke til et proxyprogram,, skjerpings

Anonym poster: 722a1482820c2c0ea2f32ca0cc3b44fe

Nå var det vel ikke det som blei rydda opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da beklager jeg gaybrush,jeg så ikke innlegget før det ble redigert. :)

Anonym poster: 722a1482820c2c0ea2f32ca0cc3b44fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer fint med mitt norske kredittkort. Vet av folk som studerer i usa og kjøper både episoder og abonnerer på diverse tvkanaler osv med sine norske kredittkort. Den eneste sperren jeg vet av er i forhold til landssoner basert på IP.

Alternativt har amazon gavekort, og jeg har i tillegg lagt til sekundæradresse i USA på mitt bankkort.

Nå var det vel ikke det som blei rydda opp

Det skal jeg definitivt sjekke nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...