Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som du innerst inne innser (vet) at dette kommer til å ende opp som bortkastet tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg heier på dere!

... Men jeg kan ikke unngå å påpeke at jeg syns det er altfor tidlig å reise på ferie sammen. Det virker litt useriøst, å ha møtt hverandre èn gang, og så reise ti syden sammen? Virker som det kun er snakk om, beklager uttrykket, pulings.

Anonym poster: 16fae8eac797ced98add6f0172c7ed40

Skrevet

jeg skjønner ikke hva du blir SÅ usikker pga alderen for.

Er det en match så er det det.

Jeg er 30 og kjæresten er 20. Om noen mnd skal vi gifte oss. Jeg er jenta, akkurat som deg.

Jeg tror du tenker mer på hva andre sier enn hvor mye det faktisk betyr for deg selv.

Mange av mine venner og kjente var skeptiske, men en etter en, etterhvert som de møtte han forandret mening. Familien min ELSKER han! Jeg har ikke barn.

Jeg har ALDR hatt ett så sunt, godt og fantastisk forhold til noen. Han er "smoking hot" og også min aller beste venn. Vi kan være sammen omtrent 24/7 og ha det morro, spennende lidenskapelig uten å bli lei hverandre. Nettopp fordi vi også er venner. bestevenner.

De 10 årene mellom oss er ikke merkbare.

Vet også om ett annet par med tilsvarende forskjell. De har nå to barn sammen. Jenta er 6 år eldre enn meg og gutten 4 yngre enn meg. 10 år. De to har vært sammen i mange år og ser da også lykkelige ut uten at jeg vet så mye om det.

Tenk også på hvor mange forhold det finnest med stor aldersforskjell bare at gutten er den eldste. Få personer reagerer på det fordi det er så "vanlig". Det er vel bare mer "uvanlig" at jenta er eldst. Ikke forveksle det med at det er "unormalt".

Så KJØR PÅ! Drit i alder, det ER BARE ett tall! LYKKE TIL og oppdater gjerne.

Anonym poster: f0fcef0c95c2df2dbd870276c015a5a3

• Liker 1
Skrevet

ellers vil jeg legge til, DRIT i de negative personene spm skriver her! Hva vet vel de?!

Saken er at DU vet IKKE før du PRØVER!

Reis på sydentur og kos dere.

Funker det ikke så er det da ingen krise :happy:

Anonym poster: f0fcef0c95c2df2dbd870276c015a5a3

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg henger meg nok veldig opp i hva de rundt meg mener og tenker.. Rart med det, men sånn er det desverre.

Kanskje tidlig å dra sammen på ferie, men hvorfor ikke. Syns det er bedre å treffes på et nøytralt sted. Han kan ikke komme hit, naturlig nok pga ungene, og jeg føler meg ikke bekvem med å skulle reise til han. Av en eller annen grunn.. Ser for meg at kompiser stikker innom, at vi ikke kan gå ut uten at det skal bli snakk av det, og litt sånn. Jeg ønsker å ha bare oss to der, i fred og ro, finne utav om vi er noe for hverandre og slike ting. Pulings hadde det endt opp med uansett, om vi er her, der eller andre steder. Tror ikke det spiller noen særlig rolle desverre. :P

Anonym poster: 53ed389e694480999fe644de4225454d

Skrevet

Ja jeg henger meg nok veldig opp i hva de rundt meg mener og tenker.. Rart med det, men sånn er det desverre.

Kanskje tidlig å dra sammen på ferie, men hvorfor ikke. Syns det er bedre å treffes på et nøytralt sted. Han kan ikke komme hit, naturlig nok pga ungene, og jeg føler meg ikke bekvem med å skulle reise til han. Av en eller annen grunn.. Ser for meg at kompiser stikker innom, at vi ikke kan gå ut uten at det skal bli snakk av det, og litt sånn. Jeg ønsker å ha bare oss to der, i fred og ro, finne utav om vi er noe for hverandre og slike ting. Pulings hadde det endt opp med uansett, om vi er her, der eller andre steder. Tror ikke det spiller noen særlig rolle desverre. :P

Anonym poster: 53ed389e694480999fe644de4225454d

Det er bedre å angre på det man har gjort, enn det man ikke turte å gjøre.;)

Uansett, jeg tipper bekymringen for hva andre mener, sitter mest i hodet ditt. Kanskje de blir overrasket først, men hva så? Om dere kommer dit at det er aktuelt å fortelle det til andre, så tipper jeg hvordan dere har det sammen er viktigere for omgivelsene, enn aldersforskjellen.

• Liker 5
Skrevet

Ha en god reise :wink::biggrin:

Skrevet

Gjør en ung gutt og deg selv lykkelig, det er mitt råd.

Lykke til!

:)

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du innerst inne innser (vet) at dette kommer til å ende opp som bortkastet tid.

Bortkastet tid?

Please, Steinar...våkn opp før det er for sent.

:(

• Liker 3
Skrevet

Aldersforskjellen på min mamma og pappa er 9 år og mamma er eldst. Det var aldri et hinder, selv om mange var opptatt av å dømme forholdet nord og ned. Det viktigste er hva dere føler og at dere mentalt sett kan møte hverandre på riktig nivå.

Det eneste "problemet" jeg kan se er om du ønsker flere barn, og han ikke er klar. Eller, at han blir klar om noen år og du føler deg "for gammel". Men, det er jo noe dere kan ta opp etterhvert, om forholdet er på vei til å ta av og bli offisielt :)

Lykke til.

Skrevet

Bortkastet tid?

Please, Steinar...våkn opp før det er for sent.

:(

Kan aldri tenke meg at det blir til noe seriøst forhold imellom TS og denne guttungen. Og det sier sikkert magefølelsen til TS henne også. Sånn sett er det altså bare bortkastet tid.

Men hvis hun skal til Syden allikevel, og ikke har noe bedre å kaste bort tia si på; så spiller det sannsynligvis liten rolle i den store sammenhengen.

• Liker 1
Skrevet

Kan aldri tenke meg at det blir til noe seriøst forhold imellom TS og denne guttungen. Og det sier sikkert magefølelsen til TS henne også. Sånn sett er det altså bare bortkastet tid.

Hva om det blir en lidenskapelig helg med mye deilig sex, god vin, kulturopplevelser, erfaringer og minner som hun kan ta med seg videre?

Er det bortkastet om det er det eneste hun sitter igjen med? Worst case? I beste fall kan det jo bli langt mer enn det, men jeg forstår uansett ikke hvordan det kan være bortkastet å leve litt.

Svar seriøst og ærlig.

• Liker 2
Skrevet

Hva om det blir en lidenskapelig helg med mye deilig sex, god vin, kulturopplevelser, erfaringer og minner som hun kan ta med seg videre?

Er det bortkastet om det er det eneste hun sitter igjen med? Worst case? I beste fall kan det jo bli langt mer enn det, men jeg forstår uansett ikke hvordan det kan være bortkastet å leve litt.

Svar seriøst og ærlig.

"Worst case" er sannsynligvis at hun får en kjønnssykdom og blir uønsket gravid ;) hehe

Men ellers kan det fort ende opp med at hun får følelser og at han bare stikker av.

Slitsomme greier faktisk, spør du meg.

Skrevet

"Worst case" er sannsynligvis at hun får en kjønnssykdom og blir uønsket gravid ;) hehe

Men ellers kan det fort ende opp med at hun får følelser og at han bare stikker av.

Slitsomme greier faktisk, spør du meg.

Slutt å vær så jævlig rasjonell og lev litt for en gangs skyld.

Drikk deg full og gå ut på byen i kveld og lag litt helvete. Ok?

:smilorange:

• Liker 3
Skrevet

Slutt å vær så jævlig rasjonell og lev litt for en gangs skyld.

Drikk deg full og gå ut på byen i kveld og lag litt helvete. Ok?

:smilorange:

Det er for mye fotball :ball:

:ler:

Skrevet

Men hvis hun skal til Syden allikevel, og ikke har noe bedre å kaste bort tia si på; så spiller det sannsynligvis liten rolle i den store sammenhengen.

heller en flott 20 åring enn en sliten 40 åring+.

• Liker 1
Skrevet

heller en flott 20 åring enn en sliten 40 åring+.

Heller en flott 20 åring som ikke er der enn en sliten 40 åring+ som er der?

Skrevet

Heller en flott 20 åring som ikke er der enn en sliten 40 åring+ som er der?

Hva vet du om det? Er det noen som har tråkka deg på tærne og forlatt deg for en 20 åring eller?

Du har ikke snøring på hva du snakker om da du ikke kjenner alle.

• Liker 3
Skrevet

Hva vet du om det? Er det noen som har tråkka deg på tærne og forlatt deg for en 20 åring eller?

Du har ikke snøring på hva du snakker om da du ikke kjenner alle.

Selvfølgelig kjenner jeg ikke alle. Men det er uansett ikke usannsynlig det jeg skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...